Fitness Seller

nieuwe kuur

europeman zei:
Ik wil gewoon jullie mening over deze kuur, :( niet weer over mijn leeftijd beginnen

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

5.Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

fitnesboy zei:
europeman wat is je doel? op het podium staan binnenkort?
zoniet zou ik het ff lekker rustig aan doen met je wilde plannen tenzij je je lichaaam blijvend beschadigt wil...
aangezien je leeftijd kun je nog heel wat jaartjes aan de slag
maar succes anyway

Ik vrees niet een gezonde oude dag. Vooropgesteld dat er een oude dag inzit.
:rolleyes:

Tja, als er echt geen lichtje gaat branden bij die jongen als iedereen over z'n leeftijd valt (en dat is niet dat 'we' hem z'n groei niet gunnen) dan weet ik het ook niet meer. Lekker stug doorkuren op jonge leeftijd, je komt jezelf naw wel tegen in de toekomst.

helemaal mee eens.
ken iemand die naar ongeveer 10jaar trainen en veel zwaar kuren weer op het zelfde gewicht zit als toen die begon.
nou dan heb je wat maargoed ieder zen keus he

• Topic Starter Topic Starter
??? na het kuren gestaakt te hebben neem ik aan?

Terug
Naar boven