AndroidHealthClinic

nieuwe kuur

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
week 1-4 40mg dbol
week 1-10 500mg testoviron
week 1-10 500mg boldenone
week 10-12 winstrol 50mg od
en de nakuur natuurlijk :P
wat zeggen jullie hier van

ziet er goed uit, zal je op groeien als een baby:D

Netjes! Hoe ziet je nakuur eruit?

Wat zijn je stats,Fitnessboy?

• Topic Starter Topic Starter
mijn stats op het moment zijn 91 kilo bij 188cm 20% maar ben bijna niet vet zit wat in de middel kijk maar op mijn avatar:P
de nakuur zou zijn
wk 13-15 20mg nolvadex
wk 13 100mg clomid ed
wk 14-15 50mg clomid ed
zouden jullie er nog propionaat bij doen vanaf week 11tm13 150mg eod
en miss de winny wat eerder beginnen

Lekker kuurtje bro..ziet er goed uit

zouden jullie geen propionaat de laatste weken erbij doen en miss de winny wat eerder zetten ??

ik heb nu 3 kuren gehad de laatste was volgens mij fake. maar die boldenone moet dan wel hoger cker omdat ik meerdere kuren heb gedaan 750mg bijv

Ik moet zeggen als je al 3 kuren gehad hebt en ik kijk zo eens naar je avatar hebben die niet bar veel opgeleverd.

Ziet er goed uit fitnessboy

Kzou er toch wat Pregnyl bijgooien in uw nakuur

18 jaar en dan al 3 kuren achter de rug. pffff

wie zegt dat ik 18 jaar ben waar zie jij dat ..??
en toen ik begon met trainen was ik 60kilo
mij eerste kuur heb ik ong bij 75kilo genomen veels te snel maarja daar doe ik nu niks meer aan

ruderudie zei:
Ik moet zeggen als je al 3 kuren gehad hebt en ik kijk zo eens naar je avatar hebben die niet bar veel opgeleverd.

ten eerst was de derde kuur fake .en ik zie in een post van jou dat je zelf ook niet zo heel zwaar was toen je een kuur bent begonnen ;) mijn eerste kuur was dboll 30mg 6weken
2de kuur was dboll en deca
dus ik heb niet zulke hele zware kuren gehad vind ikeen beetje raar als je dan zegt dat die kuren barweinig hebben opgeleverd:cool:

fitnessboy18 zei:
wie zegt dat ik 18 jaar ben waar zie jij dat ..??
en toen ik begon met trainen was ik 60kilo
mij eerste kuur heb ik ong bij 75kilo genomen veels te snel maarja daar doe ik nu niks meer aan

KUCH!! Fitnessboy18 .. haha maargoed je bent in maart 2004 geregistreerd dus je zal dan wel 19 of 20 zijn :)

ja ik ben 20 maar dat mensen iedereen altijd zo afkraken vind ik waardeloos. die ruderudie is zelf ook een kuurtje dboll en winstrol begonen met 73kilo geloof ik .?? als hij nou naturel veel zwaarder dan mij zou zijn mocht hij praten :P zo gek vind ik het nog niet van 2 kuurtjes naar mijn hoogst 94 kilo ik weet het die derde wordt ook altijd meergerekend :P maar dat was niet goed spul
grt fitnessboy

Luister, ik zeg niet dat je te vroeg begonnen bent want feit is dat iedereen te vroeg begint. Ik dacht alleen als je nu zo'n zware kuur doet en je vermeldt dat je al 3 kuren achter de rug hebt moet je er toch redelijk fors bij staan als je het goed doet tenminste. Maar goed je hebt dus d-boll kuurtjes gedaan, kun je in principe ook wel wat aan over houden, ik weeg op het moment 79 dus heb er wel redelijk wat aan gehad. Maar hoe zwaar weeg je nu dan, ik begrijp 75 kilo begonnen met 1e kuur, dus 2 echte :D kuurtjes verder hoe zwaar ben je nu?

ruderudie zei:
Luister, ik zeg niet dat je te vroeg begonnen bent want feit is dat iedereen te vroeg begint. Ik dacht alleen als je nu zo'n zware kuur doet en je vermeldt dat je al 3 kuren achter de rug hebt moet je er toch redelijk fors bij staan als je het goed doet tenminste. Maar goed je hebt dus d-boll kuurtjes gedaan, kun je in principe ook wel wat aan over houden, ik weeg op het moment 79 dus heb er wel redelijk wat aan gehad. Maar hoe zwaar weeg je nu dan, ik begrijp 75 kilo begonnen met 1e kuur, dus 2 echte :D kuurtjes verder hoe zwaar ben je nu?

ik ben nu 91kilo mijn eerste kuurtje ging ik van 75 naar 82 heb er 80 van over gehouden 2de kuur van 80 naar 88 ...toen een tijdje zonder spul getraind toen was ik ong 90 en de derde kuur was ik 94 kilo
grt fitnessboy

maakt mij verder niet uit, maar ik ben naturel 1m81 van 70kg naar 90kg gegaan. Mijn vet daarbij ook van 11 naar 19%, maargoed ik heb nog altijd rek. Vind het jammer dat je zo snel naar dat spul hebt gegrepen en er dan zo weinig uit haalt!

maaaaaaaaar .. aangezien je nu toch bezig bent, RAMMEN! :) lekker kuurtje, spuiten die handel! :P

ik hoop dat ik straks snel aan die 100kilo zit :P hier nog een foto van mijn avatar miss lijkt het dan wat anders of ik ben echt zo mager ;):P
http://forum.dutchbodybuilding.com/post-fotos/foto-44228.html#post765731

maar even ontopic
ik denk dat je de boldenone beter op 750mg kunt zetten omdat ik heb gelezen dat je die hoog moet dosseren. het minimale was 600mg .

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven