XXL Nutrition

Nieuwe mp3 speler

ik zou zeker voor een Ipod gaan

Ik heb nu ongeveer een jaar de 30GB foto. Echt een goed dingetje. itunes werkt fantastisch (erg makkelijk), goed geluid, goede bediening, ziet er strak uit (maar das behoorlijk persoonlijk), apple is een tof merk geworden (ik heb respect gekregen voor Steve Jobs and friends), waanziing grote opslagruimte, de meeste accesoires van alle mp3 spelers, click wheel systeem, geen batterijen nodig, via usb of fire whire aan te sluiten, filmpjes voor in de trein, via itunes de laatste muziek aanschaffen

Moet ik nog meer zeggen???

Ik heb nu ongeveer een jaar de 30GB foto. Echt een goed dingetje. itunes werkt fantastisch (erg makkelijk), goed geluid, goede bediening, ziet er strak uit (maar das behoorlijk persoonlijk), apple is een tof merk geworden (ik heb respect gekregen voor Steve Jobs and friends), waanziing grote opslagruimte, de meeste accesoires van alle mp3 spelers, click wheel systeem, geen batterijen nodig, via usb of fire whire aan te sluiten, filmpjes voor in de trein, via itunes de laatste muziek aanschaffen

en de breezers die coïtus met je willen hebben erom ;)

Je noemt zaken op die iedere fatsoenlijke mp3 speler heeft, behalve dat die dan wat fatsoenlijker geprijst zijn.

Je noemt zaken op die iedere fatsoenlijke mp3 speler heeft, behalve dat die dan wat fatsoenlijker geprijst zijn.

uuhhhhh..... goede software hebben ze lang niet allemaal. Goede bediening ook niet. STvol vaak al helemaal niet... en zo kan ik nog ff doorgaan.

Het is een kwestie van smaak, maar voor mij toch echt de ipod boven alles. Apple is meer dan een merknaam.

Wat ik ook belangrijk vind is dat er een equalizer op zit. Is dat bij die Iriver het geval?

Ja.

50 / 200 / 1k / 3k / 14k is in te stellen.

Verder kan je de SRS instellingen (field with, trubass, focus, freq. boost) aanpassen.

Ik heb dit type btw, tevens in deze uitvoering.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooiere pics zijn wel te vinden op google, zoekterm; Iriver H10

Ik heb een Ipod Video 30GB

Voor mij niks dan lof, de accutijd wordt wel wat overdreven, maar wat een topapparaat! Alles kan erop (bijna dan) en heerlijke navigatie. Ik heb de Ipod nu 6 maanden en geen problemen. Geen ervaring met creative.

Aanrader!:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de Creative Zen V 4GB nu :D

Terug
Naar boven