MuscleMeat

Nog geen 21, maar toch kuren

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
8
Nu ik ben al een x aantal weken wat aan t searchen over anabolen, en ben al paar keer tegengekomen dat t heel gevaarlijk is als je nog geen 21 bent. Maar ik wil t toch proberen, maar dan een lichtere kuur. Welke kuur kan ik t best nemen? Wat t minst gevaarlijk kan zijn omdat ik nog gn 21 ben? Ik ben nu 1m90, 87kg (16%VG) en wil toch wat meer. Kan iemand me wat raad geven?

bedankt

ik zie dat je in een tweestrijd verkeerd en nu de verkeerde kant aan het druppelen bent .. wees sterk!! Blijft er (nu nog even) vanaf. Wees verstandig. Je kunt je hele leven nog domme beslissingen maken, wacht er nog even mee :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik geef je gelijk, maar t speelt elke dag af in mn hoofd, als ik ga gaan traine, als ik aan t werken ben.. kan gelijk niet wachten :(.

NightStalker zei:
Ik geef je gelijk, maar t speelt elke dag af in mn hoofd, als ik ga gaan traine, als ik aan t werken ben.. kan gelijk niet wachten :(.

tuurlijk is het verleidelijk. Als een bank beroven een stukkie simpeler was gewist dan dat het is zou je daar je de hele dag suf over peinzen ;)

be strong!

Lees de sticky's.

Ga trainen en stel je niet zo aan. Kuren is niet de oplossing van alles.

jah je hebt gelijk, me gewoon sterk houden! Stom eigenlijk van me om nog te twijfelen terwijl k schade kan aanbrengen voor de rest v mn leven! Deze topic mag dicht :)

Bro, toen ik onder de 21 was stond ik stijf van m'n hormoonhuishouding, en nu trouwens nog harder. Waarom zou je het dan toedienen met als risico veel plezerrige dingen later in het leven te vergooien?

1.90, zorg eerst eens dat je 110 kg weegt naturel, gelijkmatig opbouwen naar 6000 cals ofzo en beulen, dan kun je evt. eens overwegen om een kuurtje te doen, maar nu, met deze stats is het gewoon toxisch met je lichaam bezig zijn.

Op die leeftijd wil je ook genieten, uit, alcohol, vrouwen e.d., dat gaat niet samen.

Jah, maar euhm, 110kg dan ben ik vet man :P. Ik ga nu ff droog trainen (zomer, vrouwen...). Na de zomer ga ik bulcken, eten, eten, eten.. Ik kom van 100kg, maar ben sinds 1maand beginnen lopen en t vet loopt eraf :D

Marky zei:
Bro, toen ik onder de 21 was stond ik stijf van m'n hormoonhuishouding, en nu trouwens nog harder. Waarom zou je het dan toedienen met als risico veel plezerrige dingen later in het leven te vergooien?

1.90, zorg eerst eens dat je 110 kg weegt naturel, gelijkmatig opbouwen naar 6000 cals ofzo en beulen, dan kun je evt. eens overwegen om een kuurtje te doen, maar nu, met deze stats is het gewoon toxisch met je lichaam bezig zijn.

Op die leeftijd wil je ook genieten, uit, alcohol, vrouwen e.d., dat gaat niet samen.
dus ik mag bijna kuren ??? :P

21 is meer een richtlijn... als het op je 21ste goed gaat, dan zal hte ongetwijfeld ook op je 20ste goed gaan...vind zelf dat je ook al een aantal jaar naturel moet hebben getraind voordat je gaat kuren...
stel iemand begint op zn 20ste met trainen en neemt op zn 22ste een kuurtje, dan vind ik dit minder verantwoord dan iemand die op zn 20ste gaat kuren maar wel al 5jaar traint...

Ik train nu ong 8maand, 5keer per week. Het zit echt elke dag in mn hoofd dat trainen en is nu mn prioriteit geworden in t leven. Ik wil niet Arnold Swarznegger worden, maar wil toch een gespierd lichaam. Ik ben nu gewoon wat aan t rondzoeken en vragen over anabolen want wil er eerst alles van weten vooralleer ik mn eerste kuur begin. Daarom heb ik o.a ook deze topic gestart. Ik bedank jullie ook voor al je interessante replies.

NightStalker zei:
Ik train nu ong 8maand, 5keer per week. Het zit echt elke dag in mn hoofd dat trainen en is nu mn prioriteit geworden in t leven. Ik wil niet Arnold Swarznegger worden, maar wil toch een gespierd lichaam. Ik ben nu gewoon wat aan t rondzoeken en vragen over anabolen want wil er eerst alles van weten vooralleer ik mn eerste kuur begin. Daarom heb ik o.a ook deze topic gestart. Ik bedank jullie ook voor al je interessante replies.
ok gewoon naturel doorgaan zou ik zeggen...kan nog veel met goed dieet aan spieren winnen

NightStalker zei:

Na 8 maand ben je er wel klaar voor, helemaal 5 x in de week. Arnold hoef je ook niet te evenaren, denk dat Ronnie meer in jou straatje past.
Beginnen aan BB en daarbij denken aan je eerste kuurtje vind ik erg goed, jij gaat een gouden toekomst te gemoed, net als velen hier.

Gouwetonny zei:
Na 8 maand ben je er wel klaar voor, helemaal 5 x in de week. Arnold hoef je ook niet te evenaren, denk dat Ronnie meer in jou straatje past.
Beginnen aan BB en daarbij denken aan je eerste kuurtje vind ik erg goed, jij gaat een gouden toekomst te gemoed, net als velen hier.

Ok bedankt, ik ga er ff over nadenken en zie wel waar ik uitkom! :-)

Gouwetonny zei:
kom op gozer... hij vraagt er tenminste naar en staat wel open voor kritiek..

@topicstarter: Probeer anders wat crea/weightgainer/etc in combi met een goed dieet... zal zeker boost geven..
kijk ff in voeding subforum en een van de sponsers van dit board voor supps..zoals xxlnutrition

Na 8 maanden willen kuren.... Kerel jij komt jezelf nog wel tegen, probeer op een duurzame manier met je sport om te gaan. Anders ga je het niet lang volhouden en bereik je nooit je streven.

klaas zei:
kom op gozer... hij vraagt er tenminste naar en staat wel open voor kritiek..

@topicstarter: Probeer anders wat crea/weightgainer/etc in combi met een goed dieet... zal zeker boost geven..
kijk ff in voeding subforum en een van de sponsers van dit board voor supplementen..zoals xxlnutrition

Sorry hoor maar ik wordt een beetje simpel van dit soort topics. Heren die vragen hebben of voorstellen hebben over kuren en vervolgens in een andere sectie vragen wat aminozuren zijn of weten te vertellen dat ze de benen niet trainen omdat je deze toch niet ziet........ lekker snel groot worden.....

ik vind dat je sowiezo aan de volgende richtlijnen moet voldoen voordat je aan kuren wilt beginnen

*3 jaar training
*100 kilo drukken
*voeding in orde
*creatine gebruikt hebben

NightStalker zei:
Ok bedankt, ik ga er ff over nadenken en zie wel waar ik uitkom! :-)

Kerel,

Begin eerst je voeding op punt te krijgen, systematisch opbouwen...
Hier op t board vind je hopen info om je een fantastisch schema op te stellen!
Ik zou niet te zeer naar supps grijpen, supps zijn tenslotte maar noodmiddelen wanneer je niet genoeg uit je vaste voeding kan halen...
Wanneer je een mooie basis hebt opgebouwd na wat jaren training (en niet 8 maanden) en de nodige discipline hebt, denk dan eens aan het prikken...
En voor je dan over gaat naar steroids, doe het nodige research werk zodat je ook weet waar en waarmee je begint.
Is geen kritiek maar een richtlijn hoe ik het zou doen, was tenslotte ook 4 jaar bezig (met enkele stops) alvorens ik mijn eerste steroids probeerde...
resultaat zal mooier zijn op een mooie stabiele basis dan wanneer je nog maar net in de gym rondhuppelt...

Train to IMPROVE, not to IMPRESS... ;)

Succes bro' :cool:

Terug
Naar boven