Fitness Seller

nieuwe kuur na 3/4 maanden off

europeman zei:
had alles gegaan zoals gepland en had ik nog steeds 110 kg gewogen. dan had er een veel zwaardere kuur gekomen, ikzelf vind dit niet zo'n hele zware kuur eerlijk gezegd, als ik kijk op verschillende US boards
kerel als je goed leest zie je dat veel amerikanen niet eens kuren maar hooguit een maand of 2 per jaar off zijn. Maar om dat dan ook maar gelijk zelf te doen is zeer onverstandig.

heb een paar vragen voor je, als je even de tijd wil nemen ze te beantwoorden?
- hoelang train je al?
- hoeveel woog je voor je begon te kuren?
- wat zijn je krachtstats
- heb je nooit last van sides?
- heb je nog ballen?

het zijn er veel maar ik zou het ff graag willen weten.
thanks alvast en veel succes met je minnikuurtje(kuch)

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:
heb een paar vragen voor je, als je even de tijd wil nemen ze te beantwoorden?
- hoelang train je al?
2jaar precies ongeveer
- hoeveel woog je voor je begon te kuren?
93 kilo
- wat zijn je krachtstats
het was: 160 bank, 250 Deadlift en 190 Squat
- heb je nooit last van sides?
Nee nooit gehad, alleen Gyno
- heb je nog ballen?
Ja natuurlijk, gewoon weer op oude formaat

:( :(

je traint 2 jaar.. ??! mthf*cka.. . na hoelang ben je begonnen met kuren dan gap?

nou, dus eigenlijk ben je gewoon begonnen met trainen en ook met kuren dan?
nu zit je op minder gewicht dan voor je eerste kuur?

na 2 jaar al dergelijke kuren ...
tsss :(

Jezus mensen dit is toch allemaal allang bekend en oud nieuws over Europeman? Snap niet waarom we nu weer met zn allen hem weg gaan flamen. Hij doet het toch wel, dus als je commentaar geeft kom dan met goed onderbouwd en positief helpend advies. :)

europeman zei:
De reden dat ik zoveel kilo kwijt ben is omdat ik in de eerste 2 weken dat ik niet meer trainde stukken vetter werd omdat ik hetzelfde at als in de kuur, om dit tegen te gaan heb ik een redelijk lange tijd een vrij hoge dosering T3 genomen, ook een x 22 dagen DNP. plus het feit dat ik in de weekenden behoorlijke hoeveelheden alcohol en aanverwanten consumeerde en de laatste 2 maanden maar 4/5 uur per nacht kon slapen heeft dit alles voor die kilo vermindering gezorgd

WTF jij frot ook echt alles in je lichaam bro, ik hoop dat je ouder wit worden als 35 jaar? Je hebt volgens mij geen flouw benul wat je je lichaam aan doet!! wees nou eens slim bro! we hebben het best eme tje voor maar zoiets is niet normaal, als je merkt dat je vetter word en je vreet net zoals in je kuur dan pas je gewoon je voeding aan en grijp je niet meteen naar alle middelen die binnen je hand berijk liggen want het zijn geen wonder middellen!!

kevinlorenzin zei:
WTF jij frot ook echt alles in je lichaam bro, ik hoop dat je ouder wit worden als 35 jaar? Je hebt volgens mij geen flouw benul wat je je lichaam aan doet!! wees nou eens slim bro! we hebben het best eme tje voor maar zoiets is niet normaal, als je merkt dat je vetter word en je vreet net zoals in je kuur dan pas je gewoon je voeding aan en grijp je niet meteen naar alle middelen die binnen je hand berijk liggen want het zijn geen wonder middellen!!

haha en dat zegt iemand die 2 gram test in zijn lichaam gaat zetten ;)
;)

Jij bent echt grappig kerel. Net 23 geworden maar je pompt momenteel wel 7dagen x 275mg ED = 1925 mg AAS in je lichaam !!! En dat voor iemand die tot voor kort 85 kilo woog...

Over slim gesproken !!!

De pot verwijt de ketel heet dat!

kevinlorenzin zei:

Leuk om weer wat van je te horen Europeman. Je zult zelf wel de risico's kennen van de middelen die je neemt en die voor jezelf afgewogen hebben. Waarschuwingen heb je iig al genoeg gehad :)

Ik ben benieuwd naar je log in ieder geval.

Elmo zei:
Jij bent echt grappig kerel. Net 23 geworden maar je pompt momenteel wel 7dagen x 275mg ED = 1925 mg AAS in je lichaam !!! En dat voor iemand die tot voor kort 85 kilo woog...

Over slim gesproken !!!

De pot verwijt de ketel heet dat!

dat moet kevinL helemaal zelf weten natuurlijk(ikzelf vind het wel een top idee van hem ;) ) tot voor kort was ik ook zoiets dergelijks van plan
Ik denk zelf eigenlijk niet dat test op zulke dosering echt schade aan je lichaam brengt, mischien leg je een lange tijd plat na de kuur maar ok, als je 2 gram zet ben je waarschijnlijk niet van plan lange tijd of te nemen

je moet ook een beetje kijken naar het leven na bodybuilding...als je er je brood niet mee kan verdienen is het imo een beetje gek als je zo zwaar kuurt en weinig time off neemt.

Terug
Naar boven