AndroidHealthClinic

Nieuwe Kuur

kmar1981

Novice
Waardering
0
Hey medebodybuilders,

Wil graag een nieuwe kuur starten voor het opbouwen van massa!.

Mijn kuurverleden:
1e kuur: deca met testoviron, behaalde winst 15 kg, overgehouden 9 kg
2e kuur: deca met sustanon, behaalde winst 7 kg, overgehouden 4 kg
Uiteraard ook nakuur gedaan.

In beide kuren ondervond ik een sterke toename van kracht en massa.
Weeg nu 105 kg met een vetpercentage van 12%. Lengte is 1.85m
Nadeel vond ik: dikke bolle kop, acne en overmatig transpireren(vnl door vasthouden vocht). Voeding was goed. zat rond de 4200-4700 kcal.

Nu mijn vraag:
Welke kuur adviseren jullie voor massa??
Dacht zelf aan deca icm dianabol en boldenone..

Wil niet weer zo'n bolle kop en acne.. (Nu weet ik ook wel dat het een het ander niet uitsluit!!!)

Alvast bedankt voor jullie reactie

Nooit deca met boldenone combineren,krijch je heel dik bloed van.Heb geloof ik iets te maken met de aanmaak van rooie bloedlichaampies

er zijn vershillende middelen die tegen vocht kunt nemen..anti-e's
daarnaast is bold/deca geen geschikte stack!

test/tren combo is wel fijn...

Alwéér een Deca-kuur?

:thumbd:

Met name Deca, dat zo vreselijk lang detecteerbaar blijft inm je lichaam. is het steeds minder scoren naarmate je vaker gebruikt.
Ga es uitstappen naar iets wat je minder 'plofkop' brengt.
Boldenone bijvoorbeeld, i.c.m. Test en de laatste weken Winstrol om je nog net een tikkie droger te zetten.

PM maar als je een uitgebreid schema wilt.

en als je geen plofkop wil hebben zou ik geen dianabol nemen in je volgende kuur .

• Topic Starter Topic Starter
Hoor verschillende reacties. Waarbij de 1 zegt wel boldenone met deca te combineren en de andere liever trenbelone met deca adviseert.

Om het bloed te verdunnen nam ik af en toe een kinderaspirine. Dit werkte perfect. Wel liet ik regelmatig mijn bloeddruk opmeten. Tevens sta ik tijdens en na de kuur onder dokters toezicht dmv bloedtesten. Mijn waardes, waaronder mijn slechte cholesterol en ASAT/ALAT waren goed. Hierdoor kan ik weer aan mijn derde kuur beginnen. Doel is om wat meer massa en bolheid te krijgen.

Zou iemand mij een schema kunnen aangeven voor massa/bolheid?
Tevens aan het einde van de kuur een AS toevoegen voor wat meer tekening van de spieren.

deca en boldenon nooit doen en deca en tren al helemaal niet, grote kans dat je hem niet meer omhoog krijgt.
probeer es tren met test

kmar1981 zei:
Tevens aan het einde van de kuur een AS toevoegen voor wat meer tekening van de spieren.

Volgens mij ben jij leesblind ofzo knul. Lees mn post nogeens daar staat alles in wat je vraagt.

kmar1981 zei:
Bolheid???

Dan moet je juist voor aromatiserende steroiden gaan, dan sta je zo bol van het vocht:thumbup:

Terug
Naar boven