XXL Nutrition

Nieuweling zoekt hulp

rikdegraaff

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
35%
Hallo Allemaal,

Ik zal me even voorstellen, aangezien ik hier nieuw ben.

Ik ben Rik, 16 jaar 1.75M lang en 95KG (ja allemaal vet :mad:).
Ik kom uit regio Arnhem en ben student.

Nu mijn concrete vraag:

Ik wil gaan beginnen met Krachttraining/Bodybuilding.
Ik heb alleen een paar (2) dumbbells met wat gewicht erop (met van die schijven, snapt U ;)).

Wat kan ik daarmee?

Het enige wat ik geestelijk aankan, denk ik, is gewichtheffen maar dat valt toch ook onder bodybuilding, of niet???

Beste mensen ik hoop op een fijne tijd hier, en wat hulp ;).

Rik

Hey Welkom:D

Tuurlijk ik heb alleen dumbbells vn gewicht wt ik liefer niet noem en zelfs zonder schijfen:P
En kijk mij nou 62Kg Beast Mtfkeeeer!!!!(H)xD
gwn tille op elke manier wrbei je wat voelt:P(Joking)

http://www.exrx.net/
kijk hier bij beginners en dan kies je je spiergroep en kijk bij dumbbell

kwens je fijne tijd hierzo

Ps je kan nogal wt mong*len tegenkomen op forum;)
(dont look at me)

• Topic Starter Topic Starter
@jesjus: Waar kan ik dat precies vinden? Ik kom er iig niet uit als ik op beginners klik....

@ jesjus: Dank je wel, nu ben ik al verder ;)

EDIT: Hoe vaak per dag kan ik dat doen? Toch niet de hele dag, dat lijkt me namelijk niet echt verstandig...

Laatst bewerkt:
Hint:

sla de plaatjes op op je pc met als naam hetgene wat het traint kun je gwn tijdens trainen de oeffeningen die je beste vond en dus opgeslagen hebt bekijken om na te doen;)

Hoe vaak per dag/week mag ik dat doen, omdat mijn lichaam nog in de groei is??

Allereerst heel erg bedankt voor je reactie.

Je schrijft dat ik er veel over kan gaan lezen, weet jij of iemand anders dan welke boeken handig zijn??

Allereerst welkom.

Lees voor jezelf eerst de info (stickies) die je hier op de site kunt vinden. Daar heb je meer dan genoeg aan. Heb je geen speciale boeken voor nodig.

Ook de 2 internetsites die je zijn aangeraden kun je doorspitten. Pak desnoods pen en papier erbij om aantekeningen te maken. Zo doe ik het ook...stuk overzichtelijker voor jezelf....

Succes!

@jesjus: Waar kan ik dat precies vinden? Ik kom er iig niet uit als ik op beginners klik....

Als ik jou was zou ik beginnen met wat vet verlies, daarna oefeningen als opdrukken, optrekken, sit-ups, en als je een goede basis hebt pas beginnen met zware gewichten en dumbbells etc.

Als ik jou was zou ik beginnen met wat vet verlies, daarna oefeningen als opdrukken, optrekken, sit-ups, en als je een goede basis hebt pas beginnen met zware gewichten en dumbbells etc.

met deze oefeningen kan hij in een gym gelijk al beginnen, daar zijn ook machines waar d]je mee kan dippen en optrekken met hulp.

Terug
Naar boven