XXL Nutrition

Noem je onbereikbare favo middel....

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Je mag er eentje noemen! :D

Een middel dat je misschien nog nooit hebt gebruikt, of één keertje, en erg goed was....alleen is het nergens meer te krijgen!

Ik trap af met:

Boldenone van VM Labs!

De groene doosjes met 10, 50 of 100ml bruine glazen vials uit zuid-Amerika, van 300mg in de week werd je er spijkerhard van en spoten de kraters van puisten uit je schouders, wat een spullie was dat! Ook veel injecteren want het was maar gedoseerd op 50mg/ml.....

Mjammie!:p

Ben benieuwd naar HGH. Maar ga dit middel pas gebruiken als er met aas weinig meer te behalen is. Zie dit echt als de slagroom op de taart!!!
Over een aantal jaar ga ik het zeker nemen...

ghb dan als de enige recreatieve drug die geen massa afbreekt :D

maar kan er niet meer aanraken :mad:

;)

sth op 7units per dag, zou ik wel willen doen maar niet echt betaalbaar voor me:o

Myostatin blockers!

Denk dat dit wel favo zou zijn, onbereikbaar is het zeker..

Mijn eerste kuur,winstrol,ongelooflijke krachttoename.
Daarna was het resultaat altijd minder.
Zou graag bij elke kuur hetzelfde ervaren als die eerste keer...
Klinkt als een ontmaagding he:o

• Topic Starter Topic Starter
Myostatin blockers!

Denk dat dit wel favo zou zijn, onbereikbaar is het zeker..

Is verkrijgbaar maar het probleem is: Er is nog geen methode gevonden om het proces te stoppen. Je krijgt dus een soort van Syntholeffect dat uitloopt, niet erg mooi dus.

Mijn eerste kuur,winstrol,ongelooflijke krachttoename.
Daarna was het resultaat altijd minder.
Zou graag bij elke kuur hetzelfde ervaren als die eerste keer...
Klinkt als een ontmaagding he:o

Heerlijk he! :D IK ga er nogeens een stukkie over schrijven. Ik heb toen leuke momenten meegemaakt lol

Mijn eerste keer "Zell-tech" was een enorm succus!
Die kun je nu volgens nergens meer krijgen........oranje emmertjes van het Duitse merk ZELL-TECH.Helemaal oranje welteverstaan.............de witte potten met oranje stickers die daarna kwamen waren echt minder.

De uitwerking leek wel wat op een deca kuur met wat speed er doorheen.
Ultraveel energie, dikke massa na de kuur van 6 weken, en een GRUWELIJKE pomp!

Binnenkort trenbolone ace & test prop & masteron. Alles nog nooit gehad :D

Ben benieuwd hoe deze erin beukt :D

kijk uit naar een kuurtje met trenbolone e
en later mischien trenbolone a
tot nu enkel ervaring met deca, susta, test e, winny injects
en dianabol
de meeste raden deca en tren samen niet aan met test natuurlijk
mischien iets voor later nadat ik meer masa opgebouwd heb

Dus de Zell-Tech die ze verkochten op FIBO was dan niet het goede type?

"Flauw-mode on" niet onderdrukkende Test,tren,mast

Alles van MRP... heb test prop, boldenone en winny gebruikt. Ik ging als een RAKET op dat spul, het was als een tweede eerste kuur (als je begrijpt wat ik bedoel :))

Dus de Zell-Tech die ze verkochten op FIBO was dan niet het goede type?

Ik had vele betere resultaten met de eerste serie die uitkwam.......Als je ook zo'n glas klaarmaakte zag je er echt allemaal "kleine cilindertjes" ( kristal?) in dwarrelen............creepy maar ooooooow zo fijn spul

het gebeurt wel vaker toch? Zooi waar je hard op gaat waar je nu niet meer aan kunt komen :0 That's life. Maybee ga jij wel net zo hard op de nieuwe, ik heb het iig niet kunnen evenaren :D

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eerste keer "Zell-tech" was een enorm succus!
Die kun je nu volgens nergens meer krijgen........oranje emmertjes van het Duitse merk ZELL-TECH.

Wha! :eek: Die emmertjess ken ik! Zag eruit als een goedkope ripp-off van CellTech natuurlijk. Zal wel vreemd spul in gezeten hebben Lange, ik heb weleens Duitse labtests van 'supplementen' gezien en daar zaten dus heel andere dingen in dan erop stond....;)

Wha! :eek: Die emmertjess ken ik! Zag eruit als een goedkope ripp-off van CellTech natuurlijk. Zal wel vreemd spul in gezeten hebben Lange, ik heb weleens Duitse labtests van 'supplementen' gezien en daar zaten dus heel andere dingen in dan erop stond....;)

Klopt, het kwam op de markt als "nep-cell-tech", en het leken van die imitatie amateuristische zelf gefabriceerde potjes..............terwijl ze toch wel aardig prijzig waren. Ik kreeg 3/4 emmer omdat een maat van me er niet tegen kon.Hij ging er van beven en shaken en kreeg er hypo's van na inname, ik vond dat het een mietje was, en dus het leek mij wel wat om proefkonijn te spelen :D.
Maatje verder met sauce1 en weet ik van wat, Lange aan de Zell tech, en dat heb ik gewesten......1 van de beter keuzes geweest in mn leven :roflol:

Na 3 weken was de emmer op en heb ik er nog maar 1 bijgekocht. OW wat ging ik heerlijk!
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik toen destijds van 74 kilo naar 86 klom met een zwaar klotedieet ( van eten nog nooit gehoord!) in een week of 8? iets dat ik zelfs met een test-deca niet heb kunnen evenaren en daarnaast een uitgekiend voedingsschema. Ik werd er destijds ook erg sterk van.
Ik herinner me ook nog dat ik vanaf dak er mee begon een dag of 4 zwaar heftig aan de schijt ben geweest van die ellende.......:eek:, en het klopte ook dat je er enorm veel energie van kreeg en spontaan ging trillen na inname van die shizzle :D. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ik er niet van kon slapen. Het leek wel een speedmix ofzo? S'nachts werd je dan ook zwetend wakker om nog maar weer een liter water weg te tanken.......elk kwartier stond je op het punt van uitdrogen iig.
Ik mixte die bende trouwens met vanadyl sulfaat, waardoor volgens die maat van me het allemaal "nog net wat heftiger" werd, en daar ben ik wel van weet je........:)

Het enige dat een mysterie voor me blijft zijn dus die kristallen "cilindertjes". het leken wel stukjes veiligheidsglas ofzo? Je zag ze ook gewoon drijven en ronddwarrelen in je shakebeker, maar voelde ze niet tijdens het drinken.......heel apart iig. Nadien ook nooit meer gezien in een crea mix or whatever.
Ik dacht nog dat het niet hoorde........maar goed, ik ging wel lekker dus wat was het probleem? :D

Volgens de verpakking was het een mix van creatine, extreem veel zink, calcium, magnesium en gepatendeerde "x-bol" of zoiets? Dat zullen die cilindertjes wel geweest zijn. Klein rond logoo'tje met 1 of andere "nutrient pusher" waardor de creatine weer beter zou worden opgenomen. iets dat tegenwoordig elke crea-mix wel heeft. Je kent het vast wel.....
Ik heb nadien echt alle crea-mixen geprobeert, maar deze was destijds echt "the bomb" :cool:

Ask er aan denk en ze ooit weer zie staan neem ik weer wat emmers mee!

Wat weet jij er trouwens van Opa?
Geen zuivere koffie of wel? Die emmers waren ook zo weer uit de handel/van de markt ;)

PS: Ik herinner me dat de pot compleet oranje was , ZELL-TECH heette, er een bodybuilder opstond, een geblokte BB'er ( beetje zo'n ruhl type) met een zonnebril OID!?
Het moet 2001 ofzo zijn geweest?

Het was de serie voor deze onderstaande IIG. Etiketten veranderde iets en de potten waren wit met een oranje sticker ipv volledig oranje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie nu pas trouwens dat er ook GS op de pot staat.

Alles lijkt me nu duidelijk te worden.................... :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ghb dan als de enige recreatieve drug die geen massa afbreekt :D

maar kan er niet meer aanraken :mad:

;)

Hahaha! Daar moet ik in meegaan, heb dagen onder invloed gelopen ermee soms. Cortisol blokker, je maakt je nergens druk om behalve jezelf. Afbraak van eiwitten in rust is minder (top in de cut!) en je loopt al snel met een paal rond bij het zien van vrouwtjes.

Op 1 nacht 6 x klaarkomen. :D Pitten gaat heerlijk, lijkt wel coma en wordt je wakker heben je spieren heerlijk rust gehad. Veel GH aanmaak ook.

1 nadeel, je moet uitkijken voor bloedverzuring en een TE lage bloeddruk, je hart snap het ook soms niet meer welke tempo die moet aannemen. Bovendien gaat stoppen niet zomaar (trapsgewijs afbouwen in de dosis, frequentie gelijk houden) en is gevaarlijk omdat je dan hartritmestoornissen krijgt. Dan voel je je aderen op bepaalde delen van je lichaam extra hard kloppen. Ook slapenloosheid is een b*ch.

Een maat van mij heeft het te bond gemaakt en gaat dus naar de verslavingskliniek op verzoek van z'n werkgever :)

Het begon met een buisje in het weekend op feestjes, daarna hogere doseringen, vervolgens gebruik doordeweeks & thuis.......daarna weer de verhogingen van dosering. Slapeloosheid slaat toe. Disfunctioneren op het werk, disfunctioneren zonder GHB.

Zijn werkgever is er achter gekomen omdat hij dus "leip" op z'n werk rondliep en niet meer functioneerde. Hij mag dus nu naar een verslavingskliniek.
Als hij geluk heeft mag hij bij het aantoonbaar maken van nuchter en gezond te zijn terugkomen bij zijn werkgever. Doet hij dit niet, kan hij het shaken en is hij dus ook z'n baan kwijt.

Natuurlijk heeft hij het zelf zo ver laten komen, en zijn er zoals deze maybee weinig voorbeelden, maar het is dus zeker verslavend, en zeker niet zonder risico's ;)

Laatst bewerkt:
Hmmmm dat klinkt wel verrekte lekker :lick:

Het is dat ik zo goed als klaar ben met de cut, maar 'k houd het zeker in m'n achterhoofd voor een volgende cut :)

Uhmm... okay dan maar, ben zelf ook G verslaafd geweest voor zo'n 3 maanden. En idd kon ik zonder niet functioneren, nam ik niet werd ik doodziek, soort van griep, lopende neus, koud zweet en rillerig, en wachte ik echt te lang begon ik te shaken omdat je hart een te hard tempo klopt en je bloed te dik is. Cold turkey. DIRECT STOPPEN IS LEVENSGEVAARLIJK.

Idd heb ik tijdens verplichtingen moeten gebruiken, echter hoefde ik er geestelijk niets van te voelen, maar een minimale dosis omdat m'n lichaam daarom vroeg. Soms iets teveel en dat was dat wel storend.

Ik had op m'n top zo'n 15 ml per dag nodig (GBL). Het werd toxisch en ben lichtelijk vergiftigd geraakt. Vitamines hielpen niet, eten kon eigenlijk niet omdat m'n maag leek te exploderen.

Uiteindelijk heb ik afgetaped tot zero en ben onafhankelijk. Tijdens dat aftapen kun je niet gebruiken voor het gevoel want dan heb je zoveel nodig dat de afkicks erna nog harder tetrugkomen. En je moet juist telkens een lagere onderhoudsdosis zien te bereiken.

Let wel, ik gebruikte niet 1 x per dag maar wel 7 x soms. Van 1 x per dag treden en voor zover ik weet, en 2 maten van me ook, geen afkicks op. Alleen wordt de verleiding telkens groter. Een coïtusverslaving ligt ook op de loer.

Je hebt het aanvankelijk niet door, je bent continue onder invloed en er lijkt geen vuiltje aan de lucht, todat je stopt en dan schrik je wel effe. En zodra je weer neemt lijkt alles weer piko bello. Verder onstaat er ook een soort van leegte in je dagelijkse patroon.

Voordeel is, is dat ik droog ben met blokken op m'n buik en nog steeds 100 kg+, zonder was dat nooit gelukt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven