XXL Nutrition

Nitrobolic Extreme vyotech

Window

Novice
Waardering
0
Hoi,
Ik heb een advies gehad om het product nictrobolic extreme vyotech te gaan gebruiken.
Echter was ik wat meer informatie aan het zoeken over dit product op internet en zag op sommige sites dat er anabole stoffen in verwerkt zaten.
Ik wil dus graag weten of dit klopt ?
(Dit is omdat de ene site zegt dat er alleen natuurlijke bouwstoffen in verwerkt zitten en de andere site zegt dat er anabole stoffen in verwerkt zitten.)

Graag wil er wat duidelijkhied over hebben omdat ik verders niks met anabole te maken wil hebben. (persoonlijke voorkeur)

Alvast erg bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
Niemand een idee ?

ik ga er van de week mee beginnen, wat er in zit weet ik ook niet precies. een vriend van me is ermee bezig. hij is in minder dan 2 weken 4 kilo aangekomen. klinkt ongelofelijk maar het is waar. zonder andere supplementen te gebruiken. ik weet niet of je nog interesse hebt maar anders hou ik je op de hoogte.

Greetzz!!

ik vond hem onwijs lekker vegeleken andere NO's die ik geprobeert heb
merkte wel een pump..maar niet om te zeggen waaaw

Er zitten zeker geen anabolen stoffen in, er zit Creatine Ethyl Ester HCL + Creatine Monohydraat in, in combinatie met verschillende Arginine-L producten voor een betere pomp. Dit is een zoveelste "energized" creatine.

ik ga er van de week mee beginnen, wat er in zit weet ik ook niet precies. een vriend van me is ermee bezig. hij is in minder dan 2 weken 4 kilo aangekomen. klinkt ongelofelijk maar het is waar. zonder andere supplementen te gebruiken. ik weet niet of je nog interesse hebt maar anders hou ik je op de hoogte.

Greetzz!!

4 kilo in twee weken :D:D

Greetzz!!

die zal mss ook dianabolic erbij nemen.:D

duhh 4 kilo :P zit creatine mono in is 4.2 kilo vocht LOL

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu een pot uitgeprobeerd maar kan niet echt zeggen dat ik te spreken ben.
Kwa smaak vind ik hem best wel goed maar kan nu niet echt zeggen dat ik er de "pump" mee krijg dat gezegd of beweerd werdt.

Weet iemand nog een goed alternatief wat betreft de pump ?

Superpump 250 en Zone on schijnt ook erg goed te zijn voor een goede pump, vooral in combinatie, heb het nog niet geprobeerd maar heb er veel goeds over gehoord..
ntuurlijk werkt niet alles bij iedereen.. maar het is het proberen waard!

ik ben er nu een goeie 2 weken mee bezig.. maar de pomp is gigantisch!
in gewicht ben ik niet veel bijgekomen maar zie er beter uit hoor ik van mensen..
zal binnenkort een reviwue plaatsen maar hier alvast iets (beter dan niets:rolleyes:)

anabool= spier opbouwend wat is er mis mee :p?

Haha, anabole stoffen zijn idd geen anabole steroïden, creatine is ook een anabole stof.

:coffee:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven