MuscleMeat

Nieuwste originele x360 spellen op oudere firmware?

Anoniem8600

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
499
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Mijn vraag is of ik nieuwe firmware nodig heb om de nieuwste spellen te spelen op mijn Xbox? Volgens mij zit er nu iets van 1.3/1.4 op.
Ik heb nog bonnen van een winkel liggen en wil dan gewoon het originele spel kopen, anders kost het me toch ook weer 40 euro om om te laten bouwen.

Tnx :)

Originele spelen kan je gewoon spelen. Je hebt je dashboard wel up to date? Dashboard update is iets anders dan de firmware die geflashed wordt naar je DVD-speler.

Met oude firmware kan het wel zijn dat je nieuwe gekopieerde spelen niet meer kan spelen of dat je niet stealth bent als je online gaat. Dat kan je een ban opleveren van het Live Network.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dashboard is gewoon geupdate.. Dan koop ik volgende maand COD 5 wel gewoon :)
Ik dacht dat hij het misschien niet zou doen omdat er toch oudere firmware op staat, maar alle originele spellen doen het dus gewoon.
Tnx voor je reactie!

Normaal gesproken zouden originele spellen het gewoon moeten doen inderdaad.

Yep, ook al blijf je natuurlijk wel het risico houden dat je ooit een keer die Xbox 360 bricked als je dashboard een update moet krijgen. Kans is klein maar blijft altijd aanwezig.

• Topic Starter Topic Starter
Ok perfect :D

Terug
Naar boven