XXL Nutrition

nog maaar een kuur vraaG?

bbe

Cool Novice
Waardering
0
ik vroeg me af of dit een goeie maar redelijk veilige eerste kuur is?

week 1/3 dboll 25mg p/d
week 3/7 winstrol 40mg p/d
week 7/10 cell mass ( terug val klein houden )
week 9/10 nolva 40mg (9) 20mg (10)

Laatst bewerkt:
idd erg grappig :D

• Topic Starter Topic Starter
okeej nu weer f ontopic...iemand die het anders zou doen en dan heb ik t niet over spuiten etc. maar oraal..
doel is cker om 6 a 7 kg te pakken en hopelijk wat droger..

Foute boel die oral-only's.
Niet spuiten = niet kuren.

Het is weer oral zomertijd!:p

'Doe mij effe een kuurtje waarmee ik snel waanzinnig groot wordt hey...ja pillen ja, ik doe geen prikken....wat?....Dianabol? Zij dat pillen? Okay kost dat? ALsjeblieft. Zo nu even een forum opzoeken en vragen wat ik ermee kan doen.

• Topic Starter Topic Starter
ik zei al dat ik zowat alle stikies heb gelezen...maar niet iedereeen zet nu dagelijks een spuit in zen reet etc. dus als eerste kuur heb ik liever orals..als je denkt dat k een beachboy ben ofzoo of zo'n iemand die ff goed eruit moet zien voor de zomer zit je dr naast bro..

DBC01 zei:

De jaren gaan tellen bro. :(

Maar toch ben ik het met de rest eens. Niet willen injecteren en alleen voor orals kiezen is jezelf een mooie kuur ontnemen.

nog maaar een kuur vraaG? <---- constateer ik hier een BrEeZaH???.....

bbe zei:
ik zei al dat ik zowat alle stikies heb gelezen...maar niet iedereeen zet nu dagelijks een spuit in zen reet etc. dus als eerste kuur heb ik liever orals..als je denkt dat k een beachboy ben ofzoo of zo'n iemand die ff goed eruit moet zien voor de zomer zit je dr naast bro..

Een spuit stelt geen **** voor. Als je dat er niet voor over hebt, waarom dan aan kuren denken ?

Mja, ben het met de heren eens! Maar als je toch ongehinderd je oral-only gaat nemen, adviseer ik :

D-boll 30mg/ED + Winstrol 30mg/ED voor 7 weken MAX!

dbol & winstrol tabs hebben niet erg veel gemeen , waarom combineren ? Als je dan toch 2 soorten wil nemen doe dan winstrol & anavar of zo .

Kenjie zei:
dbol & winstrol tabs hebben niet erg veel gemeen , waarom combineren ? Als je dan toch 2 soorten wil nemen doe dan winstrol & anavar of zo .

Ik denk dat hij de spullen die hij opnoemde in zn bezit heeft.. Dus D-bol + winny tabs.
BTW, mijn eerste kuurtje was ook een D-bol + Winny tab kuurtje @ 20mg/ED voor 50 dagen (7weken + 1dag) Ging er heerlijk op, de D-boll voor massa, de Winny om het teveel aan vocht in je lichaam te verdrijven + kracht!
IMO goed te doen als eerste kuur!

dianabol is waardeloos,zou als eerste kuur anapolon nemen,neem 3 stuks per dag.

Terug
Naar boven