AndroidHealthClinic

NO producten in de cut, wie doet het?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Noxplode
Nox pump
WhiteFlood
Superchardge
RPM

Dat soort middeltjes, helpt dat veel in een cut?
Ik lees vaak op het forum dat het wordt genomen tijdens een bulk... maar vraag me af of je er dan wel baat bij hebt? Gezien in een bulk je glycogeen altijd hoog is, je maag 90% van de dag ''gevuld'' is, en je energie niveau altijd goed is.

In een cut is het wel anders: lagere glycogeen waarden, lager energie niveau, weinig carbs in je maag.. (beter opname van NO- producten)?

Iemand ervaring met NO in zowel cut als bulk?

Heb het zelf in de cut niet echt gebruikt.. maar kan je wel uit ervaring vertellen dat wanneer ik op een "te" nuchtere maag mijn pre supps neem ik gelijk bij het 1e setje volzit..

Maar heb tijdje terug op dit forum een stuk gelezen dat creatine slecht in combinatie gaat met vetverbranding.. En aangezien er altijd wel creatine in een pre supp zit..

Creatine zal je vetverbranding niet tegenhouden hoor...als je je daar al zorgen moet over maken haha :D

Ik gebruik het graag, bulk ook maar zeker in de cut, veel energie, lekker pomp gevoel. Meestal hogere hartslag door de stimulanten dus zie enkel positieve punten ;)

Ik train alleen nog maar met pre workout booster. Veel meer energie, veel meer pomp en dus vanzelf ook veel meer zin om te trainen. Zonder pre workout booster trainen is niet leuk.

Heb superpump 250 een keer gebruikt in de cut, werkte goed.

Ik wel is, maakt de cut net iets dragelijker imo.

Vrijwel alle zogenaamde 'NO-producten' zijn weggegooid geld. Ze doen niks voor NO-verhoging:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/nitric-oxide-supplements-for-sports-240951/

Van dat lijstje bevatten alleen NOX PUMP (GPLC) en White Flood (l-norvaline) ingredienten die potentieel NO verhogen. Al is aan de propietary blend te zien dat ze zeer wss zijn ondergedoseerd.

De meesten denken dan ook dat met NO producten energieboosters worden bedoeld.

NO producten zijn fake.

Koop gewoon cafeïne/ephedrine tabs als je een energie boost wil.

Terug
Naar boven