MuscleMeat

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

mooie review, heb 'em zelf nog niet gebruikt, maar klinkt best goed...

nog positieve reacties?

ja is inderdaad goed spul. Ik heb het nu een week of 3 a 4 gebruikt. Ben ongeveer 4 kg aangekomen, wel ook veel eiwitten gepakt. Maar merkte ook toename in kracht en dikke pomp tijdens de training. Smaak is wel niet echt super maar na een paar keer wen je er wel aan, gewoon mengen met wat vruchtensap. Ga het nog wel een keer halen denk ik(y)

ja is inderdaad goed spul. Ik heb het nu een week of 3 a 4 gebruikt. Ben ongeveer 4 kg aangekomen, wel ook veel eiwitten gepakt. Maar merkte ook toename in kracht en dikke pomp tijdens de training. Smaak is wel niet echt super maar na een paar keer wen je er wel aan, gewoon mengen met wat vruchtensap. Ga het nog wel een keer halen denk ik(y)

als je er een kilo per week mee gaint, teken ik er onmiddelijk voor! ;)

zal wel vet zijn hoor

Ben er ook zeer tevreden over

ben er ook zeer tevreden over;) en zal nitro crea zeer zeker weer bestellen;) met water mengen vind ik het lekkerst:D

Ga ik ook is proberen omdat het zo goed aan te raden is :)

Ik zat te denken om deze ook te proberen. Ik hoor bijna alleen maar goed reacties over dot supplement.

Jij hebt me over de streep getrokken, ik ga het vandaag bestellen!

klinkt mooi.. dit wordt mn volgende crea :D :thumbup:

hoe heb jij dat gedaan met de dosering voor het trainen op lege maag? ik train nooit op lege maag namelijk..

ik nam het alleen voor de training effect was het zelfde als dat je het 2 keer op een dag neemt

Goed spul dit.

Gewoon alleen de crea en stikstof bij elkaar, verder geen andere geintjes toegevoegd. Perfect!

op nuchtere maag 30-60 minunten voor de training nemen zegt xxl..
hoe deden jullie dat met die nuchtere maag? ik eet altijd 1uur voor ik ga trainen..

btw; kun je dit gewoon in een flesje met water en dextrose mengen om na de training snel op te zuipe?

Terug
Naar boven