Hallo iedereen!
Zal me ff voorstellen, ben Neske, over de 30
en mams van 2 kids.
Het afgelopen jaar is een moeilijk jaar voor mij geweest in de prive sfeer, waardoor ik het sporten (lees: mezelf), eerlijk gezegd, gruwelijk verwaarloosd heb. Viel veel af, kwam veel aan, het vloog er weer af en toen stopte ik met roken!!! Daarbovenop werd het ook nog eens vakantie en toen was de maat vol
!! Neske moest echt weer wat gaan doen.
En dat doet ze! En hoe!
Ik ben 5 keer in de week in de sportschool, waar ik dan cardio met krachttraining combineer. Nu vind ik dat het allemaal wel heel hard gaat. Ik ben in 4 weken 5,5 kg. verloren, 2,5% vet en 2% vocht, geen spiermassa, wat mij, logischerwijs, vertelt dat ik goed bezig ben. Ben klein met een 'stevige' bouw en bouw snel spieren op. Nu begint dus m'n rug eruit te zien als die van een vent, maar een kniesoor die daar op let
!
Nou werd mij door de intructrice verteld dat ik een beetje op moet letten met het vocht%, dus is mijn vraag:
Wat gebeurt er als dat te laag is??
Grtzz Neske
Zal me ff voorstellen, ben Neske, over de 30
en mams van 2 kids.Het afgelopen jaar is een moeilijk jaar voor mij geweest in de prive sfeer, waardoor ik het sporten (lees: mezelf), eerlijk gezegd, gruwelijk verwaarloosd heb. Viel veel af, kwam veel aan, het vloog er weer af en toen stopte ik met roken!!! Daarbovenop werd het ook nog eens vakantie en toen was de maat vol
!! Neske moest echt weer wat gaan doen.En dat doet ze! En hoe!
Ik ben 5 keer in de week in de sportschool, waar ik dan cardio met krachttraining combineer. Nu vind ik dat het allemaal wel heel hard gaat. Ik ben in 4 weken 5,5 kg. verloren, 2,5% vet en 2% vocht, geen spiermassa, wat mij, logischerwijs, vertelt dat ik goed bezig ben. Ben klein met een 'stevige' bouw en bouw snel spieren op. Nu begint dus m'n rug eruit te zien als die van een vent, maar een kniesoor die daar op let
!Nou werd mij door de intructrice verteld dat ik een beetje op moet letten met het vocht%, dus is mijn vraag:
Wat gebeurt er als dat te laag is??
Grtzz Neske

)
!