XXL Nutrition

nieuwe kuur

Bleep Bla Bloop

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
87kg
Goeiemorgen,

Ik heb nu thuis liggen

3x10 ml test e
2x100 tabs dboll

Nu zat ik eraan te denken om alsvolgt dit te doen

1-6 dboll 40 e/d
1-12 test e 500 mg pw
Nu wil ik er nog wat bij spuiten maar ik heb geen idee wat ik het beste kan nemen. ik wil voluit bulken eten eten eten eten.

deca zie ik zelf niet zo zitten.

greetz

Goeiemorgen,

Ik heb nu thuis liggen

3x10 ml test e
2x100 tabs dboll

Nu zat ik eraan te denken om alsvolgt dit te doen

1-6 dboll 40 e/d
1-12 test e 500 mg pw
Nu wil ik er nog wat bij spuiten maar ik heb geen idee wat ik het beste kan nemen. ik wil voluit bulken eten eten eten eten.

deca zie ik zelf niet zo zitten.

greetz
niks bij spuiten man dit is een prima kuur zo. Hoe ga je nakuren?
Je kan ook de eerste week van je iets meer dan 500mg spuiten om sneller op goeie bloedwaardes te zitten. Dus zeg de eerste week 1000mg. Maar als dit je eerste kuur is dan beter niet.

Deca is het meest geschikte middel voor jouw doel.. Waarom zie je dat niet zitten?

• Topic Starter Topic Starter
Never effecten, dan doe ik liever 10 weken bold 750mg pw? Nja ik heb ooit keer dbol only gedaan maar dat vind ik niet echt een kuur.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 11:08 ----------

oja nakuren 3 weken nolva 20mg

Never effecten, dan doe ik liever 10 weken bold 750mg pw? Nja ik heb ooit keer dbol only gedaan maar dat vind ik niet echt een kuur.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 11:08 ----------

oja nakuren 3 weken nolva 20mg
als dit je eerste inject is hou het dan maar zo. Eventueel frontload maar das jou keus.

als dit je eerste inject is hou het dan maar zo. Eventueel frontload maar das jou keus.

Ja dat is idd wel een goeie. ook is het mogelijk om hem door te trekken naar de 15 weken? stel het bevalt me heel goed? of is 15 weken wat aan de lange kant voor een eerste injectie kuur?

Nakuur op 3 weken heeft totaal geen zin,4 ip al aan de lage kant,zeker zonder bloed analyse. Pak hem gewoon 4 weken,als je al eerder kuurtjes gehad heb,5-6 weken.

ik lees die nakuur ook nu pas. Maar wat kriel zegt idd 2 weken na je laatste inject beginnen. En 15 weken is wel erg lang voor een eerste inject kuur. Herstel word moeilijker en zwaarder dus 12 weken is zat. Bevalt het goed kan je volgende keer is 14 weken proberen ofzo, maar vergeet niet hoe langer de kuur hoe langer het herstel

ja dat klopt zo'n idee had ik er al van, maar ik dacht wieweet kan die 3 weken extra ook geen kwaad okee dan zet ik de nolva op 5 weken en begin ik de 15e week met de nolva

Terug
Naar boven