Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
krieltje zei:dianabol is waardeloos,zou als eerste kuur anapolon nemen,neem 3 stuks per dag.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krieltje zei:dianabol is waardeloos,zou als eerste kuur anapolon nemen,neem 3 stuks per dag.

MrJ zei:

DBC01 zei:

dennis88 zei:

hehekrieltje zei:dianabol is waardeloos,zou als eerste kuur anapolon nemen,neem 3 stuks per dag.
Zucht.... weer een ilusie minderbbe zei:als je denkt dat k een beachboy ben ofzoo of zo'n iemand die ff goed eruit moet zien voor de zomer zit je dr naast bro...
Je WeEt ToCh!Ontreinigen?bbe zei:nakuur uiteraard en mariadistel om de lever te ontreiningen

DBC01 zei:
Voortreffelijk draadje dit, waarschuwing met hoofdletter W voor de Brazza's
MrJ zei:
Het wordt tijd voor een extra sectie:Dimi P zei:Van winstrol krijg je GrUwLiJkE aders en shit. Een jongu op de sportschool heeft het ook ooit gebruikt, en die heeft vette aders en gedefineerde spieren. Dus daaruit concludeer ik dat je van winstrol VetTe aders en shit krijgt.....
Of nog zo 1tje: Ja hij heeft ook winstrol gebruikt en is VET groot, dus als ik het neem wordt ik binnen 6 weken net zo groot als hem! (buiten beschouwing houdend dat die andere gast al 4 keer zo lang traint)![]()
Black Knight zei:Het wordt tijd voor een extra sectie:
AnABoLuh & STerOiDEn

moet je het wel in mooie BreEzaH kleurtjes doenBlack Knight zei:Het wordt tijd voor een extra sectie:
AnABoLuh & STerOiDEn