MuscleMeat

NO-more Mr. Maagd Guy.

Bezoekers in dit topic

Even melden dat Stanozolol echt wel de moeite is!!!

Nadelen zijn:
- sneller geïrriteerd...maar kan ook aan andere dingen liggen.
- hier en daar een puist maar sinds ik zuivel verbannen heb stelt dit niets voor.
- de dagenlange pijnlijke billen.

Maar geloof me, dat weegt niet op tegen de krachttoename en de ripped look.
Ga me zeker verdiepen in een langere kuur met Masteron en Winny.

Loving it.
 
Gaat goed kerel!
leuk voor je dat stanozolol goed werkt!
 
Gaat goed kerel!
leuk voor je dat stanozolol goed werkt!

Ja, werkt super maar...

Gisteren dubbele dosis genomen en rond 3u werd ik rillend en bevend wakker van de pijn in mijn bil. Koortsrillingen; daar kan je het mee vergelijken.
Tering dat deed zeer, joh.

Naar beneden gesukkeld en daar een Ibuprofen genomen. Toen ging het weer.

In het vervolg op voorhand eentje nemen.
 
wat is je planning eigenlijk? 6 weekjes? nakuur?
 
Ja, 6 weekjes, misschien 8. Geen nakuur. Aromatiseert niet.
Onderdrukt HPTA wel maar indien bij bloedspiegelcontrole test beneden peil is ga ik een weekje of 3 clomid gebruiken doch liever niet.
 
Ja, 6 weekjes, misschien 8. Geen nakuur. Aromatiseert niet.
Onderdrukt HPTA wel maar indien bij bloedspiegelcontrole test beneden peil is ga ik een weekje of 3 clomid gebruiken doch liever niet.

Verstandig lijkt me..
 
Helaba... sinds de laatste inject op 12 augustus heb ik niet verder gedaan omdat de pijn in mijn been/bil echt niet te harden was. Moest ik ook nog de hele dag rondwandelen en dat was afzien. Pijn heeft bijna een dikke week geduurd en dan heb ik het niet over zeurderige pijn...nee, echt afzien.

Ben nog steeds aan het sukkelen met linker tricep/schouder. Hier eens kijken wat er aan gedaan kan worden en ondertussen conditie trainen en spieruithouding. Vanaf oktober nieuwe doelen stellen en nog uitdokteren wat we gaan doen.

Laterzzz.
 
Back
Naar boven