MuscleMeat

Nieuwe kuur Test/winny/deca

Ano_20918

Cool Novice
Waardering
0
Beste bbers,
Ik ben aan het denken om deze kuur te gaan zetten,
Omdat ik een lekkere bulk kuur wil zetten,
Ik heb van mijn vorige kuur gyno overgehouden, dit omdat ik heel erg gevoelig ben voor gyno, maar dit is niet heel erg zichtbaar, maar draai liever een bulk kuurtje, zodat dit bijna tot helemaal niet zichtbaar zou zijn.

Wat zijn jullie meningen hierover?
Het is altijd fijn om meningen te horen van mensen die iets meer ervaring/kennis hebben.
Alvast bedankt

Test.
Winny.
Deca.
Aromasin of arimidex
Nolva

Ik laat ook een ai meedraaien preventief,
en nakuur natuurlijk met nolva

En welke doseringen ga je zetten? En hoe gaat die kuur jou gyno verbergen?

Als je 30 kg vet aankomt zie je er niks meer van :(
Krijg je gyno nu niet weg met nolva?

• Topic Starter Topic Starter
Als je 30 kg vet aankomt zie je er niks meer van :(
Krijg je gyno nu niet weg met nolva?

Haha nee maar je snapt wat ik bedoel toch?
Het liefste zet ik test/tren/mast/winny,
Maja toch bang voor die klo*e gyno.
Ik heb nolva gebruikt naar de kuur voor 3 weken maar trok niet weg.
Dit is al 2,5jaar geleden.
Advies? Voor massakuur?

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Mensen nog suggesties wat beter is voor een massakuur? Bulkuur.

Als je stats up-to-date zijn zou ik ivm je gyno niet snel voor test deca kiezen. Eerder primo, maar beter naturel cutten.

bulkkuur op 15% moet je niet willen, tenzij je fatsig wilt worden. als je vorige kuur 2.5j geleden is ga je niet opeens al je toen gewonnen vvm verliezen wanneer je nu naturel gaat cutten. lijkt me het verstandigst. tot 10-12% endan lekkere bulkcycle eringooien.

bulkkuur op 15% moet je niet willen, tenzij je fatsig wilt worden. als je vorige kuur 2.5j geleden is ga je niet opeens al je toen gewonnen vvm verliezen wanneer je nu naturel gaat cutten. lijkt me het verstandigst. tot 10-12% endan lekkere bulkcycle eringooien.

Mijn vp is nu 14, ik wil nog niet gaan cutten wil echt een bulk kuur doen en lekkere massa meepakken, dan wil ik lekker gaan cutten, een beetje fatsig vind ik niet echt erg, dus wat vind je ongeveer van de kuur zelf?
Toch bedankt voor het advies bro waarder het wel

Mijn vp is nu 14, ik wil nog niet gaan cutten wil echt een bulk kuur doen en lekkere massa meepakken, dan wil ik lekker gaan cutten, een beetje fatsig vind ik niet echt erg, dus wat vind je ongeveer van de kuur zelf?
Toch bedankt voor het advies bro waarder het wel

oke, jouw keuze natuurlijk. ivm je gyno verhaal zou ik geen in iedergeval geen Test/Deca pakken. Evt. Mast mee laten lopen om een nette A/E ratio te krijgen. En een AI.

500mg Test E EW
400 Mast E EW
Aromasin 10mg E(O)D
PCT Clomid 25mg ED

weken mag je zelf invullen, weet niet wat je wilt. tis maar een voorstel.. je kan er nog een kickstart bij zetten winny of var.

wat wil je na de kuur dan? natty cutten? zou dat sowieso niet doen, eerder 4 maanden wachten (of bloed trekken) en dan een cutkuur inlasssen. een andere optie is blast/cruise/blast. tweede blast een cut dus.

Laatst bewerkt:
Waarom zou npp minder aromatisteren ? Is ook gewoon nandrolon maar dan met een andere ester.

moet mezelf corrigeren, aromatisering is laag maar niet minder dan bij Deca. gebruikers ervaren wel minder sides (vocht) dan bij Deca.

Laatst bewerkt:
oke, jouw keuze natuurlijk. ivm je gyno verhaal zou ik geen in iedergeval geen Test/Deca pakken. Evt. Mast mee laten lopen om een nette A/E ratio te krijgen. En een AI.

500mg Test E EW
400 Mast E EW
Aromasin 10mg E(O)D
PCT Clomid 25mg ED

weken mag je zelf invullen, weet niet wat je wilt. tis maar een voorstel.. je kan er nog een kickstart bij zetten winny of var.

wat wil je na de kuur dan? natty cutten? zou dat sowieso niet doen, eerder 4 maanden wachten (of bloed trekken) en dan een cutkuur inlasssen. een andere optie is blast/cruise/blast. tweede blast een cut dus.

Ik wil uit eindelijk op de 90kg komen, nog een lange weg tegaan
Ik denk dat ik nu toch lekker test/mast/winny ga doen,

Hoop van deze kuur mooie kgs te krijgen

Ik wil uit eindelijk op de 90kg komen, nog een lange weg tegaan
Ik denk dat ik nu toch lekker test/mast/winny ga doen,

Hoop van deze kuur mooie kgs te krijgen

Test, mast en winny lijkt me een verstandige keuze, mooie kuur. Mast komt wel veel beter tot z'n recht sub ca. 10% bf maar anderzijds is het gewoon een prima toevoeging ivm A:E (sides en dus jouw gyno verhaal)

Succes

Terug
Naar boven