AndroidHealthClinic

Nieuwe start :)!

Akajeroen

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB,

Sommige op dit forum zullen mij wellicht kennen uit mijn vroegere foto post, en dat was beetje een sensatie geworden (duckface, ipod, zebra blablabla...)

Een kort stukje over hoe ik 2011 ben doorgekomen,

Kort na de zomer begonnen met bulken t/m december (nada kennis van voeding) dus je raad het al weinig spier aangekomen, en veel vet...
Ik at niet ongezond maar veel te veel bijvoorbeeld 4 borden spaghetti op een avond inplaats van 1 of 2, boterhammen in overvloed etc...

Eind december beetje verdiept in voeding, want ik tikte bijna de 100kg aan en mijn buik groeide het hardst...(hier geen foto's van :p) in deze periode ook een schouderblessure opgelopen dus deed ik het toen wat rustiger aan Sindsdien gelet op wat ik eette en hoeveel ik at, en ook voor me eigen een Cut-schema opgesteld.

Begin januari (tijdens stage) me heel goed verdiept in voeding mbt (bulk/cut) want had een kantoorbaan en een computer tot mijn beschikking, heel wat wijzer geworden, en zag dat mijn Cut-schema verre van goed was. dit vervolgens aangepast.

Begin maart begonnen met carb-cycling dit werpte zijn vruchten af maar het verliep niet soepeltjes, heel vaak moe, geen energie maar ik verloor aardig wat vet/vocht/spier.

Afgelopen Zondag (8 april?) begonnen met het KETO dieet, en dit 1 week volgehouden want het brak me helemaal op, wel heeft het een positief effect gehad op mijn vetverlies maar het is ontzettend zwaar! (vind ik zelf)

Voor nu :

Tot ongeveer begin Juni wil ik een combinatie doen van Carb-cycling/clean bulken, ik begin met Maandag, Woensdag, Vrijdag clean bulk.
Dinsdag, Donderdag low carb, en in het weekend probeer ik op onderhoud te eten, Mijn voedingsschema bestaat uit mijn Cut-schema die ik wat ga ophogen met kh om de week.

Daarna wil ik weer een week of 2 Keto proberen om nog ff goed droog te staan voor de zomer, om vervolgens tot December een goede cleanbulk te doen.

Mijn trainingsschema bestaat uit elke training 2 spiergroepen (borst-biceps) (schouders-benen) etc...

Sinds Februari begonnen met het trainen van mijn benen ondere andere om mijn enkels te verstevigen omdat ik ook nog 4 dagen in de week voetbal. dus ik train veel explosief en soms ook puur voor de massa.
Deadlift doe ik sinds Januari.

Mijn eigen verbeterpunten:

Benen
schouders(achterkant)
traps
armen

dat was het wel zo'n beetje :)

Geen idee hoe ik de foto's moest verkleinen :O!!

before pics :

Front (ipad jeweetzelluf)

mt56ck.jpg

back (slechte pose)

1zwnayf.jpg

nu :

Front Double biceps

2hgxyqr.jpg

Back Double biceps

smdcv6.jpg

Back Lat spread

j5glj9.jpg

Abs

9u41h5.jpg

Side chest+bicep

2zzolc6.jpg

Side tricep

14cwpjs.jpg

Rechterbeen (sterkste)

5l9sas.jpg

Calves

195n4p.jpg

TIPS EN TOPS :)!

* bezweette onderbroek komt omdat ik daarvoor een voetbalwedstrijd had gefloten... cardio FTW

* bezweette onderbroek komt omdat ik daarvoor een voetbalwedstrijd had gefloten... cardio FTW

ja ja XD, nee ziet goed uit man, goede kuiten, rug armen en benen , je ziet er veel beter uit toen op die eerste 2

• Topic Starter Topic Starter
Haha serieus hoor, zaterdagochtend altijd met m'n eigen team op pad (F1) en s'middags meestal de C'tjes fluiten ;)

Vergeleken met de before foto's heel nice, goede vooruitgang en vind persoonlijk dat je benen achterlopen in vergelijking tot je rug bv. Maar goed bezig en ga zo door :)

Thanks! Ja benen lopen idd achter ze zijn ook vrij lang :p, maarja ben ze hard aan het aanpakken ;)!

Train jij je triceps ook of:P?

Voor de rest gaat het goed, maar je kan wel wat mee vreten denk ik:D

ja triceps zien er op de foto wat minder uit dan in het echt vind ik...

met triceps pull down cable bijvoorbeeld op het maximale gewicht (70kg) en dan leg ik er nog een dumbbell van 32 KG op en dan gwn 6 reps dus kracht heb ik wel alleen het oogt niet zo veel..

en dat eten komt goed hoor, heb vandaag alweer 10 meergranen pannenkoeken 8 eieren en nog meer gegeten :p kprobeer het wel zo clean mogelijk te houden

anymore else :)?? waar moet ik nog meer aan werken?

Ziet er goed uit, netjes gedaan.
Benen lopen inderdaad achter maar wel goede kuiten ook al mogen ze wat groter.

gewoon blijven vreten en trainen!

thanks! ja voor 2012 is het echt een goal geworden om m'n benen hard aan te pakken ;)

Mooie progressie ;)

bedankt! :-)

ligt het aan mij of heb je daar een mega ader op je onderbuik?:eek:
En je bent heel wat vet kwijtgespeeld precies;)

Goede progressie.

OT: Er is volgens mij sperma uit je bipsje gelopen.

Ja heb volgens mij stuk of 4 aders op m'n onderbuik, zelfs bij m'n oksel ook nog een beetje haha :p

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:34 ----------

Goede progressie.

OT: Er is volgens mij sperma uit je bipsje gelopen.

ahahahahahah

Ik zal van de week even een deadlift en squat filmpje uploaden, ben benieuwd of ik ze correct uitvoer

Anymore feedback over mijn progressie ? Positief / negatief :)

Zekers positief maat , goed bezig !

vind alles best redelijk in verhouding en ja wat je mist is massa:p wel goed droog iig.

Beide bedankt !

Heb low carb gevolgd met de bedoeling droog te worden, kga nu tot juni cleanbulke / lowcarb om nog wat schone massa te pakken voor de summer :D, daarna flink bulken!

Terug
Naar boven