AndroidHealthClinic

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

Iemand ervaring met Nitrocrea in de cut?
Ben nu met de laatste loodjes bezig en kan wel wat extra kracht gebruiken. Zit nu op 10% maar wil naar de 8%.

idd laat het horen.
Ik ga er over 3 weekjes mee beginnen

Ja dat is wel nodig, ik doe er nu gewoon een klein beetje drinken bij at het weg, gooi daarna gelijk mijn glas vol met drinken en at die ook op, en hoop dat ik daarna nog recht op sta haha.

maar beter vul ik 2 glazen 1 met drinken zonder nitrocrea en 1tje met beetje drinken met dat spul wel, en dan at ik ze na elkaar op, moet ik wel zorgen dat ik eerst die met dat spul pak anders sta ik ook weer zuur te kijken hahaha

ben vandaag begonne met nitrocrea ik pak het minstens een half uur voor het trainen en meteen na het traine en dan naar een kwartiertje dextojuice en protine doe ik het zo goed ?? en heb ook nog een vraag over de maatschep bij mij is er geen bijgeleverd en ik denk dat de helft van de maatschep van dextrojuice het zelfde is (6gram) ik heb vandaag wel 2 x de helft van die maatschep gebruikt hoop dat het goed is gr .

nee man. In een volle schep dextrojuice zit 15-20gram... dus als je halve schep met die maatschep pakt, pak je echt veel te veel.
Zoek nog eens in je pot, ff graven, dat schepje zit er echt wel in.

Over mijn resultaten met nitrocrea: Heb nitrocrea gestacked met megagrow, zat beetje op een plateau gedurende een tijdje voor gebruik, en heb er 2 kilo mee kunnen pakken, dus een goed succes..

greetz

nee man. In een volle schep dextrojuice zit 15-20gram... dus als je halve schep met die maatschep pakt, pak je echt veel te veel.
Zoek nog eens in je pot, ff graven, dat schepje zit er echt wel in.

Over mijn resultaten met nitrocrea: Heb nitrocrea gestacked met megagrow, zat beetje op een plateau gedurende een tijdje voor gebruik, en heb er 2 kilo mee kunnen pakken, dus een goed succes..

greetz

heb het schepje gevonde lag onderop thanx;)

ik doe op rust dagen s`morgens nitrocrea kwartiertje er naar whey protein en dan naar het avond eten ook .

doe ik het zo goed of moet ik op rust dagen ook dextro juice gebruiken ?

Terug
Naar boven