AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur

Verkerk

Novice
Elite Member
Waardering
0
Heren,

Ik wil binnenkort een nieuwe kuur starten, voor mij de derde.
Moet zeggen dat de laatste kuur wel anderhalf jaar geleden was, welke bestond uit Deca, aangevuld met Diana..

Nu had ik het volgende in gedachten:

Week 1 1/m 10 Test E 500mg per week
Week 1 t/m 8 Deca 200mg per week
Week 1 t/m 3 DBoll 30mg per dag
Week 12 t/m 14 40mg nolva per dag
Week 14 t/m 16 20mg nolva per dag

Ik weet dat er geruime tijd heeft gezeten tussen de laatste en de nieuw te starten kuur, maar wil toch zeker wel wat massa gaan pakken.
Vocht vasthouden vindt ik niet erg, (niet te overdreven natuurlijk) nogmaals het gaat mij echt om massa.

Mijn stats:
29 jaar, 1.80, 87 kg, 13 % bf.
Trainingservaring: 6 jaar.

Reacties / suggesties worden zeer gewaardeerd!

Ziet er op het eerste zicht allemaal wel in orde uit ja...

ziet er goed uit; alleen die nolva op 40 is onnodig/zinloos; daar zou ik gewoon 20 van maken. een goede toevoeging op de nakuur kan aromasin zijn.

persoonlijk zou ik de deca verhogen naar 400mg pw.
dianabol op 40mg

succes kerel

Ik zou Test E en deca 2 weekjes langer doortrekken.
Nolva op 20mg voor 4 weken.
Voor de rest gwn een standaard old good cycle.

Zou je er niet wat proviron naast laten lopen voor je vrije test?

• Topic Starter Topic Starter
en de Dbol er uit laten, evt vervangen voor Test Prop.

Dank jullie wel voor de reacties!
Maar, waarom eventueel de Diana's vervangen door Test Prop? Deze laatste ben ik niet heel bekend mee. Een persoonlijke voorkeur of een keuze met reden?

Fijn weekend!

de combi Dboll en Deca zal je veel vocht geven.met alle nadelen van dien.

neem aan dat je gaat voor zvm schone massa. en niet voor een dikke vochtkop en hoge bloeddruk enz enz.

dus kies ik altijd voor een KS van Test prop een korte ester Testosteron die je gelijk mee laat lopen vanuit de 1e week voor 3-4 weken.

de angst voor wat tijdelijk vocht op dit forum begint enorme proporties te krijgen. alsof er alleen nadelen aan kleven?!

de angst voor wat tijdelijk vocht op dit forum begint enorme proporties te krijgen. alsof er alleen nadelen aan kleven?!

Niet alleen dat Rush, samen met Deca zorgt het voor een extra verhoogde bloeddruk en afname van het goede cholesterol etc.met nadelen van slechte conditie, dus geen zin in Cardio, waarvan je vetp. te veel zal stijgen.

in en na de nakuur heeft een gebruiker een veel grotere kans op een dip, door dat zijn snelle gewichtstoename net zo snel weer minder word.

Ik kom liever 5-6 kilo aan waarvan ik 4 overhoud, als 8-12 kilo waar ook 4-6 van overblijft.

• Topic Starter Topic Starter
Al met al: iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb zeker iets aan de adviezen gehad!

Als alles gaat zoals ik wil zal ik begin december starten. Ik wil eerst alles binnen hebben en dat zit even niet mee: "soms zit het mee, en soms..." precies!

Terug
Naar boven