XXL Nutrition

Nieuwsbericht: Beslag op panden marokkaanse drugsbende

Isnogood

Ripped Bodybuilder
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
Beslag op panden Marokkaanse drugsbende

Het openbaar ministerie heeft beslag laten leggen op acht panden in Maastricht van de 48-jarige buschauffeur Gerardus D. De Maastrichtenaar had deze beschikbaar gesteld aan een internationaal opererende Marokkaanse harddrugsbende, die in april is opgerold. Het gaat vooral om panden in de buurt van uitvalswegen.
Maastricht
door onze verslaggever

Er zijn negen mensen uit Maastricht, Lanaken, Heerlen, Luik en Uithoorn aangehouden. Zes van hen zitten nog in voorlopige hechtenis. Volgens het OM gaat het om mensen uit de top van het zogeheten Nomen-onderzoek van de politie naar drugsrunners.
Volgens enkele advocaten is een van de leiders van de bende nog voortvluchtig. Deze 31-jarige inwoner van Luik, zou als bijnamen 'de minister' en 'de voorzitter' zou zich in Marokko bevinden. Volgens de advocaten is er echter geen sprake van een duurzame gestructureerde bende.
Gerardus D., die ook verdacht wordt van witwassen, ontkent bewust woningen aan drugshandelaren te hebben verhuurd.

Die mocro's toch

• Topic Starter Topic Starter
Alleen nou wil het feit dat mijn ouders en ik deze man kennen, hij is begonnen met oude panden opkopen en zelf renoveren om ze aan studenten te verhuren, op zijn 25e geloof ik.. Na 20 jaar heeft ie dus 8 panden bij elkaar verdient dmv huur en werken, en dan verhuur je een keer een paar kamers aan van die figuren en zit je vast. Sucks

Beslag op panden Marokkaanse drugsbende

Het openbaar ministerie heeft beslag laten leggen op acht panden in Maastricht van de 48-jarige buschauffeur Gerardus D. De Maastrichtenaar had deze beschikbaar gesteld aan een internationaal opererende Marokkaanse harddrugsbende, die in april is opgerold. Het gaat vooral om panden in de buurt van uitvalswegen.
Maastricht
door onze verslaggever

Er zijn negen mensen uit Maastricht, Lanaken, Heerlen, Luik en Uithoorn aangehouden. Zes van hen zitten nog in voorlopige hechtenis. Volgens het OM gaat het om mensen uit de top van het zogeheten Nomen-onderzoek van de politie naar drugsrunners.
Volgens enkele advocaten is een van de leiders van de bende nog voortvluchtig. Deze 31-jarige inwoner van Luik, zou als bijnamen 'de minister' en 'de voorzitter' zou zich in Marokko bevinden. Volgens de advocaten is er echter geen sprake van een duurzame gestructureerde bende.Gerardus D., die ook verdacht wordt van witwassen, ontkent bewust woningen aan drugshandelaren te hebben verhuurd.

Ook direct afschieten

Alleen nou wil het feit dat mijn ouders en ik deze man kennen, hij is begonnen met oude panden opkopen en zelf renoveren om ze aan studenten te verhuren, op zijn 25e geloof ik.. Na 20 jaar heeft ie dus 8 panden bij elkaar verdient dmv huur en werken, en dan verhuur je een keer een paar kamers aan van die figuren en zit je vast. Sucks

jaja iedereen in de gevangenis is onschuldig!

Dan moet ie toch es voor een nieuwe bril gaan... ;)

Hij ging voor het makkelijke geld. Die criminelen boden waarschijnlijk veel meer en dan ben je niet meer zo selectief.
Hopelijk krijgt hij zijn panden terug.

Terug
Naar boven