XXL Nutrition

Nieuwe smartphone!

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Hallo gasten,

ik ben ondertussen echt toe aan een nieuwe telefoon. Tegenwoordig gebruik ik een oude samsung omdat mijn HTC kaiser echt k*t is.
Megagroot ding die bijna niet in je broekzak past :yarly:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat ding ga ik dus meteen op marktplaats zetten of wegpleuren, ik wil nu wat nieuws. maarr..

Per maand verstuur ik ongeveer 120 smsjes en ik bel vrij weinig. Het is dus niet zo aantrekkelijk om een abbonement te namen, student, weinig geld enzeau.
Dus nu vroeg ik me af, wat is er eens een goede smartphone, los toestel, die niet al te duur is? Ik mis de functies van die kaiser toch wel een beetje.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Heeft iemand al ervaring met de HTC smart? Schijnt voordelig te zijn en htc is een erg goed merk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IPhone. Vergeet de rest snel, ook bb

you're welcome.

Ipod touch + een goedkoop toestel doet het prima hier, IPV 1 dure smartphone. Ik zou niet voor windows mobile gaan iig, android lijkt me een stuk stabieler.

Als je maar heel weinig belt en smsjes verstuurd, waarom wil je dan een smartphone? Sowieso wordt het zonder abonnement niet echt voordelig om op zo'n ding te gaan internetten bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Als je maar heel weinig belt en smsjes verstuurd, waarom wil je dan een smartphone? Sowieso wordt het zonder abonnement niet echt voordelig om op zo'n ding te gaan internetten bijvoorbeeld.

omdat het kan :D

maar heeft niemand ervaring met de htc smart?

+1

Zoek niet verder. 3GS is top, daarna wil je niets anders meer.

En altijd dat gezeur over de prijs: Apple producten gaan ook 3x langer mee...

Als je de Iphone los wilt kopen mag je even €700 neerleggen. Dat is geen gezeur, maar gewoon een belachelijke prijs en staat imo niet in verhouding tot wat je krijgt.

Sowieso, als je geen geld uit wilt geven aan een telefoonabonnement, zal je denk ik ook geen €700 willen neerleggen voor een telefoon :)

Het is 675,- voor de 32 GB versie en 575,- voor de 16GB versie in België. Wie het goedkoper wil neemt dan maar een abo. Wat mij betreft het geld waard. De app store is simpelweg ongeëvenaard en een verademing. Net als de phone trouwens die een perfect design heeft, erg stevig aanvoelt, en heerlijk werkt via de handige iphone software. Mooie is dat je massa's apps hebt waarvan heel wat gewoon gratis.

Maar het is het eeuwige verhaal: de PC gebruikers die nooit met Apple hebben gewerkt en zeuren over de prijs, en als het de prijs niet is dan is het wel de hardware voor de prijs. Ik heb zowel een PC gebruikt als een Mac, zowel een Nokia als een SE als een Samsung als een Iphone. Ik mag zeggen dat ik weet waarover ik spreek. Het is imo zijn geld waard.

Het is 675,- voor de 32 GB versie en 575,- voor de 16GB versie in België. Wie het goedkoper wil neemt dan maar een abo. Wat mij betreft het geld waard. De app store is simpelweg ongeëvenaard en een verademing. Net als de phone trouwens die een perfect design heeft, erg stevig aanvoelt, en heerlijk werkt via de handige iphone software. Mooie is dat je massa's apps hebt waarvan heel wat gewoon gratis.

Maar het is het eeuwige verhaal: de PC gebruikers die nooit met Apple hebben gewerkt en zeuren over de prijs, en als het de prijs niet is dan is het wel de hardware voor de prijs. Ik heb zowel een PC gebruikt als een Mac, zowel een Nokia als een SE als een Samsung als een Iphone. Ik mag zeggen dat ik weet waarover ik spreek. Het is imo zijn geld waard.

Het gaat mij, zeker in deze kwestie, niet om de Apple vs PC vergelijking. Ik ben zelfs van mening dat een Mac op vele fronten een stuk verder is dan een PC. Alleen begrijp ik niet waarom bijvoorbeeld een HTC €300,- kost en de goedkoopste iPhone €575,- moet kosten. Misschien zal hij op gebied van hardware en software iets beter zijn, maar je betaald toch voornamelijk voor het Apple logo.

En de iPhone is ook verre van perfect, een korte zoektocht op Google laat zien dat er heel wat klachten zijn, vooral over de accu. Het is toch ook belachelijk dat je zelf niet eens je accu uit je telefoon kan halen? Daar moet je voor naar de Apple Store. Ook voor de zakelijke markt is hij niet ideaal, omdat je niet in MS Office documenten kunt werken, wat toch nog de mainstream is.

Deze post is niet bedoeld om af te kraken, maar het is niet zo dat alle producten van Apple perfect zijn. Er zijn veel van de fouten hersteld (video opnemen en in zekere zin multitasking), maar dat komt meer door de apps die er voor zijn gemaakt, en niet zozeer door de iPhone zelf.

Laatst bewerkt:
maandag start de grootste gsmbeurs ter wereld in barcelona. Heel wat nieuwe gsm's zullen dan aangekondigd worden. Zowel high end als budgettoestellen dus best wacht je nog even, anders koop je een ouwe kat in een zak.

Paar dingen:

Waarom wilt men toch altijd de accu uit de telefoon halen? Ik heb dat nooit begrepen. Wat is het nut daar van? Een accu haal je eruit als die versleten is, grote kans dat je tegen dan al een andere (i)phone gaat kopen. Die batterijen gaan zo'n 3 jaar mee. De reden is dat het design het simpelweg niet toelaat. En laat het design nou net de grote troef zijn van Apple.

MS Office is geen probleem.

Elk z'n smaak maar ik zou niets anders meer willen dan een Samsung.

Paar dingen:

Waarom wilt men toch altijd de accu uit de telefoon halen? Ik heb dat nooit begrepen. Wat is het nut daar van? Een accu haal je eruit als die versleten is, grote kans dat je tegen dan al een andere (i)phone gaat kopen. Die batterijen gaan zo'n 3 jaar mee. De reden is dat het design het simpelweg niet toelaat. En laat het design nou net de grote troef zijn van Apple.

MS Office is geen probleem.

Jij hebt waarschijnlijk ervaren dat de accu 3 jaar meegaat, een hele boel andere iPhone gebruikers niet. Als je een auto koopt wil je toch ook de klep open kunnen doen zonder naar de garage te hoeven gaan? Ik in ieder geval wel.

De oplossing voor het gebruiken van MS Office documenten is wederom een programma wat voor de iPhone is gemaakt, en wat je dus tegen betaling kan gebruiken. Dit wordt dus mogelijk gemaakt door een programma, en niet door de iPhone zelf.

Maar goed, zo kan je uren doorgaan over de voor- en nadelen van een iPhone. Ik vind hem in ieder geval z'n prijs niet waard, en jij wel :)

Terug
Naar boven