Fitness Seller

Noem je onbereikbare favo middel....

Is dat nou een vooroordeel? :roflol:

Kommop ouwe........ik mis gwn jje bijdragen in het geile hanenhok en je typische DBC01 posts. Zeggen waar het op staat met een vleugje sarcasme ;)

• Topic Starter Topic Starter
Is dat nou een vooroordeel? :roflol:

Kommop ouwe........ik mis gwn jje bijdragen in het geile hanenhok en je typische DBC01 posts. Zeggen waar het op staat met een vleugje sarcasme ;)

Da's driedimensionale poezie kerel. De meerderheid hier zit op ééndimensionaal krijtschrift. Kun je lullen wat je wilt maar de kunst komt niet aan.

Erowid GHB Vault : Health

With very heavy use (one or more doses per day), many people report very serious physical addiction. Stopping cold turkey results in anxiety, inability to sleep, feeling like the heart is arrhythmic (irregular), and often very unpleasant and potentially dangerous effects. Many heavy users report being able to taper off their use to zero by reducing their intake slowly over 2-3 weeks.

----------------------------------------------------------------------

Ik heb zelf meegemaakt en lichamelijke G verslaving is gewoon een cold turkey. Als mensen niet willen aannemen wat het mij gebracht heeft vind ik dat geen enkel probleem. :) Ik weet dat het een enorme ondersteuning is geweest, alleen m'n stemming op een low carb en salt dieet was al aanzienlijk beter. Bovendien gaat de afbraak van proteine langzamer, punt. Dit merkte ik aan m'n lichaam, ik zakte minder in en massaverlies bleef daardoor in sterke mate beperkt.

Verder deel ik gewoon m'n ervaring, wat andere met die info willen doen is geheel aan hunzelf. Geestelijk werd ik een coïtusbeest, dus by far m'n favo substance I have taken.

[
Klopt, ik dacht op 137 mg toen MRP-lab ook werd "opgerold" uit iemand kofferbak :)
Artikel staat geloof ik op eigen lijf en middelen ofzo, en is een brief geweest aan ENCEDEO

Ik heb het ff opgezocht voor je.

Finaplix-100: per milliliter 149,9 milligram Trenbolone-acetaat. Op het etiket staat dat elke milliliter 100 milligram als werkzaam bestanddeel bevat. Overdosering van 50 procent

Was trouwens vlak bij jouw in de buurt finaboy :P[/QUOTE]

ik zei daarom ook 'officeel zette ik 100mg eod' was idd getest op 150mg hahaha ideaal...

vlak bij mij in de buurt? hmmmmm mss in de buurt maar blijft de plek waar de vijand huist!

vage van die tren was dat ik gs was gewend van 75mg eod....ga je ineens naar 100mg eod...denk je mooie opbouw...25mg eod extra..FOUT!!!!!!!!
ga je ineens naar dubbele dosering:D jammie jammie en dat voor een schijntje ;)

Is verkrijgbaar maar het probleem is: Er is nog geen methode gevonden om het proces te stoppen. Je krijgt dus een soort van Syntholeffect dat uitloopt, niet erg mooi dus.

Heerlijk he! :D IK ga er nogeens een stukkie over schrijven. Ik heb toen leuke momenten meegemaakt lol

Heb je hier info over, of msschn pics van uitdehand gelopen experimentjes :D

wtf gaat dit topic nu over g verslaving?

topic gaat over: noem je onbereikbare favo middel

komt er shit voorbij als ghb? gaat me ff te ver...

niet iedereen kan aan ghb komen (onbereikbaar), terwijl veel bodybuilders het gebruiken (vooral in america) (favo middel)

dus ghb past net zo in het rijtje als sommige andere middelen.

alleen wordt er wel voor gewaarschuwd, voor degene die het willen gaan gebruiken (zie dit maar als extra info)

Enige wat ik wel een x zou willen probren zijn chequedrops ofzo, voor de rest is het meest wat ik wil wel binnen handbereik. Ik hoef niet perse van die exotische middelen te proberen, vind het meest wat makkelijk te krijgen is al heel lekker.

niet iedereen kan aan ghb komen (onbereikbaar), terwijl veel bodybuilders het gebruiken (vooral in america) (favo middel)

dus ghb past net zo in het rijtje als sommige andere middelen.

alleen wordt er wel voor gewaarschuwd, voor degene die het willen gaan gebruiken (zie dit maar als extra info)

ik weet niet of met ghb het zelfde als met de ''partydrug'' ghb word bedoeld. maar dat is egt niet onbereikbaar, hier in leiden gaan er elk weekend liters doorheen. sinds ze hebben gehoord dat t geen spierafbreekt zijn ze helemaal van de snuif en pillen af:)

Terug
Naar boven