MuscleMeat

nieuwe kuur

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal

Men maatje wil de volgende kuur gaan doen bestaande uit;

week 1t/m10 750 mg test enanthaat.
week 1t/m 4 100 mg test prop e.o.d
week 5t/m10 tren acethaat 75mg e.o.d
week 5t/m10 winstrol 50 mg e.o.d.

nakuur bestaat uit clomid en e.v.t hcg tijdens de kuur wanneer dit nodig is.

Zijn stats zijn op dit moment 95kilo bij 11 procent vet.
De bedoeling is het winnen van droge kwalitatieve spiermassa.

Zijn kuurverleden bestaat uit;

1 keer dianabol only.
1 kuur 500 mg sust. en 400 deca 8 weken lang
1 kuur 500 mg test enanthaat en 400 deca maar deze werd vroegtijdig gestopt.

Wat vinden jullie van bovenstaande kuur?

Groeten M.

hey kerel,

klinkt lekker :D

volgende vragen die bij me opkomen:
- waarom kickstart met test prop en geen frontload? denk dat je dan sneller op stabielere bloedwaarden zit
- waarom niet lekker tren enantaat de gehele kuur?
- ik zou of de winstrol drie weken later nemen of met drie weken verlengen zodat je direct na je laatste injectie met je nakuur kan beginnen.
- ik raad je sterk aan een anti e als femara, liquidex of aromasin te nemen tijdens de kuur

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hey kerel,

- waarom kickstart met test prop en geen frontload? denk dat je dan sneller op stabielere bloedwaarden zit
- ik zou of de winstrol drie weken later nemen of met drie weken verlengen zodat je direct na je laatste injectie met je nakuur kan beginnen.
- ik raad je sterk aan een anti e als femara, liquidex of aromasin te nemen tijdens de kuur

Denk persoonlijk dat de test prop sneller aanslaat als de frontload van enanthaat en jah met de winny word tog al veel prikken dus dan kan de tren acethaat er ook wel bij als we dan tog bezig zijn:D
En ik weet nie waarom maar zie tren enanthaat nie helemaal zitten
???
En jah een anti e lijkt me nie helemaal nodig aangezien er niet word gewerkt met zwaar aromatiserende middelen.

oke kerel, ik heb er nog geen ervaring mee hoor met het frontloaden maar feit is dat je binnen een week op de gewenste bloedwaarden zit en dat vind ik toch wel een groot voordeel :)

hoezo zie je de tren e niet zitten?

500 mg test enant. per week geeft toch een flinke kans op aromatiseren hoor kerel :) ik zou toch gaan voor minimaal proviron totdat je start met winstrol desnoods!

Latin spirit zei:
oke kerel, ik heb er nog geen ervaring mee hoor met het frontloaden maar feit is dat je binnen een week op de gewenste bloedwaarden zit en dat vind ik toch wel een groot voordeel :)

hoezo zie je de tren e niet zitten?

500 mg test enant. per week geeft toch een flinke kans op aromatiseren hoor kerel :) ik zou toch gaan voor minimaal proviron totdat je start met winstrol desnoods!

Een beetje vocht is niet erg dus vandaar geen anti e.
En het word geen frontload omdat ik denk dat de test prop eerder in zal slaan dan de frontload van de enanthaat.
Ok dat je mischien eerder op stabielere bloedwaarden zit heb jij weer gelijk in.

Infinity zei:
Een beetje vocht is niet erg dus vandaar geen anti e.
En het word geen frontload omdat ik denk dat de test prop eerder in zal slaan dan de frontload van de enanthaat.
Ok dat je mischien eerder op stabielere bloedwaarden zit heb jij weer gelijk in.

eerder op stabielere bloedwaarden zitten = inslaan van de gear ;)

maar is op zich niks verkeerd aan hoor aan een kickstart met test prop

Latin spirit zei:
eerder op stabielere bloedwaarden zitten = inslaan van de gear ;)

Ja en nee ;)

Ok de 1 heeft goeie ervaring met kickstart en de ander met een frontload en aangezien men maatje met geen van beiden ervaring heeft zullen we tog ergens moeten beginnen en leek me dit een goeie optie :)

toppie man, veel succes wordt zeker knallen :D

Infinity zei:
Dat is ook de bedoeling en dan met nie al te veel vocht ;)

Maar verder steekt het volgens jou wel redelijk goed in elkaar?

die kickstart met test prop werkt goed hoor.. heb ik zelf ook min of meer gedaan. Als je tegen de stijfheid kan is het een prima middel.

van die anti-e ben ik wel met latin eens maar dat moet je zelf weten.

younggod zei:
die kickstart met test prop werkt goed hoor.. heb ik zelf ook min of meer gedaan. Als je tegen de stijfheid kan is het een prima middel.

van die anti-e ben ik wel met latin eens maar dat moet je zelf weten.

Met de Proppies van virormone schijn je er weinig last van te hebben.

Niemand verder er wat aan toe te voegen?

Latin spirit zei:
hey kerel,

Ik zou persoonlijk wel voor Prop. gaan. Je mag het zelf uitrekenen via de roidcalc, maar volgens mij zit je sneller goed dan met een frontload met lange esters. Althans, ik merk een kickstart met Prop. al binnen een paar dagen.

Voor de rest hoop ik dat BC nog eens iets meer info komt delen over zijn visie dat te snel naar anti e's grijpen helemaal niet zo wenselijk is als men denkt.

MrJ zei:
Idd.

Pharma stuff is 50mg/ml, UG stuff 100mg/ml.

Veel meer BA dus. En BA is auw!

als UG labs 50mg/ml zouden maken zou het ook minder pijnvol zijn, heeft niets met BA te maken. Het ester is hetgene wat pijn doet.

De ene heeft last van injects van prop van UG labs de andere helemaal geen....

MrJ zei:
Ik zou persoonlijk wel voor Prop. gaan. Je mag het zelf uitrekenen via de roidcalc, maar volgens mij zit je sneller goed dan met een frontload met lange esters. Althans, ik merk een kickstart met Prop. al binnen een paar dagen.

Voor de rest hoop ik dat BC nog eens iets meer info komt delen over zijn visie dat te snel naar anti e's grijpen helemaal niet zo wenselijk is als men denkt.

Het is inderdaad wel opvallend dat iedereen loopt te roepen over anti e's :rolleyes: waar je een jaar terug nog niemand over hoorde

hardgainers zei:
als UG labs 50mg/ml zouden maken zou het ook minder pijnvol zijn, heeft niets met BA te maken. Het ester is hetgene wat pijn doet.

De ene heeft last van injects van prop van UG labs de andere helemaal geen....

Als de UG labs 50mg/ml maken gebruik ze ook veel minder BA dus. :)

Anders mag je mij eens uitleggen waarom ik geen last heb van 50mg/ml maar bij 100mg/ml als een Quasimodo over straat strompel. :D

BC mag dan wel een goeroe zijn, maar in mijn visie zou ik bij deze kuur toch zeker wel een anti-e nemen, als was het maar 50mg proviron.
maar ieder zijn ding

dennis999 zei:
BC mag dan wel een goeroe zijn, maar in mijn visie zou ik bij deze kuur toch zeker wel een anti-e nemen, als was het maar 50mg proviron.
maar ieder zijn ding

Waarom zou jij een anti e nemen als ik zeg dat een beetje vocht niet uit maakt?

Terug
Naar boven