Fitness Seller

Nieuwe uitvinding voor bodybuilders

Hahah die gozer op 1;10 wat een slechte acteur haha

wel ernstig als je zoiets moet gebruiken om bij je reet te kome

Het is serieus een bestaande reclame? Kan me niet voorstellen. Te dik om zonder zo'n ding bij je reet te kunnen? In dat geval moet je wel een vieze reet hebben steeds zeg. Die dikke mensen zullen dat sowieso wel hebben. Alsof je met zo'n ding de boel goed kan vegen...

Edit: Laat maar, in dat eerste geval helpt iemand anders natuurlijk de dikke... Dan is dit ding natuurlijk een waardeloze vervanging. Kunnen ze beter een bidet laten installeren.

:roflol:, voor mensen dus die vies zijn van hun eigen stront :roflol: Hoe gay is dat niet. Ik vaag nog liever m'n aars schoon met men handen dan met zo'n ding.

Wat zegt die nu, zijn er echt mensen die daar hulp voor nodig hebben ?

Geloof mij die dingen gaan er gewoon in zonder toiletpapier, dat wijfie had wel ff een demonstratie mogen doen hoe het in zijn werk gaat:D

Wat een bullshit, wie gaat dat ding nou gebruiken, en mensen het is niet persé bedoeld voor mensen die niet bij hun reet kunnen he, maar gewoon als vervanging zodat je dat vieze velletje papier niet meer hoeft te gebruiken :roflol:

huur gewoon een asswiper in.

En hierna komt er 1 met trilfunctie, let maar op ;)

Eigenlijk is het gewoon een tandenborstel voor je reet.

Ja en wat nou als er stront aan dat ding zit? Met je hand kun je het papiertje veel beter over de juiste plaats halen. Als je met dat ding in je spleet zit te rossen zit er allemaal stront aan je zak. En dat is vies.

Terug
Naar boven