XXL Nutrition

nieuwe kuur

Ok foto is groter maar ik zou je toch geen 90 kilo geven, wat waarschijnlijk te wijten is aan gebrek aan definitie. maar goed, het is winter dus cutten kan nog wel even wachten. En die gozer die van 60 kilo naar 80 kilo is gegaan; als je daardoor ook op 19% bent gaan zitten is dat niet zo'n kunst moet ik zeggen. Dan ben je effectief misschien 10- 12 kilo aangekomen, wat jij dus naar jou zeggen ook hebt bereikt voordat je ging kuren.

ach dit soort discussie's zijn toch nutteloos. de een ziet er op een foto ook huge uit en de ander helemaal niet.

bedenk zelf wanneer je begint en wat je motivatie is. Je komt uit eindelijk jezelf toch wel tegen.

ik vind 750 mg bold wel wat zwaar voor iemand die de eerste keer goed kuurt.

waarom doe je niet 750 test (aangezien je toch hoog wil inzetten)
en 400 deca of bold, die test is toch je basis van je kuur dus een stack hoeft dan ook niet zo achtelijk hoog naar mijn idee.

kicker erbij en gaan!

• Topic Starter Topic Starter
younggod zei:
ach dit soort discussie's zijn toch nutteloos. de een ziet er op een foto ook huge uit en de ander helemaal niet.

bedenk zelf wanneer je begint en wat je motivatie is. Je komt uit eindelijk jezelf toch wel tegen.

ik vind 750 mg bold wel wat zwaar voor iemand die de eerste keer goed kuurt.

waarom doe je niet 750 test (aangezien je toch hoog wil inzetten)
en 400 deca of bold, die test is toch je basis van je kuur dus een stack hoeft dan ook niet zo achtelijk hoog naar mijn idee.

kicker erbij en gaan!
ik weet nie of je alles hebt gelezen maar dit is niet mij eerste kuur he :P en omdat ze op het forum zeggen dat boldenone pas goed werkt boven de 600mg dacht ik van dan moet ik hem ook hoger doseren .wat jij zegt over discussie's is idd nutteloos maarja laat ze maar lekker lullen :Phahaha

ruderudie zei:
Ok foto is groter maar ik zou je toch geen 90 kilo geven, wat waarschijnlijk te wijten is aan gebrek aan definitie. maar goed, het is winter dus cutten kan nog wel even wachten. En die gozer die van 60 kilo naar 80 kilo is gegaan; als je daardoor ook op 19% bent gaan zitten is dat niet zo'n kunst moet ik zeggen. Dan ben je effectief misschien 10- 12 kilo aangekomen, wat jij dus naar jou zeggen ook hebt bereikt voordat je ging kuren.
zet eens een foto van jou erop om ook even te beoordelen ;)
grt fitnessboy

fitnessboy18 zei:
ik weet nie of je alles hebt gelezen maar dit is niet mij eerste kuur he :P en omdat ze op het forum zeggen dat boldenone pas goed werkt boven de 600mg dacht ik van dan moet ik hem ook hoger doseren .wat jij zegt over discussie's is idd nutteloos maarja laat ze maar lekker lullen :Phahaha

400 mg

Als je dan kuurt, is het misschien niet slim eerst nog wat kilos natural te pakken en dan die kuur te pakken ?

Groeien op kuren lijkt me zonde voor wat makkelijk naturel gehaald kan worden.

Ik snap dat het moeilijk is om geduld te hebben, maar je hebt er uiteindelijk veel meer aan.

Ja ik heb dus verschillende keren geprobeerd er een foto op te zetten maar die zijn altijd te groot wat betreft aantal kb. Als jij een manier weet om een digitale foto toch te kunnn uploaden hoor ikhet graag, ik heb geen webcam ed.

fitnessboy18 zei:
ik hoop dat ik straks snel aan die 100kilo zit :P hier nog een foto van mijn avatar miss lijkt het dan wat anders of ik ben echt zo mager ;):P
http://forum.dutchbodybuilding.com/post-fotos/foto-44228.html#post765731

maar even ontopic
ik denk dat je de boldenone beter op 750mg kunt zetten omdat ik heb gelezen dat je die hoog moet dosseren. het minimale was 600mg .

Aiiiiiii! Ben absoluut niet onder de indruk van die foto .. zelfs niet als naturel. Gain je misschien lastig?

Oxgene zei:
Als je dan kuurt, is het misschien niet slim eerst nog wat kilos natural te pakken en dan die kuur te pakken ?

Groeien op kuren lijkt me zonde voor wat makkelijk naturel gehaald kan worden.

Ik snap dat het moeilijk is om geduld te hebben, maar je hebt er uiteindelijk veel meer aan.

En ook jij hebt dit topic niet goed opgelet want nogmaals....het is zn eerste kuur niet dus naturel nog kilo's pakken zal niet snel gebeuren.

Ik heb wel opgelet, maar wist niet dat het kuren zoveel impact heeft dat je naturel niet veel meer kan pakken.

Zonde dan.

Ok,bro....maar helaas is dat wel het geval dus weet waar je aan begint als je ooit zou willen kuren.

Testo zei:
Ok,bro....maar helaas is dat wel het geval dus weet waar je aan begint als je ooit zou willen kuren.
idd bro
dat hebben ze miss wel niet door maar als je 2kuurtjes hebt gehad kun je nog zo goed trainen naturel gaat het dan een stuk moeilijker op dan kilos te pakken

AreZje zei:
Aiiiiiii! Ben absoluut niet onder de indruk van die foto .. zelfs niet als naturel. Gain je misschien lastig?
je hoeft ook niet onder indruk te zijn
maar als je van 60 kilo afkomt kun je wel zeggen gain je miss moeilijk maar ik zie hier mensen die nog veel lichter dan mij zijn die al aant kuren zijn ik vind 91 kilo best wel veel
hoe dan ook ik ga kuren :P

fitnessboy18 zei:
je hoeft ook niet onder indruk te zijn
maar als je van 60 kilo afkomt kun je wel zeggen gain je miss moeilijk maar ik zie hier mensen die nog veel lichter dan mij zijn die al aant kuren zijn ik vind 91 kilo best wel veel
hoe dan ook ik ga kuren :P

je moet niet kijken naar wat andere doen...

haha correctie je bent al aan het kuren en gaat er lekker mee verder! Wat dan ook, iig SUCCES!

tuurlijk is het niet heel indrukwekkend maar hij komt wel van 60kg... bij 188 dus wel 100% ecto. suc6 gozer maar doe gewoon 500mg test en 400mg eq of anders vervangen voor deca.grts

Terug
Naar boven