Akajeroen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste DBB,
Sommige op dit forum zullen mij wellicht kennen uit mijn vroegere foto post, en dat was beetje een sensatie geworden (duckface, ipod, zebra blablabla...)
Een kort stukje over hoe ik 2011 ben doorgekomen,
Kort na de zomer begonnen met bulken t/m december (nada kennis van voeding) dus je raad het al weinig spier aangekomen, en veel vet...
Ik at niet ongezond maar veel te veel bijvoorbeeld 4 borden spaghetti op een avond inplaats van 1 of 2, boterhammen in overvloed etc...
Eind december beetje verdiept in voeding, want ik tikte bijna de 100kg aan en mijn buik groeide het hardst...(hier geen foto's van
) in deze periode ook een schouderblessure opgelopen dus deed ik het toen wat rustiger aan Sindsdien gelet op wat ik eette en hoeveel ik at, en ook voor me eigen een Cut-schema opgesteld.
Begin januari (tijdens stage) me heel goed verdiept in voeding mbt (bulk/cut) want had een kantoorbaan en een computer tot mijn beschikking, heel wat wijzer geworden, en zag dat mijn Cut-schema verre van goed was. dit vervolgens aangepast.
Begin maart begonnen met carb-cycling dit werpte zijn vruchten af maar het verliep niet soepeltjes, heel vaak moe, geen energie maar ik verloor aardig wat vet/vocht/spier.
Afgelopen Zondag (8 april?) begonnen met het KETO dieet, en dit 1 week volgehouden want het brak me helemaal op, wel heeft het een positief effect gehad op mijn vetverlies maar het is ontzettend zwaar! (vind ik zelf)
Voor nu :
Tot ongeveer begin Juni wil ik een combinatie doen van Carb-cycling/clean bulken, ik begin met Maandag, Woensdag, Vrijdag clean bulk.
Dinsdag, Donderdag low carb, en in het weekend probeer ik op onderhoud te eten, Mijn voedingsschema bestaat uit mijn Cut-schema die ik wat ga ophogen met kh om de week.
Daarna wil ik weer een week of 2 Keto proberen om nog ff goed droog te staan voor de zomer, om vervolgens tot December een goede cleanbulk te doen.
Mijn trainingsschema bestaat uit elke training 2 spiergroepen (borst-biceps) (schouders-benen) etc...
Sinds Februari begonnen met het trainen van mijn benen ondere andere om mijn enkels te verstevigen omdat ik ook nog 4 dagen in de week voetbal. dus ik train veel explosief en soms ook puur voor de massa.
Deadlift doe ik sinds Januari.
Mijn eigen verbeterpunten:
Benen
schouders(achterkant)
traps
armen
dat was het wel zo'n beetje
Geen idee hoe ik de foto's moest verkleinen :O!!
before pics :
Front (ipad jeweetzelluf)
back (slechte pose)
nu :
Front Double biceps
Back Double biceps
Back Lat spread
Abs
Side chest+bicep
Side tricep
Rechterbeen (sterkste)
Calves
TIPS EN TOPS
!
* bezweette onderbroek komt omdat ik daarvoor een voetbalwedstrijd had gefloten... cardio FTW
Sommige op dit forum zullen mij wellicht kennen uit mijn vroegere foto post, en dat was beetje een sensatie geworden (duckface, ipod, zebra blablabla...)
Een kort stukje over hoe ik 2011 ben doorgekomen,
Kort na de zomer begonnen met bulken t/m december (nada kennis van voeding) dus je raad het al weinig spier aangekomen, en veel vet...
Ik at niet ongezond maar veel te veel bijvoorbeeld 4 borden spaghetti op een avond inplaats van 1 of 2, boterhammen in overvloed etc...
Eind december beetje verdiept in voeding, want ik tikte bijna de 100kg aan en mijn buik groeide het hardst...(hier geen foto's van
) in deze periode ook een schouderblessure opgelopen dus deed ik het toen wat rustiger aan Sindsdien gelet op wat ik eette en hoeveel ik at, en ook voor me eigen een Cut-schema opgesteld.Begin januari (tijdens stage) me heel goed verdiept in voeding mbt (bulk/cut) want had een kantoorbaan en een computer tot mijn beschikking, heel wat wijzer geworden, en zag dat mijn Cut-schema verre van goed was. dit vervolgens aangepast.
Begin maart begonnen met carb-cycling dit werpte zijn vruchten af maar het verliep niet soepeltjes, heel vaak moe, geen energie maar ik verloor aardig wat vet/vocht/spier.
Afgelopen Zondag (8 april?) begonnen met het KETO dieet, en dit 1 week volgehouden want het brak me helemaal op, wel heeft het een positief effect gehad op mijn vetverlies maar het is ontzettend zwaar! (vind ik zelf)
Voor nu :
Tot ongeveer begin Juni wil ik een combinatie doen van Carb-cycling/clean bulken, ik begin met Maandag, Woensdag, Vrijdag clean bulk.
Dinsdag, Donderdag low carb, en in het weekend probeer ik op onderhoud te eten, Mijn voedingsschema bestaat uit mijn Cut-schema die ik wat ga ophogen met kh om de week.
Daarna wil ik weer een week of 2 Keto proberen om nog ff goed droog te staan voor de zomer, om vervolgens tot December een goede cleanbulk te doen.
Mijn trainingsschema bestaat uit elke training 2 spiergroepen (borst-biceps) (schouders-benen) etc...
Sinds Februari begonnen met het trainen van mijn benen ondere andere om mijn enkels te verstevigen omdat ik ook nog 4 dagen in de week voetbal. dus ik train veel explosief en soms ook puur voor de massa.
Deadlift doe ik sinds Januari.
Mijn eigen verbeterpunten:
Benen
schouders(achterkant)
traps
armen
dat was het wel zo'n beetje

Geen idee hoe ik de foto's moest verkleinen :O!!
before pics :
Front (ipad jeweetzelluf)
back (slechte pose)
nu :
Front Double biceps
Back Double biceps
Back Lat spread
Abs
Side chest+bicep
Side tricep
Rechterbeen (sterkste)
Calves
TIPS EN TOPS
!* bezweette onderbroek komt omdat ik daarvoor een voetbalwedstrijd had gefloten... cardio FTW

?