Fitness Seller

nieuwe kuur op de planning

MediumBiefstuk

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
Beste BB'ers

ik heb binnenkort weer een kuurtje op de planning staan:D!
Nu heb ik een vraag over hcg. sinds dit mijn eerste kuurtje is waarbij ik hcg ga gebruiken.
kuur ziet er als volgt uit:

wk:1-12 test e 250mg EW
wk:1-10 tren e 600mg EW
wk:14-18 nolvadex 20mg EOD.

nu ben ik van plan om vanaf week 4 in de kuur 2x per week 500iu hcg te zetten tot 1 week na de kuur. volstaat dit? tips zijn welkom! thx alvast!

greetzz;)

Waarom pas hcg zetten op het moment dat je al onderdrukt bent?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom pas hcg zetten op het moment dat je al onderdrukt bent?

Thanks voor je reactie! Hmm ik heb me laten vertellen dat dit de beste manier was. is de eerste keer met hcg;p. dus ben nog groen op het gebied van hcg. Wat raad jij aan? gewoon mee laten lopen vanaf 1e inject AAS? 2x 500IU per week volstaat neem ik aan?

Thanks voor je reactie! Hmm ik heb me laten vertellen dat dit de beste manier was. is de eerste keer met hcg;p. dus ben nog groen op het gebied van hcg. Wat raad jij aan? gewoon mee laten lopen vanaf 1e inject AAS? 2x 500IU per week volstaat neem ik aan?
Vanaf de 1e week inderdaad. Twee keer 500iu per week is inderdaad voldoende. Hiermee zorg je dat je ballen op formaat blijven en je dus minder hoeft te herstellen na je kuur.

Nolva 20 mg eod? Bedoel je niet gewoon ed? Nova altijd 20 per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Nolva 20 mg eod? Bedoel je niet gewoon ed? Nova altijd 20 per dag.

Ja sorry haha! Bedoel natuurlijk ED!! Zat er niet helemaal bij met mn hoofd denk ik:p

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Ik zelf zat te denken om bij de tren/test ook nog proviron erbij te laten lopen voor extra hardheid vd zomer. Mensen hier die proviron stacken met test/tren:D? Ik hoor graag!

Zou met exact zelfde kuur beginnen volgende week..
Enkel eerste 4 weken anavar toevoegen en nakuren met Arofixen

Ben juist nog beetje in twijfel over hoeveelheid testE
Wat was voor jou de doorslag test op 250 te houden en niet op 375/500mg?

Ja sorry haha! Bedoel natuurlijk ED!! Zat er niet helemaal bij met mn hoofd denk ik:p

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Ik zelf zat te denken om bij de tren/test ook nog proviron erbij te laten lopen voor extra hardheid vd zomer. Mensen hier die proviron stacken met test/tren:D? Ik hoor graag!

ik zou het gewoon simpel en zo laten, van tren word je al hard zat:o

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Zou met exact zelfde kuur beginnen volgende week..
Enkel eerste 4 weken anavar toevoegen en nakuren met Arofixen

Ben juist nog beetje in twijfel over hoeveelheid testE
Wat was voor jou de doorslag test op 250 te houden en niet op 375/500mg?

zou test op 500 doen:)

ik zou het gewoon simpel en zo laten, van tren word je al hard zat:o

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

zou test op 500 doen:)

Zou idd mss nog wat meer massa opleveren maar weegt het op tegen de sides?
Als zijnde meer kans tot gyno (prolactine)
Heb gelezen en begrepen dat hoe hoger de test is in verhouding tot de tren hoe meer kans hierop is.
Zou liever ook 500mg test er naast zetten. Als het de sides waard is..

Zou idd mss nog wat meer massa opleveren maar weegt het op tegen de sides?
Als zijnde meer kans tot gyno (prolactine)
Heb gelezen en begrepen dat hoe hoger de test is in verhouding tot de tren hoe meer kans hierop is.
Zou liever ook 500mg test er naast zetten. Als het de sides waard is..

Ik zit momenteel op 250mg test en 400tren.
Op 6weken reeds stijging van 10kg massa . Vet is slechts 2% gestegen (was eerst 8)
Dus ik denk met minder eerst aanzien , als goed gaat houden . Anders kan je nog altijd verhogen in test :)

Ik zit momenteel op 250mg test en 400tren. Op 6weken reeds stijging van 10kg massa . Vet is slechts 2% gestegen (was eerst 8) Dus ik denk met minder eerst aanzien , als goed gaat houden . Anders kan je nog altijd verhogen in test :)

Oké duidelijk,

Was ook m'n eerste kuur met tren: 250 test & 400 tren
Na 4 weken verhoogd naar 375test & 500 tren
Heb tijdens kuur lichte gyno opgelopen, geen AI gebruikt, en is gewoon weggetrokken tijdens en vooral na de PCT (20mg arofixen)

Vrees ervoor dat de verhoging van test de trigger zal geweest zijn van m'n gyno vooral.
Ik vermoed da ik ga beginnen op 250test e & 600 tren e.
Volgende week begin ik ;)

Zou test ook op 500 zetten.
En succes met tren op 600,
400 ging goed hier, 600 sloeg nergens op,totaal ander mens.

Zou test ook op 500 zetten.
En succes met tren op 600,
400 ging goed hier, 600 sloeg nergens op,totaal ander mens.
Waarom dan juist test op 500?
Heb vorige kuur tren op 500 beëindigd, amper of geen mentale sides gehad, wel lekkere droge massa en krachtgains.

Waarom dan juist test op 500?
Heb vorige kuur tren op 500 beëindigd, amper of geen mentale sides gehad, wel lekkere droge massa en krachtgains.

je hebt het nu over test 500 en tren 500....
aar o even bij de test te blijven,persoonlijk als je toch gaat, vindt ik 250 zonde dan.
Leuk om te cruisen, maar in beetje volwaardig in de kuur 500 toch wel minimum,
Maar,,,mening he ;)

je hebt het nu over test 500 en tren 500....
aar o even bij de test te blijven,persoonlijk als je toch gaat, vindt ik 250 zonde dan.
Leuk om te cruisen, maar in beetje volwaardig in de kuur 500 toch wel minimum,
Maar,,,mening he ;)

Zou de lagere hoeveelheid test gewoon toeschrijven aan het voorkomen van envetuele gyno.
Test is normaal gezien puur ondersteunend in een test/tren kuur. Tren zou normaal al het werk hier moeten doen en de test is gewoon onderhoud voor alles nog te laten functioneren ;)

Low test high tren is gewoon lekker. Sommige hebben dan ook minder tren sides. Het is niet zo dat test op 250 niks doet en je hebt er nog 400 tren bij. 250 test only als kuur of blast zou ik ook niet doen.

Low test high tren is gewoon lekker. Sommige hebben dan ook minder tren sides. Het is niet zo dat test op 250 niks doet en je hebt er nog 400 tren bij. 250 test only als kuur of blast zou ik ook niet doen.

Merkte bar weinig verschil. Heb ook het idee dat iedereen de kudde schapen volgt omdat ooit iemand zei dat je op 250 test minder sides zou hebben.

Terug
Naar boven