XXL Nutrition

Nieuwe mp3 speler

Scaleo

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Vandaag is mijn Philips Keyaudio naar de klote gegaan denk ik, dus ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler. Heeft iemand ervaring met de Creative Zen V? Of een andere aanrader? 1 of 2 GB ruimte is genoeg. De prijs graag rond de € 100,-

ervaring niet, weet wel welke je bedoelt.
waarom geen i-pod i.p.v. zo'n namaak? :p

Is het niet zo dat je met die I-pod shuffle niet zelf kan kiezen welk nummer er wordt afgespeeld en dat ie 'm ad random 'shuffled' ?

Geen flauw idee waarom mensen zoiets zouden willen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil geen ipod. vind ik zo'n breezah apparaat

Is het niet zo dat je met die I-pod shuffle niet zelf kan kiezen welk nummer er wordt afgespeeld en dat ie 'm ad random 'shuffled' ?

de gadgetfactor? :p

zag het vorige week bij iemand, best leuk

Omdat de mp3 spelers van Creative technisch gezien kwalitatief beter geluid produceren?

Klopt ook. "vroeger" toen de mp3 spelers nog niet zo'n rage waren had ik zo'n lomp ding van Creative met een paar GB. Ben de naam ff kwijt, maar die was al erg geavanceerd. Had alleen geen kleuren scherm. Kwam erg goed geluid uit.

Ik vind deze er leuk uit zien en volgens mij is het een goede speler, zeker voor die prijs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: Gevonden. Deze had/heb ik. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat de mp3 spelers van Creative technisch gezien kwalitatief beter geluid produceren?

terwijl zo'n creative der focking lelijk uitziet & een iPod tenminste nog gevoel voor sT heb ..
en het menu 'vind ik' bij een iPod veel beter.
tuurlijk gaat het om de muziek kwaliteit, maar ook om de kwaliteit van het ding zelf.
ik weet niet hoe het bij creative zit, maar bij Apple is de garantie perfect!

terwijl zo'n creative der focking lelijk uitziet & een iPod tenminste nog gevoel voor sT heb ..
en het menu 'vind ik' bij een iPod veel beter.
tuurlijk gaat het om de muziek kwaliteit, maar ook om de kwaliteit van het ding zelf.
ik weet niet hoe het bij creative zit, maar bij Apple is de garantie perfect!

lelijk?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je hebt ze nu ook zonder draad ik weet alleen niet meer waar ik ze gezien heb
ergens op een bb site

79 euro: samsung speler van 1GB. Ingebouwde accu, keystick idee (USB 2.0 aansluiting aan het apparaat zelf).

Heeft mn vriendin laatst gehaald. Ikzelf gebruik nog steeds een Iriver van 128MB.

Ik zou in jouw geval voor deze gaan

Creative Zen V 1 GB - MP3shop.nl

of

Creative Zen V 2 GB - MP3shop.nl

Ik heb zelf een wat oudereCreative Zen micro 6gb zonder die fancy kleurenscherm maar werkt perfect.

Over de besturing kan ik het wel eens zijn, wat dat betreft zijn die I-pods wat comfortabeler. Wat betreft prijs en geluidskwaliteit zou ik het wel weten.

Jullie zijn allemaal hartstikke gek. In mijn omgeving was ik de eerste die met een Creative Zen (20GB) rondliep. Allemaal leuk en aardig de eerste 6 maanden, maar daarna begon het ding kuren te vertonen. Touchpad werkte niet meer, de knoppen werkten niet meer en al gauw zat ik met een mp3 speler die alleen een random knop had.

Ongeveer 6 vrienden van me hebben hetzelfde ding gekocht en hebben PRECIES dezelfde problemen gehad. Over de Ipods heb ik nog niets negatiefs gehoord, maar die leveren dan ook topkwaliteit.

Ik koop in ieder geval niks meer van Creative wat met mp3-spelers te maken heeft.

Ik had die Creative Zen ook, alleen dan de 30gb uitvoering. Heb 'r nooit geen problemen mee gehad, behalve dat ie het niet meer deed toen ik 'm van grote hoogte op de grond liet vallen maar das ook niet vreemd gezien er een harddisk in zit.

Die dingen die ik hier aanprijs zijn geen harddisks maar werken met flashgeheugen. Die problemen waar jij over spreek heb ik nog nooit van gehoord, jouw riedeltje over i-pod en topkwaliteit echter wel, en dan voornamelijk bij marketingsgevoelig gepeupel die lekker hip en bij de tijd willen doen en daar nog extra voor willen betalen ook. Ik zou zeggen zoek er gewoon wat onafhankelijke tests/recenties/vergelijkingen bij en trek je conclusies.

Omdat je er naar luistert terwijl je sport bijvoorbeeld?
Of omdat je toch wel 1gig aan goede muziek hebt waarbij de volgorde waarin die wordt afgespeeld niet van belang is?

Ik zou geen ipod kopen, dan moet je dat k*t itunes gebruiken, kijk gewoon voor een mp3speler waar je je mp3's via de verkenner heen kan copieren.

Omdat je er naar luistert terwijl je sport bijvoorbeeld?
Of omdat je toch wel 1gig aan goede muziek hebt waarbij de volgorde waarin die wordt afgespeeld niet van belang is?

Kijk, over het algemeen luister ik naar complete albums en een goed album hoort op een gegeven moment ook in een bepaalde volgorde beluisterd te worden. Minder goede albums of albums die ik helemaal suf heb gedraaid maar waar wel een paar nummers op staan die ik graag nog een keer luister wil ik dan ook gewoon erbij kunnen pakken en direct kunnen beluisteren.

En als ik dan echt alles door elkaar gehusseld wil beluisteren dan zet ik m'n mp3 speler wel op 'random play' .. Niet dat ik die optie meer dan 2 maal heb gebruikt.

Terug
Naar boven