MuscleMeat

Aankondiging NK PL & NK BD bij SSS ALKMAAR!

Oei nou voel ik me onder druk gezet, en bepaalde mensen hier op dat forum "weten" dat ik slecht met druk kan omgaan...als het nou nog maar goed komt ;)

Hoop het voor je dat het goed komt want anders kan je wel je naam veranderen van Huggybear in Huggybomed uit beer :)

Succes met de voorbereiding

• Topic Starter Topic Starter
Hoop het voor je dat het goed komt want anders kan je wel je naam veranderen van Huggybear in Huggybomed uit beer :)

Thnx en laten we aan die twee keer wat ik tot op heden ben uitgebomd niet meteen te zwaar tillen. Het was zeker niet leuk, maar wel zeer leerrijk. De balans is overigens nog altijd ruim positief hoor. Hoe dan ook, ik zal mijn best doen :).

Laatst bewerkt:
Ik doe mee

Joost de Groot, Junior, klasse-93

Mooie banner.

Nog leukere naam voor hem vind ik:

Rene Haribo.... (zijn vader was een beer en zijn moeder was een gummipop) :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Pjotr, doe jij nog mee met het NK powerliften?

Yep ik doe mee welke klasse weet ik nog niet en wat ik ga tillen ook niet maar ga mijn best doen

was het niet dat als je in de -105 klasse mee doet op het NK je ook in de - 105 mee moest doen op het EK ? dacht dat ik zoiets op vind tussen Pardeep en Ielja. miss heb ik het helemaal fout ma dat dacht ik. zou het wel heel raar vinden als dit is.

Ik denk dat ik wel even kom kijken bij NK powerliften!

miss heb ik het helemaal fout ma dat dacht ik. zou het wel heel raar vinden als dit is.

waarom zou je dat raar vinden?

NK is een kwalificatie moment voor het EK, waarom zou je dan op het NK in een andere klasse uitkomen als op het EK?
Zou hetzelfde zijn als je je met het schaatsen met een NK sprint zou plaatsen voor het NK allround.

NK is een kwalificatie moment voor het EK, waarom zou je dan op het NK in een andere klasse uitkomen als op het EK?
Zou hetzelfde zijn als je je met het schaatsen met een NK sprint zou plaatsen voor het NK allround.

ja zo had ik er nog niet echt naar gekeken. ik dacht van ja als je nu op het NK net er boven zit, maar tegen de tijd van de nominatie voor het EK er onder kan zitten dan moet dat gewoon kunnen. maar je hebt wel gelijk je nomineert je in die klasse niet in de andere.

..ik heb hier heel wat over te zeggen maar ga me er hier niet over uit laten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven