Fitness Seller

NO-more Mr. Maagd Guy.

• Topic Starter Topic Starter
Zie pé-emmetje.

effe vraagje, dus die hgh-22 die wordt door apotheek zelf bereid dan?

greetz

mooie results met je kuurtje ;)

keep it going

In het labo vd dokter.

Thanks.

Heyey,

weeral wat verder. Ben momenteel aan het 'cutten'.
Enfin, wat aan het minderen in caloriëen en wat meer cardio.
Ben momenteel 92,5 kg bij 15%.
Dat is een 0,5kg minder maar 1% meer als vorige maand.
Ben een Anavar/Winny kuurtje aan het overwegen; ofwel dit overslaan en binnen twee maanden een fatsoenlijke kuur (Masteron).
Ik zie in ieder geval verandering in de spiegel. Het vet is zeer plaatselijk en krijg ik er wel af binnen 2 maanden.

Greetz, tot ik nogges iets nuttig te melden heb.

Fijn te horen dat alles nog naar wens is/gaat.. :)

Succes nog!

11 kg, nice resultaat hoor :D

Ik ben nog steeds van mening dat je met jouw 187 en 83 kg nog niet had moeten beginnen though. Ik weeg ongeveer etzelfde bij 1.70 en begin er nu pas een mini beetje aan te denken. Natuurlijk is het ieder zn eigen keus hoor, en ik weet natuurlijk niet wat jouw plannen verder met BB zijn. mja :p

succes met je cutkuur zodra je die gaat doen.

Ik ben nog steeds van mening dat je met jouw 187 en 83 kg nog niet had moeten beginnen though. Ik weeg ongeveer etzelfde bij 1.70 en begin er nu pas een mini beetje aan te denken. Natuurlijk is het ieder zn eigen keus hoor, en ik weet natuurlijk niet wat jouw plannen verder met BB zijn. mja :p

Ja, akkoord. Ik begrijp je standpunt en heb daar respect voor. Moest ik die stats van jouw hebben op mijn 22ste had ik ook gewacht maar ben ondertussen 32. ;)

Ola, cabrones....

Al ff geleden dat ik nog iets meldde in dit logje maar met de plannen die in mijhn achterhoofd broeden en zich steeds meer ontwikkelen tot monstertjes vind ik het ruim tijd.

Ik sta nog altijd rond de 88-89-90 kilo. Vetpercentage heeft serieus geschommeld maar heb nu de indruk dat het aan het minderen is. Althans, dat zie ik in de spiegel....alweer.

Ik ga gewoon doorbreien op dit logje voor mijn volgende kuur.
Dat gaat, tot nu toe, zeker en vast Mast E zijn op 400mg/week.
Wat daar nog bij kan/gaat komen weet ik jullie later te zeggen. Ik wil het zo uitrekenen dat ik eind augustus gedaan heb en nog net mijn vakantie kan meepikken in de bulk.
Ben benieuwd... Hou jullie op de hoogte, schorriemorrie...

J.

Good luck 2 you ;)

Niet liegen, je hebt het er al 1,5 jaar over!:D

Gisteren nog eens een meting laten doen.
92 kg met 17%. :eek::mad:

Veel te veel bf naar mijn goesting.
Nochthans heb ik de indruk dat het niet zoveel is (in de spiegel).

Anyway...de mast-vials worden koel en droog bewaard :p en we gaan er de volgende weken invliegen met een supercut!!
Maandag begin ik met mijn aangepast dieet en neem ik dagelijks 10mg Reductil. Na 2 weken volgt een andere meting. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik ben benieuwd wat die reductil voor je gaat doen!

Heb 'm toen ook eens voorgeschreven gekregen, maar nooit gebruikt..

Laat wat horen hé ;)

Succes!

Supercut? Dat is nooit een goed teken :p

Bonne chance V ;)

Maandag begin ik met mijn aangepast dieet en neem ik dagelijks 10mg Reductil. Na 2 weken volgt een andere meting. Ik hou jullie op de hoogte.
Reductil will get the job done.
Je zal na 2 weken in ieder geval motivatie hebben om door te gaan met de cut.
Hoe kom je eigenlijk aan 17%?
Wat zijn je doelen?

Laatst bewerkt:
Reductil will get the job done.
Je zal na 2 weken in ieder geval motivatie hebben om door te gaan met de cut.
Hoe kom je eigenlijk aan 17%?
Wat zijn je doelen?

Hope so...

17%? Denk het goede weer en daardoor bijhorende terassjes en Duvels... ;)

Laatst bewerkt:
Straks volgt de meting door de begeleider.
Ben van 92 naar 86 gevallen!!! Vetrand is weg maar eveneens 2 cm arm, 3 cm borst....enz... Klote... En dan nog maar te zwijgen van de ongelofelijke krachtafname...
Door een schouder/tricep blessure niet vol kunnen gaan...enz... IK HAAT CUT!!!

Ben benieuwd hoeveel % vet daar mee weg is...
Ga stilletjes terug opbouwen want dit gaat richting beachboy type...
Niets tegen beachboys maar daar lag het doel niet...

Straks volgt de meting door de begeleider.
Ben van 92 naar 86 gevallen!!! Vetrand is weg maar eveneens 2 cm arm, 3 cm borst....enz... Klote... En dan nog maar te zwijgen van de ongelofelijke krachtafname...
Door een schouder/tricep blessure niet vol kunnen gaan...enz... IK HAAT CUT!!!

Ben benieuwd hoeveel % vet daar mee weg is...
Ga stilletjes terug opbouwen want dit gaat richting beachboy type...
Niets tegen beachboys maar daar lag het doel niet...
Gewoon terug keihard knallen, flink doortrainen, komt wel weer goed, allesinds succes gewenst!

Gewoon terug keihard knallen, flink doortrainen, komt wel weer goed, allesinds succes gewenst!

Thanks!! Ben ik ook van plan.
Maar oefeningen zoals bench, dumbbell press, flyes enz... blijven een pijnscheut veroorzaken...
Heb een spierscheurtje in bovenkant tricep en die pijn straalt uit naar schouder.

Als het echt moet verbijt ik de pijn wel maar dan krijgt het geen kans om te rusten. Geluk bij een ongeluk dat het onder een bepaalde hoek is want anders zat tricep en bicep er ook niet in....

+1!!!!!

laat effe weten wat de begeleider te zeggen had!

Awel, die beste man zei: 86 kg met 15% vet.
Wat eigenlijk wil zeggen dat ik ook een hoop vocht verloren heb.
Hij vond dat ik er beter uitzag...tja.

Ik ga nog 2 weken door met cut en Reductil maar ga er Proviron langs zetten.

De Proviron omdat ik er goede ervaringen mee heb omdat ik er strakker en steviger uitzag.

Indien ik na die 2 weken nog meer kilo's kwijt ben en onder de 14% zit zet ik er enkele weken Stanozolol bij. Als mijn gewicht stijgt of blijft is het ok maar dat zal wel wishfull thinking zijn.

Terug
Naar boven