XXL Nutrition

Nieuwe kuur voor 2005

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Wanneer ik volledig ben hersteld van mijn blessure, (hopelijk begin 2005) ga ik kuren met het onderstaande.
De definitieve kuur van Schroefje lijkt er erg op.
Ik vond zelf dat het er goed en logisch uitzag...velen met mij :D

Het is mijn derde kuur.
Ik ga voor de droge massa.
Nu snap ik niet helemaal waarom Schroef de proviron maar 6 weken (de eerste) gebruikt.
Het zal wel kloppen, maar ik dacht dat het toch wel de gehele kuur te gebruiken is.
Het laatste wat ik wil, is weer zo'n dikke kop als in de vorige kuur.

wk 1 en 2 800mg eq
wk 3 tm 10 400mg eq
wk 1 tm 3 100mg prop eod
wk 4 tm 9 250mg sust (3* per week)
wk 10 tm 12 100mg prop eod
wk 7 tm 12 75mg tren eod
wk 5 tm 9 50mg winstrol eod

Nakuur is in orde.....zal een combi van clomid en nolva worden.

Alle reakties zijn welkom....

Ik zou zeggen neem je hele kuur 200mg enanthate eod of 100mg prop ed. dan heb je meer resultaat. Zo als jij nu aan het schommelen bent met je test zal je zeker flink wat vocht gaan opslaan. 100mg prop eod zal waarschijnlijk een beetje tegenvallen als dit je derde kuur is. Bij mij deed het echt helemaal niks toen ik dat deed in mijn derde kuur tren/prop eod.

Als je in het midden van je kuur zomaar meer test gaat nemen, zoals je nu van plan bent zal je er niks van merken naar mijn ervaring tot 2 keer toe, behalve een nog dikkere kop.

BigMaus zei:
Wanneer ik volledig ben hersteld van mijn blessure, (hopelijk begin 2005) ga ik kuren met het onderstaande.

Het is mijn derde kuur.
Nu snap ik niet helemaal waarom Schroef de proviron maar 6 weken (de eerste) gebruikt.
Het zal wel kloppen, maar ik dacht dat het toch wel de gehele kuur te gebruiken is.

wk 1 en 2 800mg eq
wk 3 tm 10 400mg eq
wk 1 tm 3 100mg prop eod
wk 4 tm 9 250mg sust (3* per week)
wk 7 tm 12 75mg tren eod
wk 5 tm 9 50mg winstrol eod

ZIET ER GOED UIT BRO :D

maar ik zou idd de provion door trekken tot het eind van de kuur ik zit nog in dubio of ik de eerste 6wkn provion neem en de rest [font=Arial, sans-serif]Arimidex,Maar goed dat is nog in de pen.[/font]

• Topic Starter Topic Starter
lunatic zei:
Ik zou zeggen neem je hele kuur 200mg enanthate eod of 100mg prop ed. dan heb je meer resultaat. Zo als jij nu aan het schommelen bent met je test zal je zeker flink wat vocht gaan opslaan. 100mg prop eod zal waarschijnlijk een beetje tegenvallen als dit je derde kuur is. Bij mij deed het echt helemaal niks toen ik dat deed in mijn derde kuur tren/prop eod.

Als je in het midden van je kuur zomaar meer test gaat nemen, zoals je nu van plan bent zal je er niks van merken naar mijn ervaring tot 2 keer toe, behalve een nog dikkere kop.

200mg enataat eod?
Dat is meer dan 800 mg per week!!!

ScHrOeFjE zei:
ZIET ER GOED UIT BRO :D

maar ik zou idd de provion door trekken tot het eind van de kuur ik zit nog in dubio of ik de eerste 6wkn provion neem en de rest [font=Arial, sans-serif]Arimidex,Maar goed dat is nog in de pen.[/font]

Bedankt!
Kun jij je een beetje vinden in die opmerking van Lunatic?

Of gewoon de sust zetten en de proviron doortrekken naar week 10?
Ik kan de sust vervangen, maar dacht dat dit wel een goeie keus was.

BigMaus zei:
Bedankt!
Kun jij je een beetje vinden in die opmerking van Lunatic?

Of gewoon de sust zetten en de proviron doortrekken naar week 10?
Ik kan de sust vervangen, maar dacht dat dit wel een goeie keus was.
tja sustanon is leuk maar wat is je doel met deze kuur? als je droge massa wilt pakken zou ik voor de enanthaat gaan of voor de prop!

BigMaus zei:

Het is mijn derde kuur.

wk 1 en 2 800mg eq
wk 3 tm 10 400mg eq
wk 1 tm 3 100mg prop eod
wk 4 tm 9 250mg sust (3* per week)[zou ik veranderen in test-enathaat!]
wk 7 tm 12 75mg tren eod
wk 5 tm 9 50mg winstrol eod[zou ik eruit halen gezien dit in mijn ogen geen meer waarde heeft!]

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ....en hoe ga je alles zetten 2* in de week of?

Ja 2 keer per week de eq, misschien niet echt nodig maar het kan zeker geen kwaad om het wat beter te spreiden.

Ga jij ff fietsen. Dit is een heel stabiel schema. En het vocht wordt niet veroorzaakt door schommelingen maar door de oestrogenen.
Dat je dat niet wet zegt al genoeg over je advies. Prop of Enth maakt geen reet uit, 't is allemaal Test. waar het om gaat is je bloedspiegel, de actieve test in je bloed. Het voordeel van lange esters is dat je niet elke dag een spuit in je reet hoeft. Per definitie is elke dag spuiten stabieler.

Vertel maar eens wat de schommelingen precies zijn!
Want als je het had doorgerekend zou je weten dat je met jouw schema een oplopende bloedspiegel hebt met AAS dat in je bloed blijft zitten tot ver in week 15.
Dan moet je sowiso switchen naar korte esters!

lunatic zei:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven