AndroidHealthClinic

NK Powerliften 2007 in Cuijck

sorry was een flauw grapje, zal wel mee moeten doen.
Zal het niet weer doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta erop dat je meedoet hehe

wie doet er eigenlijk allemal mee mag ik vragen.

Hoi i did a 240.5 bench today at a comp i am getting ready for the 17th

k heb wel een filmpie waarop je die 240,5kg drukt, alleen slecht te zien...moek hem erop zetten?

Btw, waarom praat je engels :D

sorry krijg ik als ik een beetje te veel gedronken heb val dan terug naar me moedertaal:o Tevens bedankt voor je hulp vandaag:)

k heb wel een filmpie waarop je die 240,5kg drukt, alleen slecht te zien...moek hem erop zetten?

Ja is leuk staan ook 3 filmpjes van mij op youtube, maar weet niet hoe ik ze moet linken. Dus een beetje hulp en uitleg zo mooi zijn.:rolleyes:

Ik kon er maar twee vinden. Wat betreft het filmpje wat ik heb, tis een 3gp file welke john heeft gemaakt, maar op mijn telefoon speelt hij hem niet af. Ik moet hem even converteren als dat gaat en dan zet ik hem er wel op vanavond ofzo.

Hey Bedankt he,
En benieuwd naar dat filmpje van die 240

Heeft iemand de uitslagen al van afgelopen weekend?

Wat was er afgelopen weekend dan?

Volgende maand. Sorry jongens was een beetje in de war..lol.

Hey yzord,

heb je dat filmpje al van die bankdrukbeurt ben wel benieuwd.

groeten weak 01

Hey kerel,

Ik ben er een hele avond mee bezig geweest, maar ik krijg hem niet geconverteerd naar .avi. Ik heb hem dus alleen in .3gp formaat, welke jullie weer niet kunnen zien. Ik zal het even aan john moeten vragen, want het flimpje komt van zijn phone af, dus misschien kan hij er thuis wel wat mee. Momentje geduld dus :(

No problem

Terug
Naar boven