- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niekos zei:ik vind dat je sowiezo aan de volgende richtlijnen moet voldoen voordat je aan kuren wilt beginnen
*3 jaar training
*100 kilo drukken
*voeding in orde
*creatine gebruikt hebben

goed besluit gozer...probeer anders wat leg. supplementen, geeft echt boost tijdens training..give it a tryNightStalker zei:Ok na al jullie posts te lezen en dit met wat vrienden te bespreken ga ik hieruit toch moeten afleiden dat ik beter nog wat wacht met AAS en nog wat naturel train. De verleiding is groot, maar kga me moeten sterk houden.
killerbear zei:of 100kg "echt" benchpressen....
Zie vaak jongens in de gym die duwen met hun rug, nek, benen en alles tesamen
NightStalker zei:Ok na al jullie posts te lezen en dit met wat vrienden te bespreken ga ik hieruit toch moeten afleiden dat ik beter nog wat wacht met AAS en nog wat naturel train. De verleiding is groot, maar kga me moeten sterk houden.

NightStalker zei:Ok na al jullie posts te lezen en dit met wat vrienden te bespreken ga ik hieruit toch moeten afleiden dat ik beter nog wat wacht met AAS en nog wat naturel train. De verleiding is groot, maar kga me moeten sterk houden.