MuscleMeat

Nieuweling

KillerRu

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ben Glenn 19 jaar jong, weeg 51kg ben 1m67 groot en jah ben hier om wat aan de lichaamsbouw en het gewicht te doen :)

Ik heb enkel het probleem dat ik geen centjes heb voor 'n fitness abo :( Men ouders willen 't niet betalen omdat ik vroeger ook nooit wou sporten :D

Het eten daarentegen is geen probleem is hier in overvloed ;)

Mvg
Glenn

Een goede sportschool zou het proces iets vermakkelijken:P

En anders maar voor de Oldskool-HomeGym-Method gaan..

opdrukken, optrekken, buikspieren, dumbbells

• Topic Starter Topic Starter
Een goede sportschool zou het proces iets vermakkelijken:P

En anders maar voor de Oldskool-HomeGym-Method gaan..

opdrukken, optrekken, buikspieren, dumbbells
Als je daar ook resultaat mee boekt wil ik het gerust doen :D Heb ook een stang hangen voor optrekoefeningen ;)

Mvg
Glenn

Maaruhm, je bent 19 jaar...dan heb je toch wel centjes voor een fitness abbo?
Ik weet niet hoeveel dat bij jullie kost per maand, maar 20€ tot 40€ moet toch wel lukken?

Maaruhm, je bent 19 jaar...dan heb je toch wel centjes voor een fitness abbo?
Ik weet niet hoeveel dat bij jullie kost per maand, maar 20€ tot 40€ moet toch wel lukken?
Jah op maandbasis is het mogelijk :D Maar ik denk altijd per jaar :D En ik weet ook niet echt een goede gym in de geburen...

mvg
Glenn

Jah op maandbasis is het mogelijk :D Maar ik denk altijd per jaar :D En ik weet ook niet echt een goede gym in de geburen...

mvg
Glenn

Haha doe je dat altijd? Dan kan je namelijk een hoop dingen schrappen in je dagelijks leven:
- auto
- roken/drinken
- uitgaan
- vriendin!!
- kleding
- eten

...eigenlijk alles wel:D

19 en geen geld voor sportschool?

Nou ja, dan maar thuis trainen.
3 keer per week fullbody met bw oefeningen ofzo?

zoals al gezegd: Opdrukken, optrekken, buikspieren, dumbbells

Alleen jammer dat je dan niet goed je onderrug en benen kan traienen....

Njah das waar :D En nee denk niet altijd zo op jaarbasis... Heb geen vriendin dus das een grote kost die wegvalt :P Kleding spendeer ik nu ook niet zo'n groot bedrag aan en jah... De rest!

Mvg
Glenn

Nee je moet gewoon een paar keuzes maken voor jezelf.
Wil ik thuis trainen? of in een Gym?
Als je goede resultaten wilt, zou ik voor een gym kiezen. Dan kan je tenminste alles goed trainen. En thuistrainen kost ook geld -> halters/dumbbells/gewichten.

ja kerel, je moet er wat voor over hebben:P

Jah ik wil er wel wat voor over hebben... Ik ga dus voor een gym maar weet er iemand goede, niet te dure gyms in de geburen van Antwerpen?
Ik toch wel eerst een beetje proberen te oefenen met die optrekstang, halters en opdrukken etc.
Maar dat ik na lange tijd geen vordering boek... Njah dan word het gymmen :D

Alvast bedankt,
glenn

Laatst bewerkt:
Ik heb dees tegengekomen op't net... Kan ik wel betalen... maar ik weet niet goed of het echt "alles traint"? ???

Code:
http://www.kapaza.be/Sport/Fitnessapparatuur/15009585/Total_Gym_nergens_goedkoper_Gratis_bezorgen.html

Mvg
Glenn

doe jezelf een plezier en neem gewoon sportschool abbo

neem een baantje ofzo dat je gewoon naar de sportschool kunt. je bent 19 jaar dus niks te jong voor een baantje

Ok bedankt voor de reacties :D Kzal me dus inderdaad maar 'n baantje aandoen ;)

Mvg
Glenn

Terug
Naar boven