MuscleMeat

nieuwe kuur

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag allemaal,

ben nu al weer een tijdje off en al een paar maanden niet getraind. Ik begin weer met trainen en dan dacht ik al zelf aan een kuurtje..
Ben momenteel 84 kg @ 16 % Bf en 180 cm lang.
Heb al eerder gekuurt met test enanthate sustanon EQ tren.
Wil nu een x aan de korte esthers gaan.
Ik dacht zelf aan test prop 100 mg eod week 1- 8, en dan vanaf week 4 winstrol erbij 50 mg eod tot week 8. Dus een maandje winstrol.
Nu vraag ik me af zal ik hierbij nog 100 mg primo erbij toevoegen of is dat niet nodig? Hoogstwaarschijnlijk ga ik ook t3 erbij pakken en hgh maar is nog niet zeker. T3 doe ik alleen erbij als ik hgh ga nemen anders niet.
Doel is om tot de zomer 95 kg @ 10% te komen..
Dus dan denk ik dat ik na deze kuur 2 maanden off ga en dan weer beginnen.

Wat vinden jullie ervan?

gr muaythai

300mg test in de week is niet zo veel. En 100mg primo doet niks.

Als je gaat cutten kan dat wel op 300prop in de week. Maar ik zou wel wat anders doen als ik jou was.

niet kuren, je zegt zelf dat je al een tijd niet getraind hebt. Ga eerst een aantal jaren fatsoenlijk trainen en eten en dan pas de overweging maken naar het grijpen van middelen.

je wil dus 11kg gaan winnen en 6% vet afvallen? Zou ik wel knap vinden maar denk alleen niet dat da lukt met 100mg test, maak er minimaal 200 van en zet er nog iets naast (misschien nnp, hoor dat je daar wel massa mee kan winnen, geen ervaring). Als je echt 10kg wil winnen en 6% verliezen kan je miss beter eerst cutten voordat je begint.

Een andere optie is om eerst te cutten op 100mg test-p eod en t3, voor 6 weken en dan een clean bulk

Ga eerst een aantal jaren fatsoenlijk trainen en eten en dan pas de overweging maken naar het grijpen van middelen.

Lorre! Lorre!

@TS: Doel moet haalbaar zijn, ik zit nu in het zelfde schuitje.. Ik ben zonder spullen begonnen na bijna een jaar niets doen.. Begonnen met trainen en eten (clean bulken) en eerste maand 9 kilo aangekomen (:heart: spiergeheugen).. Pas juicen op het moment dat de weegschaal weer stil staat en je gaat er dik overheen!

Laatst bewerkt:
Hij heeft al gekuurd, dus waarom zeggen dat ie nog een AANTAL JAAR moet trainen en eten whaha.. Pure napraterij, gebeurt een beetje te vaak laatste tijd, laatste tijd ook steeds meer door mensen die zelf niet juicen of een keer een winny only ophebben :(

Lorre! Lorre!

@TS: Doel moet haalbaar zijn, ik zit nu in het zelfde schuitje.. Ik ben zonder spullen begonnen na bijna een jaar niets doen.. Begonnen met trainen en eten (clean bulken) en eerste maand 9 kilo aangekomen (:heart: spiergeheugen).. Pas juicen op het moment dat de weegschaal weer stil staat en je gaat er dik overheen!
inderdaad. Je komt supersnel op oude niveau terug dus zorg eerst dat je weer op je oude niveau zit en dan kuren.....dus nog... 2-3 maandjes wachten?

succes met doel behalen.

Maar wat wil je nou eigenlijk? bulkkuur of cutkuur?

klopt, ik zeg aparte sectie voor mensen met minimaal 2 à 3 prikkuren achter de rug;)

je wil dus 11kg gaan winnen en 6% vet afvallen? Zou ik wel knap vinden maar denk alleen niet dat da lukt met 100mg test, maak er minimaal 200 van en zet er nog iets naast (misschien nnp, hoor dat je daar wel massa mee kan winnen, geen ervaring). Als je echt 10kg wil winnen en 6% verliezen kan je miss beter eerst cutten voordat je begint.

Een andere optie is om eerst te cutten op 100mg test-p eod en t3, voor 6 weken en dan een clean bulk

minimaal 500mg test. 250mg test zal niet veel doen.

200EOD hebben we het over he, test-p

Lorre Lorre hier ben ook ik met het advies om eerst weer even lekker te gaan trainen, misschien stop je wel weer na een paar weken/maanden.

6 maand serieus trainen en als alles dan nog lekker gaat zou ik aan een kuurtje denken(dat zit toch al in je koppie)

ik dacht dat ts bedoelde dat hij een aantal maanden zonder aas had getrained. Maar lees nu dat hij helemaal niet heeft getrained. Zou persoonlijk paar maandjes trainen om weer in het ritme te komen, groei je gelijk al iets

Lorre Lorre hier ben ook ik met het advies om eerst weer even lekker te gaan trainen, misschien stop je wel weer na een paar weken/maanden.

6 maand serieus trainen en als alles dan nog lekker gaat zou ik aan een kuurtje denken(dat zit toch al in je koppie)

Lorre lorre...
Ik zou iig 3 maanden naturel trainen...kom je met je kuur mooi in de zomer uit...
Perfect zou ik zeggen...

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad. Je komt supersnel op oude niveau terug dus zorg eerst dat je weer op je oude niveau zit en dan kuren.....dus nog... 2-3 maandjes wachten?

succes met doel behalen.

Maar wat wil je nou eigenlijk? bulkkuur of cutkuur?

ik wil cutten maar dan ook spiermassa erbij. Ik ga ook 200 mg test prop nemen om de dag. Denk dat 100 mg weining zou gaan doen.

Ik ga ook hgh erbij nemen.

ik dacht dat ts bedoelde dat hij een aantal maanden zonder aas had getrained. Maar lees nu dat hij helemaal niet heeft getrained. Zou persoonlijk paar maandjes trainen om weer in het ritme te komen, groei je gelijk al iets

Lorre Lorre, TS heeft maanden niet getraind dus krijg hier sterk de indruk dat er gebrek is aan toewijding. Meteen naar middelen grijpen is gewoon BS je groeit de eerst 2 a 3 maanden toch als kool. TS wilt gewoon te veel te snel, wij zijn hier idd om te adviseren, doe dat dan ook.

Lorre Lorre, TS heeft maanden niet getraind dus krijg hier sterk de indruk dat er gebrek is aan toewijding. Meteen naar middelen grijpen is gewoon BS je groeit de eerst 2 a 3 maanden toch als kool. TS wilt gewoon te veel te snel, wij zijn hier idd om te adviseren, doe dat dan ook.

je ziet toch dat ik hier boven zeg dat ik verkeerd heb gelezen

Hou eens op met dat lorre lorre beetje irritant :P

ontopic:
Ik zou eerst eens trainen zodat je qua kracht weer een beetje op je oude niveau zit, want ik kan mij zo voorstellen dat je pezen etc weer wat zwakker zijn geworden intussen.
Als je nu dus heel veel sterker wordt kan je sneller last van pijntjes gaan krijgen.
Maar goed, ik kan me de verleiding voorstellen..

ik wil cutten maar dan ook spiermassa erbij. Ik ga ook 200 mg test prop nemen om de dag. Denk dat 100 mg weining zou gaan doen.

Ik ga ook hgh erbij nemen.

Beste,
Heb je het al eerder meegemaakt dat je maanden niet getraint hebt en toen ineens serieus bent gaan trainen ?

Terug
Naar boven