Fitness Seller

nog maaar een kuur vraaG?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de spullen nog niet in huis...alleen mij leek in theorie de combi wel goed..dianabol voor massa en winstrol om te vocht ter verdrijven en een hardere look te krijgen...nakuur uiteraard en mariadistel om de lever te ontreiningen.

krieltje zei:
dianabol is waardeloos,zou als eerste kuur anapolon nemen,neem 3 stuks per dag.
hehe :help:

bbe zei:
als je denkt dat k een beachboy ben ofzoo of zo'n iemand die ff goed eruit moet zien voor de zomer zit je dr naast bro...
Zucht.... weer een ilusie minder :o Je WeEt ToCh!

bbe zei:
nakuur uiteraard en mariadistel om de lever te ontreiningen
Ontreinigen?

Weet je wat ook leuk is, wat ik iemand laatst hoorde zeggen:

Van winstrol krijg je GrUwLiJkE aders en shit. Een jongu op de sportschool heeft het ook ooit gebruikt, en die heeft vette aders en gedefineerde spieren. Dus daaruit concludeer ik dat je van winstrol VetTe aders en shit krijgt.....

Of nog zo 1tje: Ja hij heeft ook winstrol gebruikt en is VET groot, dus als ik het neem wordt ik binnen 6 weken net zo groot als hem! (buiten beschouwing houdend dat die andere gast al 4 keer zo lang traint) :o

:roflol:

Voortreffelijk draadje dit, waarschuwing met hoofdletter W voor de Brazza's

DBC01 zei:
:roflol:

Voortreffelijk draadje dit, waarschuwing met hoofdletter W voor de Brazza's

Je spreekt in meervoud?

Ik heb idd ook ooit (4jaren geleden) een gelijkwaardig soort kuurtje gedaan, toen beschikte ik niet over de info (geen com) die in nu bezit!

Maar dit is bbe z'n eerst kuurtje, moet geen probleem zijn, mits eenmalig, lijkt me... Hij veranderd z'n schema toch NIET, gaat ook niet prikken deze keer, dus kunnen we hem beter een advies geven, in plaats van te flamen!

ik persoonlijk zou voor ed 50mg winstrol gaan voor max 6 wk
OF 6 wk dianabol 40mg pd

nakuur nolvadex 20mg steady voor 4 weken,zeker na de dianabol

en waarom niet in week 8 beginen met de nakuur???

Het is dus niet verstandig om eerst 3weken dianabol 25mg p/d...Massa..
daarna 4 weken winstrol 40mg/pd...Droog, hardere look etc.
maar gewoon 6 weken winny only?
wat ik hoop wel ook in gewicht vooruit te gaan en niet alleen harder en droger te worden...k weet dat t of of is..Maar dat wilde ik juist bereiken met eerst di en daarna winny..

Stats: 1.85m/ 84kg/ 14/15% bf/3,5 jaar Hardcore!!

van diana,ga je kiloos paken,bij winstrol is dit aanzienlijk minder,wel drogere massa,als dat je doel is

Dimi P zei:
Van winstrol krijg je GrUwLiJkE aders en shit. Een jongu op de sportschool heeft het ook ooit gebruikt, en die heeft vette aders en gedefineerde spieren. Dus daaruit concludeer ik dat je van winstrol VetTe aders en shit krijgt.....

Of nog zo 1tje: Ja hij heeft ook winstrol gebruikt en is VET groot, dus als ik het neem wordt ik binnen 6 weken net zo groot als hem! (buiten beschouwing houdend dat die andere gast al 4 keer zo lang traint) :o
Het wordt tijd voor een extra sectie:
AnABoLuh & STerOiDEn

Hehehe, ik lees em een beetje laat, de titel sprak me in eerste instantie niet zo aan, maar dit is inderdaad een verassend mooi draadje geworden.

@ topicstarter: Denk niet dat Mariadistel een wondermiddel is, dat achteraf wel eventjes je leverschade zal compenseren. Je kuur ziet er gewoon bagger uit en het lijkt mij beter dat je een andere hobby zoekt.

duss thorwolf dat beslis jij even..
als je niks te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks
of zeg iets nuttigs..ben geen dom dier die denkt dat mariadistel een wondermiddel is! dat hoef je mij echt niet te zegge,

Terug
Naar boven