MuscleMeat

Nog geen 21, maar toch kuren

• Topic Starter Topic Starter
Ok na al jullie posts te lezen en dit met wat vrienden te bespreken ga ik hieruit toch moeten afleiden dat ik beter nog wat wacht met AAS en nog wat naturel train. De verleiding is groot, maar kga me moeten sterk houden.

Aangezien je maar 8mnd traint ben ik ervan overtuigd dat jij in staat bent om naturel nog goed te groeien. Probeer met behulp van "ons" een goede voedingsschema in elkaar te zetten. Ik weet zeker dat het je goed zal doen.

Zoals gezegd, weest sterk en succes! :)

NightStalker zei:
Ok na al jullie posts te lezen en dit met wat vrienden te bespreken ga ik hieruit toch moeten afleiden dat ik beter nog wat wacht met AAS en nog wat naturel train. De verleiding is groot, maar kga me moeten sterk houden.
goed besluit gozer...probeer anders wat leg. supplementen, geeft echt boost tijdens training..give it a try

gast!!!wacht in godsnaam met kuren!!!op zn minst 21 zijn als je endocriene systeem volledig ontwikkeld is!!! 16 is veel te jong! dr ken veeeeel gebeuren in 5 jaar tijd...Je wilt meer...wie niet?;) dr zijn nog ZAT methoden...heb je echt ALLES geprobeerd?

NightStalker zei:

:thumbup:!!!zo mogen we het zien:D

verstandige keuze (Y) :D.... en kijk nu maar is goed in de voedingssectie, hier valt eerst nog voldoende matriaal te halen (lezen) om groot te worden!! suc6

• Topic Starter Topic Starter
btw ben 18 :D

hoe lang train je al dan?

Nog te jong.....respect als je ff weet te wachten.....je speelt wel met je lichaam,bro.

niekos zei:
ik vind dat je sowiezo aan de volgende richtlijnen moet voldoen voordat je aan kuren wilt beginnen

*3 jaar training
*100 kilo drukken
*voeding in orde
*creatine gebruikt hebben

Ooh dan is het niet erg dat Richard Sandrak anabolen gebruikt heeft.

HerculesKid.jpg - 98255 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijf er lekker vanaf zou ik zeggen. Nu, maar ook in de toekomst. Probeer gewoon naturel wat op te bouwen, het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat

Een licht briesje in de avondhitte, het is weer zomer! :D

NightStalker zei:

gwn lekker naturel man, je moet niet teveel op andere letten in de sportschool
gewoon je eigen ding doen..En voeding ff op rijtje zetten plus beetje afwisselen met je schema wat egt lekker traint met resultaat..

Terug
Naar boven