Fitness Seller

nog niet gestelde CREATINE vraag!

Mathieu T

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
95kg
Ik maak 's ochtends altijd m'n whey shake voor achteraf de training 's avonds!

kan ik nu gewoon m'n creatine daarbij mengen?
Want ik las dat het zijn effecten gedeeltelijk verliest door langdurig contact met een vloeistof ??? Of is dit niet zo?

Je kan toch ook gewoon je poeder in je shaker doen en een flesje water mee nemen.
Na de training gooi je het flesje water in je shaker, even shaken en het is klaar om te drinken.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan toch ook gewoon je poeder in je shaker doen en een flesje water mee nemen.
Na de training gooi je het flesje water in je shaker, even shaken en het is klaar om te drinken.

Goed idee, ik gebruik dan maar een klein flesje als "shaker".

Weet jij verder als het nu slecht is of niet?

Want ik las dat het zijn effecten gedeeltelijk verliest door langdurig contact met een vloeistof ??? Of is dit niet zo?

Over dat langdurig contact met een vloeistof wordt waarschijnlijk de omzetting naar (het nutteloze) creatinine bedoeld. De halfwaardetijd van creatine naar creatinine is bij pH waarden van 1.4, 3.7 en 6.8 respectievelijk 55, 7.5 en 40.5 dagen, dus zou me daar niet druk over maken, dus ja kan je er prima mee mengen.

Over dat langdurig contact met een vloeistof wordt waarschijnlijk de omzetting naar (het nutteloze) creatinine bedoeld. De halfwaardetijd van creatine naar creatinine is bij pH waarden van 1.4, 3.7 en 6.8 respectievelijk 55, 7.5 en 40.5 dagen, dus zou me daar niet druk over maken, dus ja kan je er prima mee mengen.

let wel op voor de substantiële waarde van de steigende infribilatie van opkomende vrije creatinecrystallen die de ph waarde kunne derimeren zodat je lichaam niet in een postaktiregularis staat geraakt snuif daarom altijd een lijntje creatine voordat je deze inneemt zodat je lichaam een correctioneel onaanvangkelijk bloed transfusie procces in gang zet zo zou ik me er niet teveel zorgen over maken

let wel op voor de substantiële waarde van de steigende infribilatie van opkomende vrije creatinecrystallen die de ph waarde kunne derimeren zodat je lichaam niet in een postaktiregularis staat geraakt snuif daarom altijd een lijntje creatine voordat je deze inneemt zodat je lichaam een correctioneel onaanvangkelijk bloed transfusie procces in gang zet zo zou ik me er niet teveel zorgen over maken

:roflol:
Dankje

nee dat is niet zo (tenzij je met langdurig enkele maanden bedoelt)

Ik snap niet waarom je niet gewoon wacht tot het moment dat je hem in gaat nemen? je kunt toch gewoon in een fles / shakebeker doen en dan water erbij doen.. schudden en drinken?..
Lijkt me persoonlijk niet zo lekker man.. zo lang in een flesje enzo

Ik snap niet waarom je niet gewoon wacht tot het moment dat je hem in gaat nemen? je kunt toch gewoon in een fles / shakebeker doen en dan water erbij doen.. schudden en drinken?..
Lijkt me persoonlijk niet zo lekker man.. zo lang in een flesje enzo

dat zal ik doen met de creatine die ik VOOR de training ga innemen. maar NA de training neem ik het met m'n whey aangezien het niet kwaad kan volgens de gaste hier ;)

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Allee, ik neem: 1) een fles water 2) ne shaker/fles met creatine 3) m'n whey met creatine

ja maar die whey met crea kun je nogsteeds NA je training aanmaken toch? .. ik zie het probleem niet helemaal

Ah azo bedoel je... Euh met water zou het idd zo beter gaan !!!

Maar m'n whey maak ik met melk, en die is savonds goed opgelost als ik die sochtens gemaakt heb ! Ik drink veel te graag melk :D

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

allee ik maak al jaren m'n whey (met melk) sochtends, dan moet je zelf niet roeren!
je haal die savonds na de training uit je zak in die is al helemaal opgelost. Als ik dat ter plaatste zou shaken met melk, zitten er nog massas klonters in...

:roflol: :roflol:

oke man, prima zo.

Creatine wordt creatinine na een paar uur in water en is dan dus waardeloos. Ik zou wachten met mixen tot na je training.

Whey niet mixen met melk want dan wordt het langzamer opgenomen. Altijd met water dus

Creatine wordt creatinine na een paar uur in water en is dan dus waardeloos. Ik zou wachten met mixen tot na je training.

Whey niet mixen met melk want dan wordt het langzamer opgenomen. Altijd met water dus

Dat is niet helemaal waar tenzij je whey op totaal nuchtere maag neemt en daarna voorlopig ook niet eet.

Terug
Naar boven