MuscleMeat

Nog geen 21, maar toch kuren

mwah,kan wel wat van mezelf erin terug vinden.

We wilden toen we begonnen er ook allemaal zo snel mogelijk groot uitzien.En vindt het hypocriet om te zeggen niet voor je 21ste.Ikzelf begon op mijn 18de,ben nu inmiddels 40.
Ik weet wel dat het de gouden regels zijn,maar ik kan me zoooo goed voorstellen dat die gasten het op willen pakken,het is natuurlijk makkelijk te verkrijgen.Zoiets als de kat om het spek binden.
Maar bro,nog ffies geduld,je kan je er nu nog niets bij voorstellen,maar als je een tijd er keihard voorgaat,en je over een paar jaar wat gaat nemen,zie je er 3x zo groot uit.geloof me ....opa hier weet waar die het over heeft

krieltje zei:

We wilden toen we begonnen er ook allemaal zo snel mogelijk groot uitzien.En vindt het hypocriet om te zeggen niet voor je 21ste.Ikzelf begon op mijn 18de,ben nu inmiddels 40.
Ik weet wel dat het de gouden regels zijn,maar ik kan me zoooo goed voorstellen dat die gasten het op willen pakken,het is natuurlijk makkelijk te verkrijgen.Zoiets als de kat om het spek binden.
Maar bro,nog ffies geduld,je kan je er nu nog niets bij voorstellen,maar als je een tijd er keihard voorgaat,en je over een paar jaar wat gaat nemen,zie je er 3x zo groot uit.geloof me ....opa hier weet waar die het over heeft

Dat bedoel ik nu... :D

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:

Ok bedankt :D

Origineel gepost door Gouwetonny
Na 8 maand ben je er wel klaar voor, helemaal 5 x in de week. Arnold hoef je ook niet te evenaren, denk dat Ronnie meer in jou straatje past.
Beginnen aan BB en daarbij denken aan je eerste kuurtje vind ik erg goed, jij gaat een gouden toekomst te gemoed, net als velen hier.

na 8 maanden trainen en dan al aan de aas:(

niekos zei:
ik vind dat je sowiezo aan de volgende richtlijnen moet voldoen voordat je aan kuren wilt beginnen

*3 jaar training
*100 kilo drukken
*voeding in orde
*creatine gebruikt hebben

ik hoop dat dit ook slecht verpakt sarcasme is?

Wacht maar eens totdat je lichaam pas echt veel testosteron aan gaat maken. Ik had eigenlijk pas op m'n 18e of 19e dat ik echt het "mannelijke" gevoel kreeg, en ook zwaarder en gespierder werdt terwijl ik bijna niet aan sport deed.

Je lichaam is simpelweg nog niet uitgegroeid voor je 21e. En dan heb ik het niet over je lengte. Vandaar dat het sterk wordt afgeraden voor je 21e te gaan kuren.

Ook je hersens zijn namelijk nog niet uitgegroeid, en kan het dus ook je psyche sterk beïnvloeden.

Bouw eerst een een deftige basis op zonder AAS, want met die likmek*tstats ben je er nog lang niet aan toe.

niekos zei:
ik vind dat je sowiezo aan de volgende richtlijnen moet voldoen voordat je aan kuren wilt beginnen

*3 jaar training
*100 kilo drukken
*voeding in orde

met die 100kilo bankdrukken ben ik het totaal niet eens,

XLarge zei:
met die 100kilo bankdrukken ben ik het totaal niet eens,

Mag ik vragen waarom niet. Ik vind dat best wel een goede richtlijn. Ik zou liever zeggen zorg er maar voor dat je 120kg kan drukken voor je gaat denken aan AAS.

Vind het ook een vrij arbitraire limiet, zou meer waarde hechten aan een goede squat of deadlift dan 100 Kg benchen.

Jamesss zei:
Mag ik vragen waarom niet. Ik vind dat best wel een goede richtlijn. Ik zou liever zeggen zorg er maar voor dat je 120kg kan drukken voor je gaat denken aan AAS.

Tuurlijk mag je dat vragen:D

Kijk als je b.v ecto bent, niet traint op kracht, en wat minder krachtig bent in je armen en borst red je het misschien niet, laten we zeggen 90kilo.

Ook ken ik jongens die zelfs voor het eerst gaan bandrukken {trainen} die gewoon effe honderd kilo wegdrukken alsof het niets is. { met 0,0 trainings ervaring}

Jamesss zei:

of 100kg "echt" benchpressen....
Zie vaak jongens in de gym die duwen met hun rug, nek, benen en alles tesamen :roflol:
duw liever 10*100 correct ipv 130 en liggen wringen als een slang om het toch maar omhoog te krijgen :coffee:

Gouwetonny zei:
Na 8 maand ben je er wel klaar voor, helemaal 5 x in de week. Arnold hoef je ook niet te evenaren, denk dat Ronnie meer in jou straatje past.
Beginnen aan BB en daarbij denken aan je eerste kuurtje vind ik erg goed, jij gaat een gouden toekomst te gemoed, net als velen hier.

:roflol:

On a serieus note :coffee: , Je moet na 8 maanden zeker geen anabolen nemen. Wacht zoiezo nog een paar jaar en kijk hoe je er dan uitziet en of je het uberhaupt nog wel wilt nemen dan, heb je lichaam stuk minder verkloot en misschien ben je dan al tevreden. Het gaat allemaal om wat je doel is , Ik zelf vind leeftijd niet zo big deal. Tenzij we het over een leeftijd hebben zoals 16-17 jaar en eigelijk nog gewoon een kind bent met weinig levenservaring laat staan ervaring over anabolen. Maar als iemand al jaren keihard traint en 19/20 is (goed nu kijk ik ff naar me zelf maar boeie) En anabolen nodig heeft om ze te doel te breiken omdat ie bijv wedstrijden wil draaien en toch minstens een jaar research heeft gedaan en de nodige veilige middelen neemt en altijd naar ze gezondheid kijkt zou je eventueel op een leeftijd zoals dat kunnen beginnen mits je dus die ervaringen hebt en het voor zoiets is als wedstrijden draaien!!! Als je enkel zoals je zegt gespiert wilt zijn en niet zoals Arnold wil zijn waarom dan uberhaupt anabolen nemen en riscio op je gezondheid nemen? Jou doel is makkelijk natural te bereiken... Train je gelijk ook nog je disicipline en je geduld :).

niekos zei:

*3 jaar training
*100 kilo drukken
*voeding in orde

100 kilo drukken slaat nergens op vind ik. creatine gebruikt hebben :rolleyes: alsof dat een of ander supermiddel is

jair16 zei:
na 8 maanden trainen en dan al aan de aas:(

Zeg jij in godsnaam niks

hoor om me heen ook vaak mensen over crea praten ofdat het zware anabolen zijn...

Terug
Naar boven