Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat nou een vooroordeel?
Kommop ouwe........ik mis gwn jje bijdragen in het geile hanenhok en je typische DBC01 posts. Zeggen waar het op staat met een vleugje sarcasme![]()
Ik weet dat het een enorme ondersteuning is geweest, alleen m'n stemming op een low carb en salt dieet was al aanzienlijk beter. Bovendien gaat de afbraak van proteine langzamer, punt. Dit merkte ik aan m'n lichaam, ik zakte minder in en massaverlies bleef daardoor in sterke mate beperkt. 
[/QUOTE]
jammie jammie en dat voor een schijntje 
Is verkrijgbaar maar het probleem is: Er is nog geen methode gevonden om het proces te stoppen. Je krijgt dus een soort van Syntholeffect dat uitloopt, niet erg mooi dus.
Heerlijk he!IK ga er nogeens een stukkie over schrijven. Ik heb toen leuke momenten meegemaakt lol

niet iedereen kan aan ghb komen (onbereikbaar), terwijl veel bodybuilders het gebruiken (vooral in america) (favo middel)
dus ghb past net zo in het rijtje als sommige andere middelen.
alleen wordt er wel voor gewaarschuwd, voor degene die het willen gaan gebruiken (zie dit maar als extra info)