VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

11 kg, nice resultaat hoor
Ik ben nog steeds van mening dat je met jouw 187 en 83 kg nog niet had moeten beginnen though. Ik weeg ongeveer etzelfde bij 1.70 en begin er nu pas een mini beetje aan te denken. Natuurlijk is het ieder zn eigen keus hoor, en ik weet natuurlijk niet wat jouw plannen verder met BB zijn. mja
succes met je cutkuur zodra je die gaat doen.

11 kg, nice resultaat hoor
Ik ben nog steeds van mening dat je met jouw 187 en 83 kg nog niet had moeten beginnen though. Ik weeg ongeveer etzelfde bij 1.70 en begin er nu pas een mini beetje aan te denken. Natuurlijk is het ieder zn eigen keus hoor, en ik weet natuurlijk niet wat jouw plannen verder met BB zijn. mja
succes met je cutkuur zodra je die gaat doen.

en we gaan er de volgende weken invliegen met een supercut!! Reductil will get the job done.Maandag begin ik met mijn aangepast dieet en neem ik dagelijks 10mg Reductil. Na 2 weken volgt een andere meting. Ik hou jullie op de hoogte.
Reductil will get the job done.
Je zal na 2 weken in ieder geval motivatie hebben om door te gaan met de cut.
Hoe kom je eigenlijk aan 17%?
Wat zijn je doelen?

Gewoon terug keihard knallen, flink doortrainen, komt wel weer goed, allesinds succes gewenst!Straks volgt de meting door de begeleider.
Ben van 92 naar 86 gevallen!!! Vetrand is weg maar eveneens 2 cm arm, 3 cm borst....enz... Klote... En dan nog maar te zwijgen van de ongelofelijke krachtafname...
Door een schouder/tricep blessure niet vol kunnen gaan...enz... IK HAAT CUT!!!
Ben benieuwd hoeveel % vet daar mee weg is...
Ga stilletjes terug opbouwen want dit gaat richting beachboy type...
Niets tegen beachboys maar daar lag het doel niet...
Gewoon terug keihard knallen, flink doortrainen, komt wel weer goed, allesinds succes gewenst!
Gewoon terug keihard knallen, flink doortrainen, komt wel weer goed, allesinds succes gewenst!
+1!!!!!
laat effe weten wat de begeleider te zeggen had!