muaythai
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
dag allemaal,
ben nu al weer een tijdje off en al een paar maanden niet getraind. Ik begin weer met trainen en dan dacht ik al zelf aan een kuurtje..
Ben momenteel 84 kg @ 16 % Bf en 180 cm lang.
Heb al eerder gekuurt met test enanthate sustanon EQ tren.
Wil nu een x aan de korte esthers gaan.
Ik dacht zelf aan test prop 100 mg eod week 1- 8, en dan vanaf week 4 winstrol erbij 50 mg eod tot week 8. Dus een maandje winstrol.
Nu vraag ik me af zal ik hierbij nog 100 mg primo erbij toevoegen of is dat niet nodig? Hoogstwaarschijnlijk ga ik ook t3 erbij pakken en hgh maar is nog niet zeker. T3 doe ik alleen erbij als ik hgh ga nemen anders niet.
Doel is om tot de zomer 95 kg @ 10% te komen..
Dus dan denk ik dat ik na deze kuur 2 maanden off ga en dan weer beginnen.
Wat vinden jullie ervan?
gr muaythai
ben nu al weer een tijdje off en al een paar maanden niet getraind. Ik begin weer met trainen en dan dacht ik al zelf aan een kuurtje..
Ben momenteel 84 kg @ 16 % Bf en 180 cm lang.
Heb al eerder gekuurt met test enanthate sustanon EQ tren.
Wil nu een x aan de korte esthers gaan.
Ik dacht zelf aan test prop 100 mg eod week 1- 8, en dan vanaf week 4 winstrol erbij 50 mg eod tot week 8. Dus een maandje winstrol.
Nu vraag ik me af zal ik hierbij nog 100 mg primo erbij toevoegen of is dat niet nodig? Hoogstwaarschijnlijk ga ik ook t3 erbij pakken en hgh maar is nog niet zeker. T3 doe ik alleen erbij als ik hgh ga nemen anders niet.
Doel is om tot de zomer 95 kg @ 10% te komen..
Dus dan denk ik dat ik na deze kuur 2 maanden off ga en dan weer beginnen.
Wat vinden jullie ervan?
gr muaythai
spiergeheugen).. Pas juicen op het moment dat de weegschaal weer stil staat en je gaat er dik overheen!