AndroidHealthClinic

Nieuweling

Jennaling

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Hoi allemaal,

mn oude account er maar weer eens bijgepakt al ben ik voornamelijk een lurker geweest maar dacht laat ik me eens voorstellen..Jenna, 30 jaar, werkzaam in de gezondheidszorg.

Sinds een paar maanden het trainen weer aan het oppakken met wat horten en stoten. Weet sinds dit jaar dat ik hypermobiel ben wat het trainen aardig in de weg zit; knie, heup en schouder klachten. Probeer nu wat kracht op te bouwen op machines voordat ik me aan andere oefeningen waag (squaten gaat echt nog niet :(), ga hier nog vaak de mist in doordat ik te snel te zwaar wil. Dit kan ik qua kracht wel aan maar mn gewrichten niet. Heb daardoor snel dat ik met klachten rondloop. Beetje inhouden dus :rolleyes:

Voor mezelf leek het me een goed idee om eens een log bij te houden met wat ik allemaal uitvoer. Op dit moment hoogst waarschijnlijk niet optimaal. Heb eerst een maand of twee/drie full body gedaan, doe nu ene dag bovenlichaam en andere dag onderlichaam.
Doel is wat (bijna) ieder ander hier wil, vetpercentage verlagen en spiermassa kweken, sterker worden and be a beast! ;)

klinkt goed. Succes!

Succes!

succesy

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel allemaal

Welkom en succes!

Terug
Naar boven