XXL Nutrition

Nieuwe Topper bekend --> maar wie?

Obeb

Ripped Bodybuilder
Waardering
171
Lengte
1m83
Massa
81kg
Nieuwe Topper is bekend
Uitgegeven: 14 september 2009 23:36
Laatst gewijzigd: 14 september 2009 23:37

AMSTERDAM - Het kan snel gaan in showbizzland. Terwijl Jeroen van der Boom maandagavond in SBS Shownieuws nog zijn ideeën over een nieuwe Topper uiteenzette, blijkt diezelfde avond dat de keuze al op iemand is gevallen.

Ik ken hem goed, maar jullie ook allemaal", vertelt Van der Boom. "En het is geen vrouw."

Meer wilde de Topper niet over kwijt over zijn nieuwe collega tijdens de première van de musical Mamma Mia.

Eerder die avond vertelde Van der Boom nog aan SBS Shownieuws dat ze wat hem betreft niet op zoek moeten naar een nieuwe Gerard Joling of nieuwe Gordon. En bij een keuze die Van der Boom niet bevalt houdt hij de eer aan zichzelf, zei hij.

Joling

Of de wens van Van der Boom om niet op zoek te gaan naar een 'nieuwe Joling' betekent dat oud-Topper Gerard Joling zelf wel een optie is, wilde hij niet zegen. Wel herhaalde de zanger meermaals dat iedereen de nieuwe Topper 'echt heel goed kent' en dat het hij verwacht dat het nieuws snel bekend wordt gemaakt.

Ook illusionist Hans Klok, vergezeld door vriend James, zei te weten wie de nieuwe Topper wordt, maar ook hij hield verder angstvallig zijn mond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bron: Nu.nl (voor het serieuzere nieuws :roflol:)
===========================================

Oowwwhh jongens wat spannend toch. Wie denken jullie dat het is?
Ik hoop echt dat het Geer wordt. Dat zou fantastisch zijn!
Hopen dat het snel bekend wordt want ze moeten snel weer optredens gaan geven.

We kunnen anders wel een DBB-toppersavond houden. Dan gaan we eerst samen trainen en daarna naar een toppersconcert.! Wie gaat er mee?!

Goed topic.

Nieuwe Topper is bekend
Uitgegeven: 14 september 2009 23:36
Laatst gewijzigd: 14 september 2009 23:37

AMSTERDAM - Het kan snel gaan in showbizzland. Terwijl Jeroen van der Boom maandagavond in SBS Shownieuws nog zijn ideeën over een nieuwe Topper uiteenzette, blijkt diezelfde avond dat de keuze al op iemand is gevallen.

Ik ken hem goed, maar jullie ook allemaal", vertelt Van der Boom. "En het is geen vrouw."

Meer wilde de Topper niet over kwijt over zijn nieuwe collega tijdens de première van de musical Mamma Mia.

Eerder die avond vertelde Van der Boom nog aan SBS Shownieuws dat ze wat hem betreft niet op zoek moeten naar een nieuwe Gerard Joling of nieuwe Gordon. En bij een keuze die Van der Boom niet bevalt houdt hij de eer aan zichzelf, zei hij.

Joling

Of de wens van Van der Boom om niet op zoek te gaan naar een 'nieuwe Joling' betekent dat oud-Topper Gerard Joling zelf wel een optie is, wilde hij niet zegen. Wel herhaalde de zanger meermaals dat iedereen de nieuwe Topper 'echt heel goed kent' en dat het hij verwacht dat het nieuws snel bekend wordt gemaakt.

Ook illusionist Hans Klok, vergezeld door vriend James, zei te weten wie de nieuwe Topper wordt, maar ook hij hield verder angstvallig zijn mond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bron: Nu.nl (voor het serieuzere nieuws :roflol:)
===========================================

Oowwwhh jongens wat spannend toch. Wie denken jullie dat het is?
Ik hoop echt dat het Geer wordt. Dat zou fantastisch zijn!
Hopen dat het snel bekend wordt want ze moeten snel weer optredens gaan geven.

We kunnen anders wel een DBB-toppersavond houden. Dan gaan we eerst samen trainen en daarna naar een toppersconcert.! Wie gaat er mee?!

ik pis bijna in mijn broek, wat een spanning...:(

Jordy van Loon! Cultheld in the making.

Danny de Munk

Gayer then wearing a leather string previously owned by David Hasselhoff.

wolter kroes

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat het bart de graaf is

Ik denk Dries

sterf

nick en simon.

Zanger Bob.

Patrick Swayze.

OK, ik geef het maar toe. ik ben het.

Vader Abraham :cool:

Waar komen die Toppers toch vandaan? Uit Gordons kleine kraan :D

gaydar.jpg