AndroidHealthClinic

Nieuwe start :)!

ziet er goed uit man, keep it up!

Goede vooruitgang idd!

xlm64y.jpg

goede progessie, nog lekker doorknallen daarna mag je mij wel weer een ecto noemen, kusje

• Topic Starter Topic Starter
More tipsss?

LOL,akajeroen draaide door XD, zo als ik al had gezecht ziet er goed uit!

goede progressie man, keep it up!

Thanks,

En ja traps heb ik wat verwaarloosd mede doordat ik tijdje geleden met een schouderblessure zat... Maar daar ga ik nu ook werk van maken, triceps kan ik gek genoeg aardig wat kilo's mee pakken en de uitvoering is volgens mij ook wel goed, misschien dat ik wat meer moet afwisselen met de oefeneningen ;) kdoe nu meestal altijd dezelfde byna :p.

Gr

hamstrings trainen is wel een tip. Wel goed bovenlichaam

Hamstrings moet ik inderdaad ook wat meer pakken tijdens mijn benentraining, er is wel zo'n apparaat voor maar meestal pak ik alleen bovenbenen +kuiten.

Een goede oefening voor hamstring is toch zo'n oefening die lijkt op deadlift alleen moet je je benen dan gestrekt houden?

Hoeveel barkies zijn die glasses brothur

Hamstrings moet ik inderdaad ook wat meer pakken tijdens mijn benentraining, er is wel zo'n apparaat voor maar meestal pak ik alleen bovenbenen +kuiten.

Een goede oefening voor hamstring is toch zo'n oefening die lijkt op deadlift alleen moet je je benen dan gestrekt houden?

Klopt stiff legged deadlift

Oke ga ze proberen! thankss

Goede rug!!

thanks bro!

ben blij dat dat gezegd wordt deze was eerst echt crap... :o

Haha ik moest lachen om die foto met de ipad :P voor de rest goed bezig

Ziet er goed uit! Gewoon flink wat massa nu tegenaan gooien en dan ziet het er echt heel erg goed uit :)

krachtstats ?

Terug
Naar boven