MuscleMeat

Nieuwe opties bij posts?

Weghalen die gare zooi.
Board word toch steeds bekender. Dus extra leden komen er wel!
Soms is het zo traag. Ik word er gek van.:)

• Topic Starter Topic Starter

eensch x 2, hoogstens die Digg houden, misschien komen door die naam meer nepnegers en roffe dudes hierheen om hun ectokennis+lichaam te showen. Ben benieuwd naar hun 3 daagse split [dag 1: borst+biceps+buik, dag 2: "" "" dag 3 "" "" -borst [want TE groot is niet mooi!]. Zodat we weer lekker kunnen lachen. :D

Weghalen die gare zooi.
Board word toch steeds bekender. Dus extra leden komen er wel!
Soms is het zo traag. Ik word er gek van.:)
Aan extra leden hebben we geen gebrek, dat is ook niet het doel van die optie, het is gewoon modernisering van internet zeg maar....nieuwe dingen uitproberen.

Dat het de laatste tijd soms traag gaat heeft hier niets mee te maken, dat komt door de goede results in google, we gaan volgende week de server weer eens voor 500€ upgraden, dan loopt ie daarna weer als een tiet :thumbup:

ben ik nu de enige die de bedoeling er nog altijd niet van snapt :p

maar ik ge me toch eens op die sites registrere en wat dingen proberen, vernieuwen kan nooit kwaas, wie weet word diggen zo populair als karma :p

Even off-topic, valt me de laatste tijd steeds vaker op dat bij heel veel dingen die ik via google op zoek op DBB terecht kom. Zo kwam ik in eerste instantie ook op DBB terecht omdat ik iets over Bodybuilding aan het zoeken was 2 jaar terug.

Maar laatst zoch ik iets op over het rijbewijs, kwam ik via google in de eerste pagina op DBB terecht, daarna zocht ik iets op over bankzaken kwam ik ook weer in de eerste pagina op DBB uit... Dus ook bij dingen die totaal niks met BB te maken hebben kom ik via google toch op DBB uit.

Alsof DBB aandelen in google heeft ofzo :scratch:

Even off-topic, valt me de laatste tijd steeds vaker op dat bij heel veel dingen die ik via google op zoek op DBB terecht kom. Zo kwam ik in eerste instantie ook op DBB terecht omdat ik iets over Bodybuilding aan het zoeken was 2 jaar terug.

Maar laatst zoch ik iets op over het rijbewijs, kwam ik via google in de eerste pagina op DBB terecht, daarna zocht ik iets op over bankzaken kwam ik ook weer in de eerste pagina op DBB uit... Dus ook bij dingen die totaal niks met BB te maken hebben kom ik via google toch op DBB uit.

Alsof DBB aandelen in google heeft ofzo :scratch:

zakelijke rekening - Google zoeken

onderaan :p

Idd :roflol:

En zo kan ik nog 100'en links plaatsen over dingen die totaal niks met BB te maken hebben :D

Ik kan me nog herinneren dat ik een topic opende over coïtus op het werk en een collega van me een paar weken later vertelde wat hij op google had gevonden :roflol: Ik wist niet hoe snel ik die post door Big_T moest laten verwijderen ;)

Google mag niet alles vinden.

ben ik nu de enige die de bedoeling er nog altijd niet van snapt :p

maar ik ge me toch eens op die sites registrere en wat dingen proberen, vernieuwen kan nooit kwaas, wie weet word diggen zo populair als karma :p

ik snap ook niks van die nieuwe dingen, vind het maar onzin!

Gefeliciteerd, alles wat je niet kent of snapt onzin noemen, kom je ver mee in het leven.

Ik snap het wel hoor, maar ik vind het gewoon niet echt een toegevoegde waarde. Dat is mijn mening.

ohja, dat zegt iets over mijn visie, doel en zelfsturing in het leven ja!
omdat ik zeg dat ik vind dat die 4 knopjes onzin zijn.
Het gaat niet om die 4 knopjes maar je zou tenminste wel de moeite kunnen nemen om het even zelf uit te zoeken, maar daar ben je te lui voor?

Terug
Naar boven