Fitness Seller

nog niet gestelde CREATINE vraag!

een vloeistof lang laten staan verhoogt het risico op besmetting wel. Ik weet niet of salmonella kan overleven in een shake ( :p ) maar ik zou er toch mee opletten.

SERIEUS? Hah goed om te weten !!

Oké in dat geval neem ik gewoon ne fles met crea+whey en een fles water :p

Lees je uberhaupt wat anderen voor je zeggen?

Over dat langdurig contact met een vloeistof wordt waarschijnlijk de omzetting naar (het nutteloze) creatinine bedoeld. De halfwaardetijd van creatine naar creatinine is bij pH waarden van 1.4, 3.7 en 6.8 respectievelijk 55, 7.5 en 40.5 dagen, dus zou me daar niet druk over maken, dus ja kan je er prima mee mengen.

STOP eens met die bullshit. Dat is gewoon niet zo.

Ah ik had die post hierboven niet gezien. Ik wist niet dat het ondertussen ontkracht was. Toen ik begon met trainen geloofde 100% van dbb namelijk dat creatine in water heel snel creatinine werd en dat hebben ze nog heel lang gedaan...

Dat is niet helemaal waar tenzij je whey op totaal nuchtere maag neemt en daarna voorlopig ook niet eet.

Na je training dus idd. Dan heb ik al een flinke tijd niks gegeten en voor ik weer eet is de PWO shake allang mijn maag weer gepaseerd.

Omdat er al zoveel creatine topics zijn besloten hier mijn vraag te stellen:
Waarom is creatine post-workout, tenminste, volgens mijn verpakking.
Het is toch logischer om de creatine voor je training te nemen zodat je een grotere vooraad CP hebt die tijdens de training je ATP kan aanvullen?

oh oke bedankt voor de uitleg! als je het zo bekijkt klinkt het ook wel erg logisch! zal even die info over post workout lezen

Tis bekend dat Creatine na langdurig contact met water in Creanine veranderd. Ze zeggen dat het giftig is maarja, je kan tog gewoon ervoor en erna wat nemen? Neem pot mee ofzo weetikveel

Tis bekend dat Creatine na langdurig contact met water in Creanine veranderd. Ze zeggen dat het giftig is maarja, je kan tog gewoon ervoor en erna wat nemen? Neem pot mee ofzo weetikveel
Creatinine bedoel je?
Over dat langdurig contact met een vloeistof wordt waarschijnlijk de omzetting naar (het nutteloze) creatinine bedoeld. De halfwaardetijd van creatine naar creatinine is bij pH waarden van 1.4, 3.7 en 6.8 respectievelijk 55, 7.5 en 40.5 dagen, dus zou me daar niet druk over maken, dus ja kan je er prima mee mengen.

Dus wel heel langdurig ja.

Ja sorry creatinine :p

Terug
Naar boven