ikbendesimon
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SERIEUS? Hah goed om te weten !!
Oké in dat geval neem ik gewoon ne fles met crea+whey en een fles water![]()
Over dat langdurig contact met een vloeistof wordt waarschijnlijk de omzetting naar (het nutteloze) creatinine bedoeld. De halfwaardetijd van creatine naar creatinine is bij pH waarden van 1.4, 3.7 en 6.8 respectievelijk 55, 7.5 en 40.5 dagen, dus zou me daar niet druk over maken, dus ja kan je er prima mee mengen.
Dat is niet helemaal waar tenzij je whey op totaal nuchtere maag neemt en daarna voorlopig ook niet eet.
Creatinine bedoel je?Tis bekend dat Creatine na langdurig contact met water in Creanine veranderd. Ze zeggen dat het giftig is maarja, je kan tog gewoon ervoor en erna wat nemen? Neem pot mee ofzo weetikveel
Over dat langdurig contact met een vloeistof wordt waarschijnlijk de omzetting naar (het nutteloze) creatinine bedoeld. De halfwaardetijd van creatine naar creatinine is bij pH waarden van 1.4, 3.7 en 6.8 respectievelijk 55, 7.5 en 40.5 dagen, dus zou me daar niet druk over maken, dus ja kan je er prima mee mengen.