Tommyj
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 30%
Na een tijdje van weggeweest te zijn heb ik besloten om me weer helemaal op het trainen te storten. Zal vandaag starten met cutten en zal een logje bijhouden.
Maar, door de lange tijd dat ik gestopt ben, ben ik vele kilo's aangekomen, erg veel. Ben nu ongeveer 2 a 3 jaar geleden gestopt! Was een erg grote vergissing maar kon niet anders.
Nu weeg ik 90,5 kg en een bodyfatpercentage van 30%.
Mijn doel ---> kleine kg vet per week kwijtspelen. Wil binnen vier maanden aan een vetpercentage zitten van 18% en een gewicht van ongeveer 74 kg.
Is dit haalbaar? Zal 5 dagen in de week cardio doen (20 min lopen).
Wanneer mijn conditie erop vooruit is, dit zal 1 april zijn 5 x 40 minuten cardio en drie dagen krachttraining (twee spiergroepen per sessie).
In bijlage kunnen jullie mijn voedingsschema terugvinden.
In mijn voedingsschemazit ik onder onderhoud maar je moet er nog een maaltijd bijrekenen (moet eten wat de pot schaft).
De broodmaaltijd met tonijn vervang ik geregeld door 50g zilvervliesrijst met 200g kipfilet!
Alvast bedankt voor de feedback!
HEB DIT BERICHT OOK GESTART IN DE LOG, ZAL VANAF VANDAAG LOG STARTEN
Maar, door de lange tijd dat ik gestopt ben, ben ik vele kilo's aangekomen, erg veel. Ben nu ongeveer 2 a 3 jaar geleden gestopt! Was een erg grote vergissing maar kon niet anders.
Nu weeg ik 90,5 kg en een bodyfatpercentage van 30%.
Mijn doel ---> kleine kg vet per week kwijtspelen. Wil binnen vier maanden aan een vetpercentage zitten van 18% en een gewicht van ongeveer 74 kg.
Is dit haalbaar? Zal 5 dagen in de week cardio doen (20 min lopen).
Wanneer mijn conditie erop vooruit is, dit zal 1 april zijn 5 x 40 minuten cardio en drie dagen krachttraining (twee spiergroepen per sessie).
In bijlage kunnen jullie mijn voedingsschema terugvinden.
In mijn voedingsschemazit ik onder onderhoud maar je moet er nog een maaltijd bijrekenen (moet eten wat de pot schaft).
De broodmaaltijd met tonijn vervang ik geregeld door 50g zilvervliesrijst met 200g kipfilet!
Alvast bedankt voor de feedback!
HEB DIT BERICHT OOK GESTART IN DE LOG, ZAL VANAF VANDAAG LOG STARTEN