Fitness Seller

nieuwe video kaart

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je vantevoren weten dat je een nieuwe voeding nodig hebt?

mmm stont aanbevolen op verschillende site's en achter op de doos van mijn videokaart: minimaal 400 watt 26 amp

maar ik heb dus een 450 watt recom power engine atx voeding gekocht 28euro .

na de vakantie wil ik een ander moederbord kopen + prossesor voor hoeveel geld zal ik klaar zijn moet wel een redelijk goede zijn asus ofzo ?

ik heb trouwens een miditower die kaart past er net op enkele cm's in ghehe

• Topic Starter Topic Starter
ik moet trouwens wel zeggen dat ik met mijn en7900gt top niet zo vlot kon draaien met alles op high als mijn 8800gts

8800gts beeld is veel strakker wolken lijken echter water beweegt mooier en ziet er echter uit geen frame drops meer laadtijd sneller aa en af kan ik hoger zetten en blijft even strak spelen.

oc kan hoger dan mijn oude kaart zonder problemen 100mhz extra op de core

veel voeding voor zo'n setje.

ik draai nog en Radeon X1300 pro met dual Opteron, 2x500Gb in raid 0 en een sata brandertje pakt nog geen 260 watt (gemeten) als beiden cpu's op 100% stress staan.

zuigen die moderne kaartjes dan zoveel spanning ?

gebruik je vista?

alles wat is straks heb:
amd athlon 64 3400+ 2,21 ghz
geheugen 1,5 gig
video card 8800 gts 640 mb
voeding 600 watt

nu is mijn vraag moet ik ook mijn prossesor aanpassen naar een dual core ?
of haal ik nu wel alles uit die video kaart

Nope, je processor is de zwakke schakel, vergeleken met nu heb je voor 80 euro al snellere procesoren. Dus hiermee kun je niet alles uit de videokaart halen, die heb ik namelijk ook.

Als je ff een vergelijk wilt hebben met mijn pc : ik heb een E6600 + 8800 GTS ook + 2gb corsair cas 4 800mhz geheugen + blablabla
En ik haal op 3dMark06 10 324(Futuremark - ORB - Project Comparison) wat dus nog een stuk zwaarder is dan de 3dMark06 :/

WTF? Ik heb percies dezelfde config als jou, ik heb dan alleen nog een western digital raptor hd. Ik haal maar 8300 dus heb jij over zitten clocken, andere mensen met die config haalde ook allemaal rond de 8300.

mmm stont aanbevolen op verschillende site's en achter op de doos van mijn videokaart: minimaal 400 watt 26 amp

maar ik heb dus een 450 watt recom power engine atx voeding gekocht 28euro .

na de vakantie wil ik een ander moederbord kopen + prossesor voor hoeveel geld zal ik klaar zijn moet wel een redelijk goede zijn asus ofzo ?

ik heb trouwens een miditower die kaart past er net op enkele cm's in ghehe

Paar honderd euro. Probleem is alleen altijd dat als je nog geen sata schijf hebt dat je die weer moet halen als je geen ddr2 geheugen hebt hop moet je dat ook weer halen :P

Beste is altijd gewoon ALLES lkkr nieuw te kopen !! :cool:

Terug
Naar boven