Fitness Seller

Aankondiging NK PL & NK BD bij SSS ALKMAAR!

euh ik bedoelde natuurlijk met een NK sprint plaatsen voor en EK allround... het was een lange dag vandaag haha

NK EK, het was wel duidelijk wat je bedoelde.

Laatst bewerkt:
En dus geen ruimte om in andere gewichtklasse records te zetten.
Mijn inziens is dit geen goede ontwikkeling voor de sport.
Bij het schaatsen bestaat de kans op andere wedstrijden ook te kwalificeren.
Denk aan Ireen Wust die het NK liet schieten omdat ze al geplaatst was voor het EK Allround en dus meedeed aan het WK sprint.

tuurlijk kan je in andere gewichtsklassen wel records zetten, alleen is de consequentie dan dat je dat jaar het EK ook in die klasse tilt. en vervolgens kan je er voor kiezen om op het kwalificatie moment van het WK weer uit te komen in de gewichtsklasse waarin je op het WK wilt tillen.

En dus geen ruimte om in andere gewichtklasse records te zetten.
Mijn inziens is dit geen goede ontwikkeling voor de sport.
Bij het schaatsen bestaat de kans op andere wedstrijden ook te kwalificeren.
Denk aan Ireen Wust die het NK liet schieten omdat ze al geplaatst was voor het EK Allround en dus meedeed aan het WK sprint.

Wim heeft gelijk en er zijn nog wel veel meer redenen dat deze regel niet goed is voor onze sport, teveel om op te noemen, dat is alles wat ik erover zeg

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ervanuit dat als de IPF een bepaalde beslissing neemt of regels veranderd dat het dan een weloverwogen keuze is en men zorgvuldigheid in acht heeft genomen. Men zal heus wel niet over één nacht ijs gegaan zijn lijkt me.

Wat ik slecht voor de sport vind is dat vervolgens leden van de IPF, waartoe leden van de NPB toe behoren zich openlijk op een forum kritisch uitlaten over de ontwikkelingen binnen onze bond. Dit is naar mijn mening niet de juiste plek om daarover te discussiëren. We hebben Algemene Leden Vergaderingen (en andere bijeenkomsten) daar krijgt iedereen de gelegenheid zijn zegje te doen :)

tuurlijk kan je in andere gewichtsklassen wel records zetten, alleen is de consequentie dan dat je dat jaar het EK ook in die klasse tilt. en vervolgens kan je er voor kiezen om op het kwalificatie moment van het WK weer uit te komen in de gewichtsklasse waarin je op het WK wilt tillen.

Dat is mijn ogen belachelijk. De beste atleten dienen toch te tillen op EK/WK.
Ik heb mijn vragen bij het bestuur hierover neergelegd, want mijn inziens is dit een verkeerde ontwikkeling.

Daarnaast staan de regels van IPF hier buiten. Die gelden pas vanaf de final nominations. Je bent als bond dus vrij in welke klasse een atleet wordt ingeschreven. Op het moment van de final nomination is het definitief.
Ook handig dit te hanteren op een NK, want als iemand te zwaar of te licht is, mag hij/zij niet meer meedoen. Gelukkig hebben we al zoveel atleten op het plankier :eek:

Dat is mijn ogen belachelijk. De beste atleten dienen toch te tillen op EK/WK.
Ik heb mijn vragen bij het bestuur hierover neergelegd, want mijn inziens is dit een verkeerde ontwikkeling.

Daarnaast staan de regels van IPF hier buiten. Die gelden pas vanaf de final nominations. Je bent als bond dus vrij in welke klasse een atleet wordt ingeschreven. Op het moment van de final nomination is het definitief.
Ook handig dit te hanteren op een NK, want als iemand te zwaar of te licht is, mag hij/zij niet meer meedoen. Gelukkig hebben we al zoveel atleten op het plankier :eek:

mooi verwoord Wim

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Ik ga ervanuit dat als de IPF een bepaalde beslissing neemt of regels veranderd dat het dan een weloverwogen keuze is en men zorgvuldigheid in acht heeft genomen. Men zal heus wel niet over één nacht ijs gegaan zijn lijkt me.

Wat ik slecht voor de sport vind is dat vervolgens leden van de IPF, waartoe leden van de NPB toe behoren zich openlijk op een forum kritisch uitlaten over de ontwikkelingen binnen onze bond. Dit is naar mijn mening niet de juiste plek om daarover te discussiëren. We hebben Algemene Leden Vergaderingen (en andere bijeenkomsten) daar krijgt iedereen de gelegenheid zijn zegje te doen :)

Huggy soms is het verstandig om te weten waar het over gaat wanneer je geageerd, dit is geen regel van de IPF, ik zit trouwens in de IPF rules committee.

En als je niet kritisch mag zijn tegen over regels kunnen we beter in China gaan wonen. Internet is nu eenmaal een media waar je deze mogelijkheid hebt
Het is van deze tijd, Kritisch zijn is goed je moet het alleen niet pesroonliojk maken en netjes blijven.
Nederland is nu eenmaal geen ja en amen landje en dat is maar goed ook.
Bij de IPF mag je ook kritisch zijn dus waarom bij de NPB niet.

mooi verwoord Wim

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Huggy soms is het verstandig om te weten waar het over gaat wanneer je geageerd, dit is geen regel van de IPF, ik zit trouwens in de IPF rules committee.

En als je niet kritisch mag zijn tegen over regels kunnen we beter in China gaan wonen. Internet is nu eenmaal een media waar je deze mogelijkheid hebt
Het is van deze tijd, Kritisch zijn is goed je moet het alleen niet pesroonliojk maken en netjes blijven.
Nederland is nu eenmaal geen ja en amen landje en dat is maar goed ook.
Bij de IPF mag je ook kritisch zijn dus waarom bij de NPB niet.

haha....inderdaad we leven niet in China..;)
Wat je aangeeft over kritiek is ook correct, denk dat we daardoor alleen maar beter met elkaar overweg kunnen ipv alles maar aannemen en ja knikken. Vanuit het bestuur horen we ook wel graag geluiden als dingen beter of anders kunnen. Zolang het maar netjes en fatsoenlijk blijft natuurlijk.

p'cies laten we het netjes en fatsoenlijk houden stelletje achterlijke t*&*** hahahahaha

maar ff serieus ik zou niet weten waarom je als NPB lid je hier niet over uit mag spreken. Ik bedoel iedereen mag toch zijn mening uiten over dit onderwerp? Ik denk er zo over en Pjotr en Wim denken er weer anders over, moet kunnen toch? En een ieder probeert zijn mening te staven.

Ik denk dat e.e.a. van mijn kant anders overkomt dan bedoeld...het zou overigens niet de eerste keer zijn :o ;)

Natuurlijk mag je kritiek hebben, en godzijdank leven we in een vrij land waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening.

Maar of nu het DBBforum the place to be is om dit te bespreken heb ik mijn oprechte twijfels. Zoals ik alreeds aangaf zijn er o.a. (algemene leden) vergaderingen waar iedereen zijn zegje kan doen, maar vervolgens niemand komt opdagen. Kritiek leveren via dit forum zet naar mijn mening geen zoden aan de dijk. We hoeven het overigens niet altijd met elkaar eens te zijn, ik maak slechts mijn mening kenbaar net zoals jullie dat ook doen :p ;) Uiteindelijk verbindt ons allen de liefde voor de sport, toch? :)
En iedereen zal op zijn of haar manier ongetwijfeld het beste voor hebben.

By the way Pjotr, ik weet dat je in de IPF rules commitee zit, net zoals Henk Keizer in het technical commitee zit en wimwam in de coach commissie van de IPF zit...(wellicht heb ik nog een Nederlander overzien?).
Good job heren :thumbs:,mooi dat zo'n klein landje als NL toch veel leden in diverse commitees heeft, suc6 ermee zou ik zeggen! :)

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

.

Bij deze zeg ik ruiterlijk: sorry, ik was in de veronderstelling dat hierin de regels van de IPF gevolgd werden. Ik weet verder niet de reden van deze regel. Wellicht een goede zaak dat als er nieuwe regels komen, er vervolgens bij te vermelden waarom die regels worden ingevoerd en er dus wellicht ook een groter draagvlak en meer begrip voor zal zijn :)

Laatst bewerkt:
No problem Huggy als je morgen boven 230 drukt is alles weer goed:D.

kritiek uiten is juist goed voor iedereen Henk en ik of Wim en ik of Pardeep en ik zijn het ook wel eens niet met elkaar eens over powerlifting, but thats life.

Als er een regel komt, maar wij hebben het niet over een regel. Als niemand kritiek zou geven denk je ach deze regel is goed, maar mischien werkt het niet. Andersom als iets wel goed werkt mag dat ook gezegd worden. Volge je me nog ( want ikw as mezelf effe kwijt wat ik wilde zeggen :rolleyes:)

No problem Huggy als je morgen boven 230 drukt is alles weer goed:D.

kritiek uiten is juist goed voor iedereen Henk en ik of Wim en ik of Pardeep en ik zijn het ook wel eens niet met elkaar eens over powerlifting, but thats life.

Als er een regel komt, maar wij hebben het niet over een regel. Als niemand kritiek zou geven denk je ach deze regel is goed, maar mischien werkt het niet. Andersom als iets wel goed werkt mag dat ook gezegd worden. Volge je me nog ( want ikw as mezelf effe kwijt wat ik wilde zeggen :rolleyes:)

:roflol: Kijk daar heb ik nu ook wel es vaker last van ;)
Mijn comment was verder ook echt niet bedoeld om iemand aan te vallen.
En zoals gezegd: je hoef het niet altijd met elkaar eens te zijn, als je wel maar achteraf samen door één deur kunt, toch?

Ik zal morgen mijn best doen dat kan ik je beloven, garanderen kan ik echter niets ;)

:roflol: Kijk daar heb ik nu ook wel es vaker last van ;)
Mijn comment was verder ook echt niet bedoeld om iemand aan te vallen.
En zoals gezegd: je hoef het niet altijd met elkaar eens te zijn, als je wel maar achteraf samen door één deur kunt, toch?

Ik zal morgen mijn best doen dat kan ik je beloven, garanderen kan ik echter niets ;)

hmm jij en Pjotr door een deur ? :rolleyes: :P

:jk::D

De nominaties en de vragenlijsten stromen binnen en dus begint de inhoud van de site www.nkpowerliften.nl.nu te groeien.

Misschien stomme vraag, maar waar kan je je inschrijven?
Is dat die vragenlijst?

Ben niet bepaald bekend hoe dit werkt :p.

Misschien stomme vraag, maar waar kan je je inschrijven?
Is dat die vragenlijst?

Ben niet bepaald bekend hoe dit werkt :p.

Inschrijven gaat via de vereniging waar je voor uitkomt of als algemeen lid schrijf je rechtstreeks in bij SSS (lees Joke vd Meulen). Je kan voor meer info bellen ma t/m van 10-12 en 14-22 op 072 - 5 15 14 11

Oke bedankt!

doe je miss toch mee Ziyed?

Terug
Naar boven