MuscleMeat

Nog steeds niet goed voelen na de nakuur

candyman187

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Ik heb voor 7 weken test-injecties gedaan van rond de 600mg gemiddeld. De eerste injectie was op 17 september en de laatste injectie was op 1 november en ik heb de nakuur van 15 november tot 6 december (3 weken) gelopen, maar ik voelde me vrij depressief door de chlomid, dus mee gestopt.

De laatste week begonnen de ballen pas te krimpen en ze kwamen 2 weken in de nakuur (dus 4 weken na laatste injectie) alweer terug.

Week 2 en 3 van de nakuur waren afschuwelijk, zeker omdat ik een nieuwe baan was gestart en heel veel sociaal contact met mensen moest onderhouden tijdens nakuur.

Ik voel me nog vrij onzeker, angstig, asociaal als in teruggetrokken in dagelijks contact met mensen en heb is inmiddels 4,5 week sinds ik de nakuur ben begonnen.

Ik heb alles gekocht dat zou helpen als in St Janskruid en nu sinds een week Tribulus, maar nog steeds voel ik op momenten zo teruggetrokken en angstig als wat.

Enige tips voor me? De zwarte periode waarin ik me depressief voelde in week 2 en 3 is wel over, maar nog steeds voel ik me ver van de oude.

7weken test ? Prop mag ik hopen dan

St janskruid en die bullshit gaan je niet helpen laat je bloedtesten

• Topic Starter Topic Starter
Nee, de bedoeling was 10 weken enanthaat, maar 7 weken gedaan en daarna gestopt.
2 weken na laatste inject een nakuur voor 3 weken.
Nakuur gestopt 1,5 week geleden, maar bloedtest lijkt me nog te vroeg of niet?

Ik lees de meeste mensen praten over 4 weken na de nakuur.

Nee, de bedoeling was 10 weken enanthaat, maar 7 weken gedaan en daarna gestopt.
2 weken na laatste inject een nakuur voor 3 weken.
Nakuur gestopt 1,5 week geleden, maar bloedtest lijkt me nog te vroeg of niet?

Ik lees de meeste mensen praten over 4 weken na de nakuur.
Je had dus geen flauw benul waar je me bezig was geen hcg gebruikt neem ik aan?
Je injecteerde ongeveer 600mg :/

Hoe oud ben je ? Zal deels ook wel mentaal zijn dat je je depri voelt

• Topic Starter Topic Starter
Ik had inderdaad beter 500mg kunnen injecteren. Tevens geen HCG gebruiken is inderdaad ook fout van me geweest. Ik heb wel gewoon chlomid en nolvadex gebruikt tijdens de nakuur.

Ik ben 28 jaar oud.

Ik had inderdaad beter 500mg kunnen injecteren. Tevens geen HCG gebruiken is inderdaad ook fout van me geweest. Ik heb wel gewoon chlomid en nolvadex gebruikt tijdens de nakuur.

Ik ben 28 jaar oud.
Zou nog even wachten en dan je bloed laten trekken dan gewoon blijven trainen en je gedachten verzetten

Wou het nog vragen, geen hcg gebruikt?

Edit; zie het al aan bovenstaande reacties. Altijd HCG vanaf het begin mee laten lopen, scheelt je een hoop ellende. Je wilt toch dat je ballen op formaat blijven? Zal je herstel alleen maar bespoedigen.

En misschien is je chlomid gewoon fake had t nog eens gelezen op dit forum is het ug ?
Anders eens Hg proberen

Je leest en hoort veel verhalen op internet van de nakuur en na de nakuur: geen zin om te trainen, libidodip, ...

Zelf nog geen last van gehad. Trainingsdip is vooral omdat ik vanaf nakuur geen vooruitgang meer maak en libidodip duurt niet langer dan weekje :) Zelf nog nooit hcg gebruikt.

Zoals Drunkenmaster hierboven zegt: misschien is de gear van je nakuur fake/underdosed? Allicht is het vooral mentaal.

Is het niet wat te snel om conclusies te trekken?
Je lichaam is nog aan het herstellen.
Dip + spanning/ stress van nieuw werk + slecht voelen van nakuur(had ik tijdens nolva) maakt slechte gevoelens.

Zou me niet te druk maken en gewoon je leven doorzetten. Komt vanzelf goed.
Je lichaam gaat van skyhigh test naar heel laag.
Denk dat je de dip gewoon onderschat heb

Trubulus, maca, Horny goat weed had ik zelf het idee dat wel werkte. Maar dit za vooral tussen me oren gezeten hebben en zal gewoon rustig hersteld zijn.

Ik heb voor 7 weken test-injecties gedaan van rond de 600mg gemiddeld. De eerste injectie was op 17 september en de laatste injectie was op 1 november en ik heb de nakuur van 15 november tot 6 december (3 weken) gelopen, maar ik voelde me vrij depressief door de chlomid, dus mee gestopt.

De laatste week begonnen de ballen pas te krimpen en ze kwamen 2 weken in de nakuur (dus 4 weken na laatste injectie) alweer terug.

Week 2 en 3 van de nakuur waren afschuwelijk, zeker omdat ik een nieuwe baan was gestart en heel veel sociaal contact met mensen moest onderhouden tijdens nakuur.

Ik voel me nog vrij onzeker, angstig, asociaal als in teruggetrokken in dagelijks contact met mensen en heb is inmiddels 4,5 week sinds ik de nakuur ben begonnen.

Ik heb alles gekocht dat zou helpen als in St Janskruid en nu sinds een week Tribulus, maar nog steeds voel ik op momenten zo teruggetrokken en angstig als wat.

Enige tips voor me? De zwarte periode waarin ik me depressief voelde in week 2 en 3 is wel over, maar nog steeds voel ik me ver van de oude.

Dat je klaar bent met je nakuur wil nog niet zeggen dat je al goed hersteld bent en de door de druk van een nieuwe baan kan je je ook wat onzeker gaan voelen. Over een paar weken voel je je vanzelf wel weer een stuk beter

Je had dus geen flauw benul waar je me bezig was geen hcg gebruikt neem ik aan?
Je injecteerde ongeveer 600mg :/

Hoe oud ben je ? Zal deels ook wel mentaal zijn dat je je depri voelt

Wat is er mis met 600 mg vr 7 weke??

@op, beter bloedtest doen. Depri kan door lage test.

Zoek eerst nr objectieve markers. Als je da nie kunt vinden, kunt ge mss u laten diagnosticeren vr een dokter, psychiater of psycholoog.
Wij kunnen hier enkel gissen wat er scheelt maar niemand kan je hier professionele hulp bieden.

Hierom cruisen mensen toch? Die vervelende dip. Ga je niet meer trainen en verlies je weer je opgebouwde spieren.

Hcg is ook helemaal in ineens. Paar jaar geleden las ik hier mee maar was het nolva of clomid.

Zoek eerst nr objectieve markers. Als je da nie kunt vinden, kunt ge mss u laten diagnosticeren vr een dokter, psychiater of psycholoog.
Wij kunnen hier enkel gissen wat er scheelt maar niemand kan je hier professionele hulp bieden.
Het gaat erover dat t ongeveer 600mg was is toch duidelijk dat hij 0,0 kennis had ik inject ook niet een random aantal aas

En wat denk je dat er uit die bloedtesten komt? Hij is nu 1,5 week klaar met ze nakuur.
Lijkt me vrij onnodig om hiervoor naar een dokter te gaan

Mooi dom dit
Met paar weekjes voel je je vast weer goed stel je niet zo aan en anders gewoon niet meer kuren

Het gaat erover dat t ongeveer 600mg was is toch duidelijk dat hij 0,0 kennis had ik inject ook niet een random aantal aas

U dont make any sense bro.
Tis altijd ongeveer he. Soms blijft er wa shit over in de naald, soms heb je iets meer dan een ml gepakt. Tis niet erg alsje een week 500 pakt, dan 600, dan weer 500, dan 700. Dat maakt een kuur niet minderwaardigofzo

U dont make any sense bro.
Tis altijd ongeveer he. Soms blijft er wa shit over in de naald, soms heb je iets meer dan een ml gepakt. Tis niet erg alsje een week 500 pakt, dan 600, dan weer 500, dan 700. Dat maakt een kuur niet minderwaardigofzo
Dan ben je gewoon een r*tard als je injects 100mg schelen of meer 7weken test e is sowieso nutteloos

Dan ben je gewoon een r*tard als je injects 100mg schelen of meer 7weken test e is sowieso nutteloos

7 weken test e is helemaal niet nutteloos. Test e werkt onmiddelijk. Als iemand blij is met beetje spiermassa extra, dan kan ie voor een paar weken test e gebruiken.

En dat je test e elke week hetzelfde ml moet blijven.slaagt natuurlijk nergens op. Je kan meer of minder nemen afh van veranderde doelen. Als je veel gyna krijgt, kan je dosis verlagen. Als je tegen de sides kunt, kan je 100 mg meer doen zodat je mogelijks meer spiermassa kan winnen.

7 weken test e is helemaal niet nutteloos. Test e werkt onmiddelijk. Als iemand blij is met beetje spiermassa extra, dan kan ie voor een paar weken test e gebruiken.

En dat je test e elke week hetzelfde ml moet blijven.slaagt natuurlijk nergens op. Je kan meer of minder nemen afh van veranderde doelen. Als je veel gyna krijgt, kan je dosis verlagen. Als je tegen de sides kunt, kan je 100 mg meer doen zodat je mogelijks meer spiermassa kan winnen.
kerel jij bent echt hopeloos hij heeft zen dosis niet verhoogd omdat hij tegen de sides kan en daar gaat t ook niet over ,het gaat erover dat hij de bedoeling had om op 600mg dus moet hij dat ook doen ja het kan af en toe 0.1ml schelen maar niet 100-200
en test e 7 weken is useless vanaf dat de aas op zen piek zit gaat hij off

Terug
Naar boven