Fitness Seller

Noem je onbereikbare favo middel....

Parabolan :')

Uhmm... okay dan maar, ben zelf ook G verslaafd geweest voor zo'n 3 maanden. En idd kon ik zonder niet functioneren, nam ik niet werd ik doodziek, soort van griep, lopende neus, koud zweet en rillerig, en wachte ik echt te lang begon ik te shaken omdat je hart een te hard tempo klopt en je bloed te dik is. Cold turkey. DIRECT STOPPEN IS LEVENSGEVAARLIJK.

Idd heb ik tijdens verplichtingen moeten gebruiken, echter hoefde ik er geestelijk niets van te voelen, maar een minimale dosis omdat m'n lichaam daarom vroeg. Soms iets teveel en dat was dat wel storend.

Ik had op m'n top zo'n 15 ml per dag nodig (GBL). Het werd toxisch en ben lichtelijk vergiftigd geraakt. Vitamines hielpen niet, eten kon eigenlijk niet omdat m'n maag leek te exploderen.

Uiteindelijk heb ik afgetaped tot zero en ben onafhankelijk. Tijdens dat aftapen kun je niet gebruiken voor het gevoel want dan heb je zoveel nodig dat de afkicks erna nog harder tetrugkomen. En je moet juist telkens een lagere onderhoudsdosis zien te bereiken.

Let wel, ik gebruikte niet 1 x per dag maar wel 7 x soms. Van 1 x per dag treden en voor zover ik weet, en 2 maten van me ook, geen afkicks op. Alleen wordt de verleiding telkens groter. Een coïtusverslaving ligt ook op de loer.

Je hebt het aanvankelijk niet door, je bent continue onder invloed en er lijkt geen vuiltje aan de lucht, todat je stopt en dan schrik je wel effe. En zodra je weer neemt lijkt alles weer piko bello. Verder onstaat er ook een soort van leegte in je dagelijkse patroon.

Voordeel is, is dat ik droog ben met blokken op m'n buik en nog steeds 100 kg+, zonder was dat nooit gelukt.

Ik denk dat je idd mentaal wel behoorlijk stevig in je schoenen moet staan voordat je eraan begint. Om de laatste procentjes er af te krijgen in de laatste 4-6 weken van de cut lijkt het me wel lekker. Mits je dan ook echt stopt natuurlijk na die 4-6 weken :cool:

Uhmm... okay dan maar, ben zelf ook G verslaafd geweest voor zo'n 3 maanden. En idd kon ik zonder niet functioneren, nam ik niet werd ik doodziek, soort van griep, lopende neus, koud zweet en rillerig, en wachte ik echt te lang begon ik te shaken omdat je hart een te hard tempo klopt en je bloed te dik is. Cold turkey. DIRECT STOPPEN IS LEVENSGEVAARLIJK.

Idd heb ik tijdens verplichtingen moeten gebruiken, echter hoefde ik er geestelijk niets van te voelen, maar een minimale dosis omdat m'n lichaam daarom vroeg. Soms iets teveel en dat was dat wel storend.

Ik had op m'n top zo'n 15 ml per dag nodig (GBL). Het werd toxisch en ben lichtelijk vergiftigd geraakt. Vitamines hielpen niet, eten kon eigenlijk niet omdat m'n maag leek te exploderen.

Uiteindelijk heb ik afgetaped tot zero en ben onafhankelijk. Tijdens dat aftapen kun je niet gebruiken voor het gevoel want dan heb je zoveel nodig dat de afkicks erna nog harder tetrugkomen. En je moet juist telkens een lagere onderhoudsdosis zien te bereiken.

Let wel, ik gebruikte niet 1 x per dag maar wel 7 x soms. Van 1 x per dag treden en voor zover ik weet, en 2 maten van me ook, geen afkicks op. Alleen wordt de verleiding telkens groter. Een coïtusverslaving ligt ook op de loer.

Voordeel is, is dat ik droog ben met blokken op m'n buik en nog steeds 100 kg+, zonder was dat nooit gelukt.

Kijk naar de sides man, je "job" bepaald voor een groot deel wel je welvaart :) Daar moet je er zijn. Functioneren op een gezonde manier in de maatschappij ipv door vrienden herkend te worden als "stonede gast" of "die vage hans"
Sorry maar dat vind ik dus echt bullcrap van die 100 kilo droog. Alsof dat aan GHB te wijten is? :rolleyes:

Dat had je met een goed dieet, evt wat chemische ondersteuning in de zin van test ook wel kunnen bereiken. Niet dat dat gezonder is, maar om jouw geweldige lichaam nu toe te wijten aan GHB gebruik vind ik een slechte stimulans voor de lezers hier :)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha ik heb dat gelul wel meer gehoord, mensen die als excuus van 'jaja die laatste paar procentjes moeten eraf' aan de GHB gaan. :roflol:

Het gaat niet om procenten trouwens, het gaat om hoe je eruit ziet.
Iemand met 3 procent minder vet dan jij kan er veel slechter uit zien. Op een gegeven moment moet je je top bepalen aan de hand van de spiegel. Want zoals eerde rgezegd, denk je dat de jury van een BB wedstrijd kijkt naar hoeveel procent je staat??? :roflol:

De jury kijkt naar andere dingen want de jury loopt niet rond met een vettang.
En als je niet aan wedstrijden meedoet: Laat je niet zo gek mmaken door anderen op diot board die zeggen 'ik wil graag op 5,6% staan deze zomer'.

Allemaal gelul uit hun nek.

Hahaha ik heb dat gelul wel meer gehoord, mensen die als excuus van 'jaja die laatste paar procentjes moeten eraf' aan de GHB gaan. :roflol:

Het gaat niet om procenten trouwens, het gaat om hoe je eruit ziet.

Dit is anders wel direct aan elkaar gerelateerd, mits je natuurlijk je vochtbalans in de gaten houdt en niet met idoot veel onderhuids vocht rondloopt.

Bij mij is het probleem niet zozeer om die laatste procentjes er af te krijgen, maar om daarbij niet al te veel spiermassa in te leveren.

Ach als het jou zelf geen kwaad doet, be my guest.

Dat een laag vet% gerelateerd is aan wedstrijd BB weet ik ook wel, maar mensen staren zich teveel blind op cijfertjes. 'ik MOET 6% hebben!' Je moet niks! Die zes procent geeft je geen garantie, op helemaal niets! Een verstandige atleet laat zich leiden door wat ie ziet en wat andere judgen en misschien sta je er wel beter bij met 8% dan met 6. Met andere woorden: Schreeuwen naar de jury 'hey maar ik heb wel mooi 4%!' helpt dus echt niet.

Ik zou nog weleens GHB willen hebben maar dat was de vraag van het topic niet, het ging om AAS :D

Ach als het jou zelf geen kwaad doet, be my guest.

Dat een laag vet% gerelateerd is aan wedstrijd BB weet ik ook wel, maar mensen staren zich teveel blind op cijfertjes. 'ik MOET 6% hebben!' Je moet niks! Die zes procent geeft je geen garantie, op helemaal niets! Een verstandige atleet laat zich leiden door wat ie ziet en wat andere judgen en misschien sta je er wel beter bij met 8% dan met 6. Met andere woorden: Schreeuwen naar de jury 'hey maar ik heb wel mooi 4%!' helpt dus echt niet.
Dat de spiegel je uitgangspunt is daar heb je helemaal gelijk in. Zelf vind ik dat ik op 8% nog teveel vet op m'n buik heb zitten, daarom dat ik in procentjes spreek. Maar goed je had dus net zo goed kunnen lezen 'het laatste beetje buikvet', dat was misschien duidelijker geweest :)
Ik zou nog weleens GHB willen hebben maar dat was de vraag van het topic niet, het ging om AAS :D
Je hebt het over 'middel', dat is bij mij heel breed :)

Ik kijk enorm uit naar tren a!!
Eerst nog wat andere kuurtjes doen en als ik bijna mijn doel bereikt heb ga ik afsluiten met een kuurtje met tren a erbij. Ik kijk er nu al naar uit!!!

Afsluiten??

Jij sluit niks af!

Hooked 4ever, nog niet door kerel? :D

verslaafd aan G? Direct stoppen levensgevaarlijk? Cold turkey van G?

Allemaal nog nooit van mijn leven gehoord of gehad.

ja vind je't gek? het is veel te ****ing agressief en zuur voor je maag om 15ml per dag van te nemen. Waarom denk je dat de moeite wordt gedaan ghb te maken?

Again, lichamelijke verslaving aan ghb of gbl, ook al heb je hogere doseringen, je bent de eerste die ik zie of hoor.

coïtusverslaving en zonder geen zin meer in coïtus komt dan wel veel voor..

Je hebt het aanvankelijk niet door, je bent continue onder invloed en er lijkt geen vuiltje aan de lucht, todat je stopt en dan schrik je wel effe. En zodra je weer neemt lijkt alles weer piko bello. Verder onstaat er ook een soort van leegte in je dagelijkse patroon.

Volgens mij was je eerder mentaal verslaafd.

denk ik ook verslaafd aan de G ken er niemand van. is met sos wel anders hehe

wat ik mis..........hmmm ff goed denken
good old tren act van mrp
zette 100mg eod....officieel dan...had er flink wat test en eq onderstaan...
leerde in die kuur ebony kennen....t*ring leg dan maar ff uit dat je 'eraan' zit...waarom je bed stinkt, je zweet naar paardenmest stinkt...je een kg per week pakt...en bovenal een FINADICK!!!!!!!!

die tren was zo heftig...soms tijdens het nken verdween 'ie' ineens...en dat met een nieuwe vriendin ;)

die tren was volgens mij zodanig overgedoseerd....mis t nu al weer :(

Winstrol Depot (Stromba)

veel kracht toename.
Helaas is er niet meer aan te komen hier :mad:

verslaafd aan de GHB, neem van mij aan dat dat vaak voorkomt, 6 /7jaar geleden met een groep aan de GHB begonnen, jaren is het geen probleem geweest totdat sommige er ook overdag/doordeweeks aan begonnen. Dan begint de elende, steeds meer en vaker heb je het nodig. Sommige hebben er dus flink ellende meer gehad of hebben het nog

Een vriendin van mij die werkt op de verslavingszorg en ziet ze voortaan geregeld langskomen

Dus pas maar op, ben je verslavingsgevoelig, is dit zeker (g)een) aanrader, succes gegarandeerd

wat ik mis..........hmmm ff goed denken
good old trenbolone act van mrp
zette 100mg eod....officieel dan...had er flink wat test en eq onderstaan...
leerde in die kuur ebony kennen....t*ring leg dan maar ff uit dat je 'eraan' zit...waarom je bed stinkt, je zweet naar paardenmest stinkt...je een kg per week pakt...en bovenal een FINADICK!!!!!!!!

die trenbolone was zo heftig...soms tijdens het nken verdween 'ie' ineens...en dat met een nieuwe vriendin ;)

die trenbolone was volgens mij zodanig overgedoseerd....mis t nu al weer :([/QUOTE]

Klopt, ik dacht op 137 mg toen MRP-lab ook werd "opgerold" uit iemand kofferbak :)
Artikel staat geloof ik op eigen lijf en middelen ofzo, en is een brief geweest aan ENCEDEO

Ik heb het ff opgezocht voor je.

Finaplix-100: per milliliter 149,9 milligram Trenbolone-acetaat. Op het etiket staat dat elke milliliter 100 milligram als werkzaam bestanddeel bevat. Overdosering van 50 procent

Was trouwens vlak bij jouw in de buurt finaboy :P

En ENCEDO, zozo. Broertje van NeCeDo? ;)

Nee DeeBeeCee,

Nu niet hier ruzie komen trappen omdat je laatst geopende zinloze topic maar 6 minuten geleefd heeft omdat iedereen hem al zat is.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ga es balpennen verkopen relkees. Je zit me achterna alsof er koffiedik op mn reet geplakt zit en wil al mijn topics vergallen.

Terug
Naar boven