Heb besloten toch nog eens een log te openen,
voordien ontbrak het mij jammer genoeg de discipline de trainingen te blijven posten maar aangezien ik nu wel redelijke progressie boek wil ik het nog eens proberen
.
ff wat stats :
22j , 1m93, 111kg en train ongeveer 4jaar nu.
alle stats koud
Omtrek bors/rug : 120cm
middel :100 cm
bovenbenen: 70cm
kuiten: 45cm
bovenarmen : 44.5cm
onderarmen : 36cm
Vetpercentage weet ik overigens niet en hoewel ik wel redelijke definitie heb mbt borst, schouders en armen zal het toch wel gezien mijn middel(veel vet op de heupen) echt veel te hoog liggen
en ja ben uiteraard nog naturel en wil dit voorlopig zo houden.
Doel is zo groot mogelijk worden.
Bp: 2x135kg(2e niet echt stricte vorm)
squat: 100 kg
deadlift :1x 170kg

bor: 6x150kg(niet strict)
mp: 2x80kg
shruggs: 1x200kg
Heb echt een enorm zwakke squat..gewoon aangezien ik er nooit aandacht aan heb besteed.elke keer wel de intentie maar het kwam nooit verder dan 1 a 2 beentrainingen.
Met deadlift hetzelfde probleem, mijn techniek zuigt enorm (knieen zitten altijd in de weg) en heb dan nog een bolle rug ook bij het omhoog hijsen dus heb gewoon niet meer dan 170 kg geprobeerd aangezien het echt nergens op lijkt.(heb het ook maar een 4 tal keer geprobeerd dit jaar)
Vandaag heb ik besloten benen deftig te trainen .. zal de training achtereenvolgens posten.
voordien ontbrak het mij jammer genoeg de discipline de trainingen te blijven posten maar aangezien ik nu wel redelijke progressie boek wil ik het nog eens proberen
.ff wat stats :
22j , 1m93, 111kg en train ongeveer 4jaar nu.
alle stats koud
Omtrek bors/rug : 120cm
middel :100 cm

bovenbenen: 70cm
kuiten: 45cm
bovenarmen : 44.5cm
onderarmen : 36cm

Vetpercentage weet ik overigens niet en hoewel ik wel redelijke definitie heb mbt borst, schouders en armen zal het toch wel gezien mijn middel(veel vet op de heupen) echt veel te hoog liggen
en ja ben uiteraard nog naturel en wil dit voorlopig zo houden.Doel is zo groot mogelijk worden.
Bp: 2x135kg(2e niet echt stricte vorm)
squat: 100 kg
deadlift :1x 170kg

bor: 6x150kg(niet strict)
mp: 2x80kg
shruggs: 1x200kg
Heb echt een enorm zwakke squat..gewoon aangezien ik er nooit aandacht aan heb besteed.elke keer wel de intentie maar het kwam nooit verder dan 1 a 2 beentrainingen.
Met deadlift hetzelfde probleem, mijn techniek zuigt enorm (knieen zitten altijd in de weg) en heb dan nog een bolle rug ook bij het omhoog hijsen dus heb gewoon niet meer dan 170 kg geprobeerd aangezien het echt nergens op lijkt.(heb het ook maar een 4 tal keer geprobeerd dit jaar)
Vandaag heb ik besloten benen deftig te trainen .. zal de training achtereenvolgens posten.
Laatst bewerkt:

!