Fitness Seller

nieuwe kuur op de planning

Merkte bar weinig verschil. Heb ook het idee dat iedereen de kudde schapen volgt omdat ooit iemand zei dat je op 250 test minder sides zou hebben.

Ik geef ook aan sommige. Sides is sowieso iets persoonsgebonden. Dat jij geen verschil merkt betekent niet dat onzin is natuurlijk. Paar vrienden van mij voelen zich wel beter op low test high tren dan beide gelijk. Zelfde geldt voor tren a ed of eod zetten. Sommige merken minder sides bij ed en voor andere maakt het geen verschil.

Proviron voor extra hardheid? Dat werkt wanneer je zeer laag in je vet zit, anders gewoon masteron.

• Topic Starter Topic Starter
Zou met exact zelfde kuur beginnen volgende week..
Enkel eerste 4 weken anavar toevoegen en nakuren met Arofixen

Ben juist nog beetje in twijfel over hoeveelheid testE
Wat was voor jou de doorslag test op 250 te houden en niet op 375/500mg?

doorslag van mij op test op 250 te houden is aangezien naar mijn idee de sides van tren veel beter draagzaam zijn met test op 250 dan met test op 500

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Low test high tren is gewoon lekker. Sommige hebben dan ook minder tren sides. Het is niet zo dat test op 250 niks doet en je hebt er nog 400 tren bij. 250 test only als kuur of blast zou ik ook niet doen.

Dit:D! so true imo..
ik zou zelf ook never test only op 250 zetten, maar wel met 600 tren erbij...

Eerst las je nog over test tren mast.
Nu zie ik dit nooit meer voorbij komen.
Kan iemand mij uitleggen waarom?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb besloten op mast toe te voegen en tren te laten zakken van 600 naar 400. Vanaf welke week zou ik mast mee laten lopen? Of gewoon vanaf begin ook?
250 test e EW
400 tren e EW
400 mast e EW
Grtz

Terug
Naar boven